طراحی برند بوک – اهمیت کتابچه برند برای کسب و کارها
سه شنبه, 14 آذر 1402
برند بوک کتابچه دستورالعمل های برند برای هویت بخشیدن به برند و نمایشی یکپارچه و منسجم از کسب و کار است. این کتابچه تصویری شفاف از شخصیت و هویت برند برای فعالیت درازمدت و با ثبات را ترسیم می کند.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
عکاسی از محصولات برای دیجیکالا و آمازون – عکاسی زمینه سفید
شنبه, 04 آذر 1402
عکاسی محصولات برای دیجیکالا و آمازون یکی از نیازهای مهم برای فروش بیشتر محصولات در این فروشگاه ها است. برای همکاری در فروش با این فروشگاه ها لازم است عکسهایی مطابق با قوانین آنها تهیه شود.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
عکاسی از هتل – نکات مهم برای عکاسی حرفه ای از هتل ها
چهارشنبه, 24 آبان 1402
عکاسی از هتل، یکی از روش های تاثیرگذار در بازاریابی و تبلیغات هتل داران با هدف جذب مسافران است. تهیه عکسهایی حرفه ای و جذاب که ضمن ارائه اطلاعات از هتل ها بر احساسات و تصمیم مخاطبان نیز تاثیر می گذارد.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
فضاسازی عکسهای تبلیغاتی – عکاسی فضاسازی شده محصولات
دوشنبه, 16 مرداد 1402
فضاسازی عکسهای تبلیغاتی یکی از عوامل مهم برای افزایش جذابیت عکسها است. فضاسازی در حقیقت به ایجاد یک صحنه با استفاده از عناصر دکوری و اکسسوری ها، با محوریت سوژه اصلی گفته می شود.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
نقش هوش مصنوعی در بازاریابی و تبلیغات مدرن
چهارشنبه, 17 خرداد 1402
نقش هوش مصنوعی در بازاریابی و تبلیغات بر فعالان حوزه تبلیغات و مارکتینگ به اثبات رسیده. هوش ماشینی در سالهای اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و جای خود را در میان کسب و کارهای بیشتری پیدا کرده است.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
مانیتور عکاسی حرفه ای – برترین مانیتورها برای ویرایش عکس
شنبه, 02 اردیبهشت 1402
مانیتور عکاسی با ویژگی های اختصاصی یکی از مهمترین ابزارهای عکاسان برای تهیه عکسهایی با دقت رنگ بالا است. برای عکاسان دیجیتال، یک مانیتور با کیفیت که رنگها و جزئیات را بطور دقیق نمایش دهد ابزاری ضروریست.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
مدیریت رنگ در عکاسی – اهمیت کالیبراسیون مانیتور عکاسان
شنبه, 27 اسفند 1401
Color Management در حقیقت رعایت اصول و استانداردهایی است تا بتوانید عکسهایی با رنگهای واقعی چاپ کرده و یا بروی مانیتورها به نمایش بگذارید.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
روانشناسی رنگها در تبلیغات و بازاریابی کسب و کارها
شنبه, 22 بهمن 1401
روانشناسی رنگها در تبلیغات و طراحی های بصری تبلیغات بسیار مهم است. شناخت رنگها برای تاثیرگذاری بیشتر تبلیغات بروی مخاطبان با هدف جذب مشتریان بیشتر بوده و مجریان تبلیغات و طراحان حرفه ای به آن توجه دارند.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
تبلیغات پارتیزانی – تاثیرات بازاریابی پارتیزانی بروی فروش و برندسازی
جمعه, 14 بهمن 1401
تبلیغات پارتیزانی یکی از شیوه های تبلیغ برندها بوده که با استفاده از کمپین های هدفمند برنامه ریزی و پیاده سازی می شود. این نوع تبلیغات با تاثیرگذاری بروی احساسات و علایق مخاطبان تاثیرگذار در فروش و برندسازی هستند.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
فتومونتاژ در عکاسی – خلق عکسهای فتومونتاژ
پنجشنبه, 06 بهمن 1401
فتومونتاژ تکنیک یا شیوه ای برای ترکیب عکسهای مختلف با هدف خلق یک تک عکسِ واحد و دارای مفهوم است. عکسهای فتومونتاژ با هدف انتقال یک یا چند مفهوم که با استفاده از تک عکسها قابل اجرا نیست تهیه می شوند.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
تجهیزات ساخت ویدیو – اهمیت و تاثیر تجهیزات در کیفیت ویدیوها
شنبه, 03 دی 1401
تجهیزات ساخت ویدیو یکی از تاثیرگذارترین فاکتور های مهم در تولید ویدیوی با کیفیت است. تولید ویدیوی با کیفیت چه تاثیری در افزایش فروش و جذب مخاطب دارد؟ با چه ابزارهایی می توان ویدیوی های با کیفیت تهیه کرد؟
- نوشته شده در : دسته بندی نشده, عکاسی تبلیغاتی
پرسونای مخاطب – چطور مخاطب کسب و کار خود را شناسایی کنیم؟
پنجشنبه, 05 آبان 1401
پرسونای مخاطب مهمترین هدف برای بازاریابی و سرمایه گذاری در تبلیغات کسب و کارها است. امروزه مهمترین عامل توسعه کسب و کار ها و افزایش فروش کالا یا خدمات، بازاریابی اصولی و هوشمند است.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی