مانیتور عکاسی حرفه ای – برترین مانیتورها برای ویرایش عکس
شنبه, 02 اردیبهشت 1402
مانیتور عکاسی با ویژگی های اختصاصی یکی از مهمترین ابزارهای عکاسان برای تهیه عکسهایی با دقت رنگ بالا است. برای عکاسان دیجیتال، یک مانیتور با کیفیت که رنگها و جزئیات را بطور دقیق نمایش دهد ابزاری ضروریست.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
مدیریت رنگ در عکاسی – اهمیت کالیبراسیون مانیتور عکاسان
شنبه, 27 اسفند 1401
Color Management در حقیقت رعایت اصول و استانداردهایی است تا بتوانید عکسهایی با رنگهای واقعی چاپ کرده و یا بروی مانیتورها به نمایش بگذارید.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
روانشناسی رنگها در تبلیغات و بازاریابی کسب و کارها
شنبه, 22 بهمن 1401
روانشناسی رنگها در تبلیغات و طراحی های بصری تبلیغات بسیار مهم است. شناخت رنگها برای تاثیرگذاری بیشتر تبلیغات بروی مخاطبان با هدف جذب مشتریان بیشتر بوده و مجریان تبلیغات و طراحان حرفه ای به آن توجه دارند.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
تبلیغات پارتیزانی – تاثیرات بازاریابی پارتیزانی بروی فروش و برندسازی
جمعه, 14 بهمن 1401
تبلیغات پارتیزانی یکی از شیوه های تبلیغ برندها بوده که با استفاده از کمپین های هدفمند برنامه ریزی و پیاده سازی می شود. این نوع تبلیغات با تاثیرگذاری بروی احساسات و علایق مخاطبان تاثیرگذار در فروش و برندسازی هستند.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
فتومونتاژ در عکاسی – نقش عکسهای سورئال در عکاسی تبلیغاتی
پنجشنبه, 06 بهمن 1401
.فتومونتاژ تکنیک یا شیوه ای برای ترکیب عکسهای مختلف با هدف خلق یک تک عکسِ هدفمند و واحد است. عکسهای فتومونتاژ با هدف انتقال یک یا چند مفهوم که با استفاده از تک عکسها قابل اجرا نیست تهیه می شوند.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
تجهیزات ساخت ویدیو – اهمیت و تاثیر تجهیزات در کیفیت ویدیوها
شنبه, 03 دی 1401
تجهیزات ساخت ویدیو یکی از تاثیرگذارترین فاکتور های مهم در تولید ویدیوی با کیفیت است. تولید ویدیوی با کیفیت چه تاثیری در افزایش فروش و جذب مخاطب دارد؟ با چه ابزارهایی می توان ویدیوی های با کیفیت تهیه کرد؟
- نوشته شده در : دسته بندی نشده, عکاسی تبلیغاتی
پرسونای مخاطب – چطور مخاطب کسب و کار خود را شناسایی کنیم؟
پنجشنبه, 05 آبان 1401
پرسونای مخاطب مهمترین هدف برای بازاریابی و سرمایه گذاری در تبلیغات کسب و کارها است. امروزه مهمترین عامل توسعه کسب و کار ها و افزایش فروش کالا یا خدمات، بازاریابی اصولی و هوشمند است.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
فلاش عکاسی – راهنمای انتخاب و خرید فلاش های عکاسی
جمعه, 22 مهر 1401
فلاش عکاسی یکی از ابزارهای مهم و ضروری برای عکاسان حرفه ای است. مادامی که از فلاش عکاسی برای عکسبرداری استفاده نکرده باشید، نمیتوانید میزان اثر پذیری آن را بر روی کیفیت عکسها درک کنید.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
تبلیغات فضای مجازی و اهمیت آن در رشد فروش و برندسازی
یکشنبه, 27 شهریور 1401
تبلیغات فضای مجازی برای رسیدن به فروش بیشتر امری اثبات شده برای اکثر کسب و کارهای آنلاین است. تبلیغات می تواند نقش بسیار عالی در افزایش فروش محصولات و یا خدمات و در دراز مدت زمینه ساز برندسازی موثر باشد.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
عکاسی محصولات برای اینستاگرام مارکتینگ – آموزش نکات مهم
سه شنبه, 28 تیر 1401
عکاسی از محصولات برای اینستاگرام یکی از راه های پر سود فروش در فضای مجازی است. عکسهایی که باعث می شود فروشندگان به فروش بسیار بالاتری نسبت به فروش حضوری دست پیدا کنند.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
تبلیغات هدفمند و نقش آن در افزایش فروش کسب و کارها
دوشنبه, 20 تیر 1401
تبلیغات هدفمند روشی موثر برای افزایش فروش و توسعه برند شناخته شده است. تبلیغات روش های مختلف و متفاوتی دارد که هرکدام به شکلی به معرفی برند، محصول یا خدمات میپردازند.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
عکاسی از ویلا و مهمترین نکات آن – سفارشات عکاسی از ویلا
پنجشنبه, 16 تیر 1401
عکاسی از ویلا به صورت حرفه ای با هدف ارائه اطلاعات دقیق به علاقمندان خرید و اجاره ویلا از طریق سایت و اپلیکیشن های املاک انجام می شود. این عکسها هر چه با کیفیت تر باشند تاثیر بیشتری بروی مخاطب می گذارند.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی