طراحی لایت باکس تبلیغاتی | ویژگی های لایت باکس حرفه ای
دوشنبه, 05 شهریور 1403
طراحی لایت باکس تبلیغاتی برای فروشگاه ها، مراکز خرید و نمایشگاه ها یکی از بهترین شیوه های تبلیغات امروزی است. لایت باکس ها بهترین روش برای جلب توجه و تبلیغ در مکان های پر تردد شهر هستند.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
عکاسی تبلیغاتی بیلبورد – عکاسی حرفه ای برای طراحی بیلبورد
چهارشنبه, 08 فروردین 1403
عکاسی تبلیغاتی بیلبورد باید بصورت اختصاصی و حرفه ای انجام شود تا موجب بیشتر دیده شدن و بازخورد بالاتر این نوع تبلیغات باشد. عکسهای تبلیغاتی انحصاری و جذاب مهمترین عامل برای جذب نگاه افراد به بیلبوردها است.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
عکاسی از پوشاک – عکاسی حرفه ای از لباس
شنبه, 12 اسفند 1402
عکاسی از پوشاک و لباس ها باید به شکلی حرفه ای و منحصر به فرد انجام شود تا باعث افزایش فروش محصولات شما شود. عکسبرداری از لباس برای فروش در اینستاگرام یا فروشگاه اینترنتی باید جذاب و بی نقص باشد.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
عکاسی صنعتی تجهیزات پزشکی – نکات حرفه ای
شنبه, 28 بهمن 1402
عکاسی صنعتی تجهیزات پزشکی یکی از روش های موثر برای نشان دادن جزئیات پیچیده ابزارهای کوچک تا دستگاه های پیشرفته پزشکی است. عکاسی صنعتی این تجهیزات کمک می کند عملکرد، فناوری و نوآوری های این صنعت به تصویر کشیده شود.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
عکاسی صنعتی برای کاتالوگ – اهمیت عکسها در طراحی کاتالوگ
سه شنبه, 10 بهمن 1402
عکاسی صنعتی برای کاتالوگ های تبلیغاتی یکی از مهمترین تصمیمات کسب و کارها به منظور بازاریابی حرفه ای است. چه تولید کننده ی محصولات باشید یا ارائه کننده خدمات به عکسهای صنعتی حرفه ای برای طراحی کاتالوگ نیاز دارید.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
طراحی برند بوک – اصول طراحی برند برای کسب و کارها
سه شنبه, 14 آذر 1402
طراحی برندبوک (Brand Book) که در حقیقت کتابچه راهنمای شرکت ها است با هدف هویت بخشیدن به برند و یکپارچه سازی عناصر بصری و قواعد کاری انجام می شود. استفاده از قواعد این کتابچه برند در تمام ارتباطات خارجی شامل مشتریان و داخلی(پرسنل) الزام آور است. هدف اصلی از طراحی برندبوک ایجاد نظم و انسجام
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
عکاسی از محصولات برای دیجیکالا و آمازون – عکاسی زمینه سفید
شنبه, 04 آذر 1402
عکاسی محصولات برای دیجیکالا و آمازون یکی از نیازهای مهم برای فروش بیشتر محصولات در این فروشگاه ها است. برای همکاری در فروش با این فروشگاه ها لازم است عکسهایی مطابق با قوانین آنها تهیه شود.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
عکاسی از هتل – نکات مهم برای عکاسی حرفه ای از هتل ها
چهارشنبه, 24 آبان 1402
عکاسی از هتل، یکی از روش های تاثیرگذار در بازاریابی و تبلیغات هتل داران با هدف جذب مسافران است. تهیه عکسهایی حرفه ای و جذاب که ضمن ارائه اطلاعات از هتل ها بر احساسات و تصمیم مخاطبان نیز تاثیر می گذارد.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
فضاسازی عکسهای تبلیغاتی – عکاسی فضاسازی شده محصولات
دوشنبه, 16 مرداد 1402
فضاسازی عکسهای تبلیغاتی یکی از عوامل مهم برای افزایش جذابیت عکسها است. فضاسازی در حقیقت به ایجاد یک صحنه با استفاده از عناصر دکوری و اکسسوری ها، با محوریت سوژه اصلی گفته می شود.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
نقش هوش مصنوعی در بازاریابی و تبلیغات مدرن
چهارشنبه, 17 خرداد 1402
نقش هوش مصنوعی در بازاریابی و تبلیغات بر فعالان حوزه تبلیغات و مارکتینگ به اثبات رسیده. هوش ماشینی در سالهای اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و جای خود را در میان کسب و کارهای بیشتری پیدا کرده است.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
مانیتور عکاسی حرفه ای – برترین مانیتورهای ویرایش عکس ۲۰۲۴
شنبه, 02 اردیبهشت 1402
مانیتور عکاسی با ویژگی های اختصاصی یکی از مهمترین ابزارهای عکاسان برای تهیه عکسهایی با دقت رنگ بالا است. برای عکاسان دیجیتال، یک مانیتور با کیفیت که رنگها و جزئیات را بطور دقیق نمایش دهد ابزاری ضروریست.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
مدیریت رنگ در عکاسی – اهمیت کالیبراسیون مانیتور عکاسان
شنبه, 27 اسفند 1401
Color Management در حقیقت رعایت اصول و استانداردهایی است تا بتوانید عکسهایی با رنگهای واقعی چاپ کرده و یا بروی مانیتورها به نمایش بگذارید.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی