رمز خود را فراموش کرده اید ؟

عکاسی از پوشاک - استویدیو مانی
عکاسی از پوشاک و لباس ها اگر به شکلی حرفه ای و منحصر به فرد انجام شود موجب افزایش فروش خواهد شد. عکسبرداری از لباس باید مانند برندهای مطرح مد کم نقص و متفاوت باشد.
عکاسی صنعتی تجهیزات پزشکی
 عکاسی صنعتی تجهیزات پزشکی یکی از روش های موثر برای نشان دادن جزئیات پیچیده ابزارهای کوچک تا دستگاه های پیشرفته پزشکی است. عکاسی صنعتی این تجهیزات کمک می کند عملکرد، فناوری و نوآوری های این صنعت به تصویر کشیده شود.
عکاسی صنعتی برای کاتالوگ
عکاسی صنعتی برای کاتالوگ های تبلیغاتی یکی از مهمترین تصمیمات کسب و کارها به منظور بازاریابی حرفه ای است. چه تولید کننده ی محصولات باشید یا ارائه کننده خدمات به عکسهای صنعتی حرفه ای برای طراحی کاتالوگ نیاز دارید.
طراحی برندبوک - استودیو مانی
برند بوک کتابچه دستورالعمل های برند برای هویت بخشیدن به برند و نمایشی یکپارچه و منسجم از کسب و کار است. این کتابچه تصویری شفاف از شخصیت و هویت برند برای فعالیت درازمدت و با ثبات را ترسیم می کند.
عکاسی محصولات برای دیجیکالا
عکاسی محصولات برای دیجیکالا و آمازون یکی از نیازهای مهم برای فروش بیشتر محصولات در این فروشگاه ها است. برای همکاری در فروش با این فروشگاه ها لازم است عکسهایی مطابق با قوانین آنها تهیه شود.
عکاسی از هتل
عکاسی از هتل، یکی از روش های تاثیرگذار در بازاریابی و تبلیغات هتل داران با هدف جذب مسافران است. تهیه عکسهایی حرفه ای و جذاب که ضمن ارائه اطلاعات از هتل ها بر احساسات و تصمیم مخاطبان نیز تاثیر می گذارد.
فضاسازی عکسهای تبلیغاتی
فضاسازی عکسهای تبلیغاتی یکی از عوامل مهم برای افزایش جذابیت عکسها است. فضاسازی در حقیقت به ایجاد یک صحنه با استفاده از عناصر دکوری و اکسسوری ها، با محوریت سوژه اصلی گفته می شود.
هوش مصنوعی در بازاریابی و تبلیغات
نقش هوش مصنوعی در بازاریابی و تبلیغات بر فعالان حوزه تبلیغات و مارکتینگ به اثبات رسیده. هوش ماشینی در سالهای اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و جای خود را در میان کسب و کارهای بیشتری پیدا کرده است.
مانیتور عکاسی
مانیتور عکاسی با ویژگی های اختصاصی یکی از مهمترین ابزارهای عکاسان برای تهیه عکسهایی با دقت رنگ بالا است. برای عکاسان دیجیتال، یک مانیتور با کیفیت که رنگها و جزئیات را بطور دقیق نمایش دهد ابزاری ضروریست.
مدیریت رنگ در عکاسی استودیو مانی
 Color Management در حقیقت  رعایت اصول و استانداردهایی است تا بتوانید عکسهایی با رنگهای واقعی چاپ کرده و یا بروی مانیتورها به نمایش بگذارید.
روانشناسی رنگ در تبلیغات و بازاریابی
روانشناسی رنگها در تبلیغات و طراحی های بصری تبلیغات  بسیار مهم است. شناخت رنگها برای تاثیرگذاری بیشتر تبلیغات بروی مخاطبان با هدف جذب مشتریان بیشتر بوده و مجریان تبلیغات و طراحان حرفه ای به آن توجه دارند.
تبلیغات پارتیزانی- بازاریابی چریکی
تبلیغات پارتیزانی یکی از شیوه های تبلیغ برندها بوده که با استفاده از کمپین های هدفمند برنامه ریزی و پیاده سازی می شود. این نوع تبلیغات با تاثیرگذاری بروی احساسات و علایق مخاطبان تاثیرگذار در فروش و برندسازی هستند.
بالا