ورود به حساب کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید ؟

رمز خود را فراموش کرده اید ؟

صبر کنید، اطلاعاتم را به یاد آوردم !
مشاوره خدمات عکاسی 94 86 284 - 0912
  • ورود کاربران

استودیو مانی

استودیو مانی

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی طراحی برندینگ

94 86 284 0912
ایمیل studiomani91@gmail.com

استودیو مانی
60 18 96 88 - 021

  • صفحه اصلی
  • خدمات ما
    • عکاسی صنعتی و تبلیغاتی
    • تیزرهای تبلیغاتی و صنعتی
    • طراحی هویت بصری برند
    • طراحی و چاپ
  • نمونه کارها
  • تعرفه عکاسی
  • درباره ما
  • تماس با ما
کمپین تبلیغاتی اینستاگرام
علیرضا رستگار
سه شنبه, 20 مهر 1400 / نوشته شده در عکاسی تبلیغاتی

کمپین تبلیغاتی اینستاگرام – صفر تا صد طراحی تا راه اندازی

راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی اینستاگرام، راهکاری بسیار مناسب برای تبلیغ محصولات و یا خدمات با هدف افزایش فروش است. در این مقاله قصد داریم صفر تا صد راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی اینستاگرام را برایتان شرح دهیم.

در حال‌ حاضر اینستاگرام از جمله شبکه‌های اجتماعی مورد توجه بسیاری از کاربران و برندها است. بنابراین فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغاتی در این فضا و ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی می‌تواند به یافتن مشتری‌های جدید و افزایش فروش منجر گردد. همان‌طور که می‌دانید هدف از ایجاد چنین کمپین‌هایی دستیابی به هدفی مشخص در مدت‌ زمانی معین است که با افزایش میزان فروش و یا آگاه‌سازی مخاطبان از یک برند، معرفی محصولات جدید و… همراه است.

 

کمپین تبلیغاتی اینستاگرام چیست؟

کمپین‌های تبلیغاتی در اینستاگرام را می‌توان در حقیقت نوعی بازاریابی پارتیزانی معرفی کرد. کمپین‌های تبلیغاتی، زمانی کاربرد موثر خواهند داشت که استراتژی‌های محتوایی اصولی را دنبال کرده باشید و صفحات شما اطلاعات خوبی در اختیار مخاطبان قرار دهد. بعد از این مرحله پیج شما نیاز دارد مخاطبان بیشتری را در زمان کوتاه جذب و به مشتری تبدیل کند. بنابراین صفحات اجتماعی شما به تزریق نوعی انرژی تازه نیاز دارد. اینجاست که کمپین های تبلیغاتی هدفمند کمک می کنند دنبال کنندگان شما افزایش یافته و افراد بیشتری با محصولات و برند شما آشنا شوند.

 

کمپین تبلیغاتی اینستاگرام

 

اهداف کمپین های تبلیغاتی

اهداف راه اندازی و اجرا یک کمپین می‌تواند بزرگ و یا کوچک باشد. افزایش میزان معروفیت یک برند، فروش ویژه محصولات، به وجود آوردن محبوبیت برای یک برند، افزایش ترافیک سایت و… برخی از اهداف کمپین‌های تبلیغاتی اینستاگرام است. لازم است بدانید که یکی از مؤثرترین راهکارها در چنین شرایطی، ایجاد و به ‌اشتراک‌گذاری محتواهایی است که کاملا خلاق و مرتبط با کسب و کار شما باشد. طراحی کمپین اصولی و هدفمند از مهمترین نکات استفاده از کمپین های تبلیغاتی است. در طراحی کمپین نکات مهمی را باید رعایت کرد که منجر به موفقیت آن برای رسیدن به اهداف تعیین شده شود.

 

کمپین تبلیغاتی اینستاگرام چه مزایایی برای کسب و کارها دارد؟

همان‌طور که می‌دانید اینستاگرام کاربران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد که هر روز بر تعداد این کاربران اضافه می‌شود. این شبکه‌ اجتماعی به ‌لحاظ محتوایی نسبت‌ به دیگر شبکه‌ها، گسترده‌تر و برای کاربران جذاب تر است. چرا که در این فضا امکان استفاده از انواع محتواها از قبیل: تصاویر، متون، ویدئوها، پادکست ها و… وجود دارد. بنابراین با استفاده از این امکانات می‌توانید انواع مختلفی از محتواهای عالی را در این فضای اجتماعی منتشر کنید و از این طریق به آگاهی مخاطبان و کاربرانتان از برند و محصولات خود کمک کنید. اصلی‌ترین هدفی که در این شیوه بازاریابی می‌توان به آن دست یافت، افزایش میزان محبوبیت یک برند و علاقه مخاطبان به یک کسب زندگی ویژه است.

 


بیشتر بخوانید:  بازاریابی اینترنتی – نقش بازاریابی آنلاین در موفقیت کسب و کارها


 

در طراحی کمپین اینستاگرام چه نکاتی باید رعایت شود؟

لازم است این نکته را در نظر داشته باشید که یک کمپین تبلیغاتی اینستاگرام، تنها به تولید محتوا خلاصه نمی‌شود. هرچند کمپین های اینستاگرام از طریق انتشار محتوا اجرا می شوند، اما برای رسیدن به موفقیت لازم است به نکات مهم در طراحی و انتشار محتواهای کمپین ها توجه شود. مهمترین موضوع قبل از طراحی کمپین تعیین اهداف و استراتژی برای تاثیرگذار بودن است. اهداف و استراتژی ها باید اصولی و با تحقیق و مطالعه بازار و مشتریان تعیین شود.

 

شناخت مخاطبان کسب و کار برای راه‌اندازی چنین کمپین‌هایی دارای ضرورت اساسی است. لازم است بدانید که قصد دارید کسب و کار خود را به کدام گروه از مخاطبان معرفی کنید و تولید محتوای خود را به ‌طور ویژه برای آن دسته طراحی کنید. شناخت مخاطبان به شما کمک می‌کند تا با سهولت بیشتر، با مخاطبان هدف ارتباط برقرار نمایید.

 

کمپین تبلیغاتی اینستاگرام

 


بیشتر بخوانید: عکاسی محصولات برای اینستاگرام مارکتینگ – آموزش نکات مهم


 

برنامه ریزی دقیق برای طراحی و اجراء تبلیغات

انجام برنامه‌ریزی برای هر فعالیتی ضروری است. برنامه‌ریزی در طراحی و راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی نیز لازم است. بنابراین سعی کنید یک استوری برد با تعیین جزئیات کامل کمپین و زمان انجام هر بخش آماده کنید. پس از انجام این مراحل باید با توجه به اهداف و نیازها محتواهای خلاقانه و جذابی تولید کنید. بهترین محتوا برای وایرال شدن در پیج های اینستاگرام استفاده از یک ویدئو تیزر حرفه ای است. از هزینه کردن در این بخش اصلا نترسید چرا که بخش مهمی از موفقیت کمپین مربوط به این محتوا خواهد بود.

 

بعد از این مرحله باید فضای مناسب برای انتشار محتوای کمپین خود را پیدا کنید. پیج های پربازدید با مخاطبان مرتبط با حوزه کاری شما و همکاری با افراد معروف اینستاگرام بهترین انتخاب برای انتشار کمپین ها هستند. برای موفق شدن در این کمپین‌ها می‌توانید از افراد تأثیرگذار در اجتماع که در اینستاگرام مشغول به فعالیت هستند نیز استفاده کنید. به این افراد در اصطلاح اینفلوئنسر گفته می‌شود. همکاری با اینفلوئنسرها اکثر اوقات موفقیت کمپین را تضمین می کند. اگر تبلیغ کننده شما مورد اعتماد مردم باشد تبلیغات شما هم اعتبار بیشتری پیدا می کند. بنابراین بهتر است از اینفلوئنسرهایی کمک بگیرید که به نوعی با کسب و کار شما در ارتباط هستند.

 


بیشتر بخوانید: دیجیتال مارکتینگ و فروش محصولات در اینستاگرام


 

کمپین تبلیغاتی اینستاگرام

 

چه عواملی باعث موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی اینستاگرام می‌شود؟

تاکنون به این نکات اشاره شد که راه‌اندازی و طراحی کمپین تبلیغاتی اینستاگرام می‌تواند در پیشرفت و توسعه کسب و کار شما نقشی مهم داشته باشد. در این بخش قصد داریم به عواملی اشاره کنیم که موفقیت شما در کمپین‌های تبلیغاتی اینستاگرام را تضمین می‌نماید.

 

تعیین هدف اصلی

اولین کاری که برای راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی اینستاگرام باید انجام گیرد تعیین هدف است. همانطور که گفتیم این عامل در موفقیت کمپین تبلیغاتی‌تان نقش مؤثری دارد. باید بدانید قصد دارید در انتهای کمپین تبلیغاتی به چه دستاوردهایی برسید. تمامی فعالیت‌های شما در این کمپین باید با محوریت اهداف و نتایج در نظر گرفته شود. اهداف کمپین مشخص می کند نوع تبلیغات شما برای چه گروهی از اجتماع است. چه گروه سنی را برای ترغیب به خرید محصولات برند خود انتخاب کرده اید و راهکارهای شناسایی این مخاطبان چیست.

 

تعیین روش‌های موثر

پس ‌از تعیین هدف، لازم است روش‌های دستیابی و پیاده سازی اهداف را نیز تعیین کنید. مثلا باید بدانید که قصد دارید از روش مسابقه استفاده کنید یا با اینفلوئنسرها همکاری نمایید. برای هر یک از این روش‌ها باید از قبل برنامه‌ریزی کنید و بودجه‌ای متناسب با آن را تدارک ببیند.

 

تدوین برنامه زمانی

برای موفقیت کمپین تبلیغاتی اینستاگرام باید برنامه زمانی مشخصی داشته باشید. افراد موفق در این زمینه، افرادی هستند که یک استراتژی بلندمدت را در نظر می‌گیرند و سپس آن را به کمپین‌های کوچک و کوتاه‌مدت تقسیم می‌کنند. در چنین شرایطی لازم است برای هر یک از کمپین‌های کوچک و کوتاه‌مدت خود، تاریخ و برنامه زمانی مشخصی در نظر بگیرید. این امر موفقیت کمپین های تبلیغاتی شما را تضمین می‌کند.

 

تعیین بودجه کمپین

یکی از کارهایی که در همان ابتدای مسیر باید انجام دهید تعیین میزان بودجه برای تبلیغات است. باید بدانید چه میزان از سرمایه تان را قصد دارید به طراحی و راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی اینستاگرام اختصاص دهید و سپس سایر امور را با توجه به این بودجه مدیریت کنید.

 

ایده یابی برای طراحی کمپین خلاقانه

یکی از بخش های مهم طراحی کمپین ایده یابی است. برای طراحی تبلیغاتی تاثیرگذار باید با توجه به استراتژی ها و اهداف اولیه ایده ای منحصر بفرد پیدا کنید. ایده های کمپین های تبلیغاتی معمولا توسط افراد کارشناس و تیم اتاق فکر انجام می شود. اما اگر قصد انتشار کمپین های کوچک را داشتید با همفکری با دوستان با تجربه می توانید این بخش را انجام دهید. ایده های کمپین باید خلاقانه و خاص باشند تا باعث بیشتر و بهتر دیده شدن تبلیغ شود.

 


بیشتر بخوانید: روش های تبلیغات موثر برای کسب و کارها


 

کمپین تبلیغاتی اینستاگرام

 

انتخاب فضای مناسب برای انتشار کمپین تبلیغاتی

پس از طراحی محتواهای کمپین نوبت انتشار در فضای مناسب است. برای انتشار کمپین تبلیغاتی اینستاگرام یا باید از پیج های پرمخاطب استفاده کنید و یا از اینفلوئنسرها کمک بگیرید. اگر قصد دارید محتوای کمپین خود را در پیج های پربازدید منتشر کنید باید لیستی از این پیج ها که ارتباط مناسب با کسب و کارها دارد تهیه کنید. پس از این مرحله باید بهترین پیج ها را به لحاظ همراه بودن مخاطبان واقعی و تعامل مفید با آنها بررسی کنید. در اینستاگرام پیج های پرمخاطب زیادی وجود دارد که دنبال کنندگان آنها علاقه و ارتباطی با محصولات شما ندارند. این صفحات مناسب انتشار تبلیغات شما نیستند.

 

اما اگر قصد دارید از پتانسیل اینفلوئنسرها برای انتشار تبلیغات خود استفاده کنید باید بهترین و مناسب ترین فرد را انتخاب کنید. سعی کنید از اینفلوئنسرهای محبوب که ارتباط مناسبی با کسب و کارها دارند کمک بگیرید.

 


بیشتر بخوانید: تبلیغات هدفمند و نقش آن در افزایش فروش کسب و کار‌ها


 

نقش ایده و خلاقیت در طراحی تبلیغات اینستاگرام

در حال حاضر بازارهای تجاری و رقابتی نسب به گذشته به شدت گسترش یافته‌اند. بنابراین برای فروش یک محصول باید تلاش بیشتری انجام داد. امروزه فروش بیشتر مستلزم اجرا تبلیغات است، تبلیغاتی که از ایده های منحصربفرد بهره مند باشد. چراکه ایده‌های خلاقانه کمک می کنند پیام تبلیغاتی به جذاب ترین شکل به مخاطبان منتقل شود.

