عکاسی صنعتی و تبلیغاتی طراحی برندینگ
94 86 284 0912
Email: studiomani91@gmail.com
استودیو مانی
60 18 96 88 - 021
عکاسی خلاقانه سالهاست به عنوان ابزاری کاربردی در تبلیغات مدرن شناخته شده است.
این سبک عکسها با ایجاد جذابیت غریزی و با هدف درگیر کردن احساسات مخاطب تولید می شوند.
در عکاسی تبلیغاتی خلاق ایده های متفاوت و نوآورانه همراه با کانسپت قوی حرف اول را می زند.
ایده ها می توانند مفهومی و پیچیده باشند که در این صورت عکس در دسته بندی عکسهای تبلیغاتی مفهومی می گنجد. یا اینکه عکسها با استفاده از تکنیک و شیوه های عکاسی و نرم افزاری به شکلی جذاب و فراواقعی تهیه شوند.
عکسهای خلاقانه بیشتر با هدف پیاده سازی بخش بصری کمپین های تبلیغاتی تهیه می شوند. این عکسها تاثیر بسزایی در جذب مخاطبان جدید و افزایش فروش محصولات برند دارند. عکسهای خلاقانه ماندگاری بیشتری در ذهن مخاطب داشته و بازخورد تبلیغات را افزایش می دهد. استفاده از این عکسها یکی از روش های هوشمندانه برای برندسازی محصولات است.
در عکاسی خلاق ایده های بکر و خلاق، عکسهایی متفاوت و تاثیرگذار را خلق می کند. عکسهای خلاقانه تبلیغاتی جذابیت طرح های بیلبورد، پوستر و تبلیغات فضای مجازی را افزایش می دهد.
عکسهای خلاق در حقیقت تصاویری همراه با ایده و مفهوم هستند تا پیام تبلیغاتی یا به شکلی مفهومی یا جذاب و نوآورانه به بیننده منتقل شود. برای خلق این نوع عکسهای تبلیغاتی نیاز به تدارک یک سناریو داریم. سناریویی که صحنه عکس را کارگردانی کند و برای بیننده جذاب و متفاوت باشد.
برای این منظور قبل از عکسبرداری باید جنبه های مختلف کاربرد و ویژگی های محصول، مفاهیم برند و آنچه که تبلیغ باید به بیننده منتقل کند را بررسی کنیم. باید ایده های مختلف را برای تهیه عکسهایی متفاوت بررسی کنیم و در نهایت جذاب و خلاقانه ترین ایده را برای پیاده سازی انتخاب کنیم.