 

استفاده از ایده و خلاقیت در طراحی کمپین تبلیغاتی اینستاگرام به گسترش یافتن فضاهای ذهنی مخاطبان کمک می‌کند. به‌ طورکلی می‌توان گفت خلاقیت موجب پیاده سازی کارآمدترین روش های تبلیغات می شود. چرا که ایده‌های خلاقانه، به یادماندنی‌ترند و دوام بیشتری در ذهن ها دارند. این ایده‌ها را حتی می‌توان با هزینه نسبتا پایینی اجرایی کرد و اثرات قابل‌توجه آن‌ها را مشاهده نمود.

 

مزایای عکاسی صنعتی

 


بیشتر بخوانید: تبلیغات خلاقانه چیست و چه تاثیراتی بروی کسب و کارها دارد؟


 

نقش عکس‌های تبلیغاتی و تیزرها در موفقیت کمپین‌های اینستاگرام

یکی از عوامل بسیار مهم در موفقیت کمپین تبلیغاتی اینستاگرام، استفاده از محتواهای بصری جذاب است. در حقیقت می‌توان گفت عکس‌های تبلیغاتی، تیزرها و انواع محتواهای جذاب، می‌توانند سرعت انتقال پیام به مخاطبان را افزایش دهند. محتواهای تبلیغاتی شامل : گرافیک، ویدئو و متن هستند. بنابراین می‌توانند به‌ راحتی با مخاطبان خود، با سلایق مختلف ارتباط مؤثر برقرار کنند.

 

استفاده از عکس‌های تبلیغاتی و تیزرها با توجه به موضوع آن‌ها بهترین گزینه ها برای تولید تبلیغات اینستاگرام است. در طراحی این نوع از ابزارهای تبلیغاتی، باید برخی از اصول روان‌شناختی، جامعه‌شناسی و فرهنگی را در نظر داشته باشید تا نقشی مهم در موفقیت کمپین‌های اینستاگرام داشته باشند.

 


بیشتر بخوانید: مزایای عکاسی صنعتی و تبلیغاتی برای کسب و کارها


 

چطور پیج‌های با بازدید واقعی و مناسب را برای انتشار تبلیغات تشخیص دهیم؟

بسیاری از صاحبان کسب و کار به ‌دنبال این هستند که در فضای اینستاگرام تبلیغ محصولات خود را انجام دهند. کسب و کارها می‌خواهند تبلیغات خود را در صفحات با بازدید واقعی منتشر نمایند. ولی نمی‌دانند که چطور باید پیج‌های واقعی و مناسب را تشخیص دهند. در این بخش از مقاله قصد داریم به این نکته بپردازیم که چطور می‌توان پیج‌های واقعی و مناسب را برای انتشار تبلیغات در اینستاگرام پیدا کرد.

 

بررسی مطالب و تصاویر

برای تشخیص پیج مناسب برای تبلیغات ابتدا باید به محتوای آن و تعامل مخاطبان آن توجه کنید. بنابراین می‌توانید پست‌ها و مطالب پیج را مورد بررسی دقیق قرار دهید و زمان انتشار آخرین پست‌ها و استوری‌ها را بررسی کنید. پیج اینستاگرامی که در زمان مناسب و به ‌صورت مرتب اقدام به انتشار محتوای مفید و ارزشمند می‌کند حتما برای مخاطبان خود ارزش قائل است. این پیج ها با انتشار محتواهای تاثیرگذار لایک و کامنت های بسیاری دریافت می کنند. پیج های مناسب تبلیغات برای هر پست حداقل باندازه ۱۵ درصد مخاطبان لایک دریافت می کند.

 

بررسی کامنت‌ها

کامنت های واقعی و تعاملی و پاسخگویی ادمین به کامنت ها یکی از فاکتور های تشخیص پیج مناسب برای تبلیغات است. جویا شدن نظر تبلیغ دهندگان تبلیغات در حال انتشار کمک می کند انتخاب بهتری داشته باشید. پیج هایی که کامنت های تکراری و متعدد مثل لایک، عالی، خیلی خوبه در پست های خود دارند مناسب تبلیغات نیستند. این پیج ها با استفاده از ربات ها و یا سیستم های افزایش لایک و کامنت آمار خود را بصورت غیر واقعی بالا نشان می دهند.

 

بررسی فالوورها

برای تشخیص تاثیرگذاری یک پیج در تبلیغات باید بصورت رندم فالورهای آن را بررسی کنید. فالورهایی که پیج با نام های نامشخص و پست های معدود دارند احتمالا فیک هستند. است. لازم است این نکته را نیز در نظر داشته باشید که فالوورهای فیک، به ‌طور معمول عکس ندارند و پستی هم در این صفحات قرار نمی‌گیرد. با کمی وقت گذاشتن و بررسی موارد ذکر شده به واقعی بودن دنبال کنندگان یک پیج بزرگ پی خواهید برد.

 


بیشتر بخوانید: اینفلوئنسر مارکتینگ چیست و چه نقشی در تبلیغات دارد؟


 

کمپین تبلیغاتی اینستاگرام

 


بیشتر بخوانید:  ویدیو مارکتینگ – با دوربین موبایل محتوای ویدئویی ارزان بسازید.


نقش جوایز در جذب فالوور اینستاگرام

در سالهای اخیر ابزارها و امکانات مناسبی برای برگزاری کمپین تبلیغاتی اینستاگرام قابل دسترس شده است. ابزارهایی که کمک می کند کمپین هایی با سبک مسابقه جایزه دار برگزار کنید. برای تاثیرگذاری و دریافت حداکثر نتایج از کمپین ها و جشنواره های اینستاگرام بهتر است ارائه جایزه به مخاطبان را هم در نظر بگیرید. برندها و کسب و کارهایی که در این شبکه اجتماعی کمپین های جایزه دار برگزار می کنند رشد سریعتر و بازخورد بهتری دارند. این نوع کمپین ها بصورت مسابقه برگزار می شوند و بهتر است جایزه مناسب و ارزشمندی در نظر بگیرید. جایزه ی کمپین دلیل و بهانه ای برای دنبال کردن صفحه شما و از آن مهمتر وفادار بودن به برند شما ایجاد می کند. بنابراین با طراحی مسابقات جایزه دار می‌توانید فالوورهای خود را بصورت ارگانیگ افزایش دهید و کسب و کار خود را محبوب‌تر سازید.

 

برای این ‌که اهدای جوایز بتواند نقش مؤثری در جذب دنبال کننده‌های شما داشته باشد، باید به نکاتی توجه کنید. از جمله مهم‌ترین این نکات می‌توان به این عامل اشاره کرد که انتخاب جایزه گران‌قیمت که با برند و کسب و کار شما ارتباطی ندارد و یا با محصولات و خدمات شما پیوندی برقرار نمی‌سازد، مناسب نیست. چراکه باعث می‌شود پس‌ از پایان مسابقه و اهدای جوایز، ارتباط شما با مخاطب‌تان به ‌طور کامل قطع شود. بنابراین در انتخاب جایزه مناسب لازم است دقت کافی را به خرج دهید و جایزه‌ای را انتخاب کنید که به نوعی با کسب و کار شما در ارتباط است و به جذب شدن مخاطب به صفحه‌تان کمک می‌کند.

 


بیشتر بخوانید: روش های تبلیغات موثر برای کسب و کارها


 

چه جوایزی برای جشنواره های اینستاگرام در نظر بگیریم؟

جایزه اهدا شده از طرف شما، زمانی می‌تواند به جذب مخاطب منجر گردد که دارای خواصی ویژه باشد. برخی برندها استفاده رایگان از پکیج خدمات یا محصولات خود را به‌ عنوان جایزه مسابقه در نظر می گیرند. برخی هم از تخفیف‌های ویژه برای برنده شدگان جشنواره های اینستاگرام در نظر می‌گیرند. ارائه کوپن‌های خرید نیز از دیگر جوایزی است که می‌تواند در جذب فالوور اینستاگرام شما نقش موثر داشته باشد.

 

بی شک دادن جایزه بهترین راه حفظ کردن فالوورهایی است که از طریق مسابقه به صفحه خود جذب کرده‌اید. برگزاری جشنواره جایزه دار را می‌توانید به صورت‌های هفتگی، ماهانه و فصلی به ‌عنوان یک شیوه تاثیرگذار برای جذب مخاطب جدید و تعامل مداوم و محبوب سازی برند اجرا کنید.

 

سخن آخر

این روزها تبلیغات اصولی و موثر در اینستاگرام بازخوردهای بسیار بالایی برای رسیدن به اهداف یک برند به همراه دارد. برای دریافت بهترین نتیجه از کمپین تبلیغات باید خیلی اصولی و هدفمند اقدام به طراحی و انتشار کمپین کنید. مطالب این محتوا کمک می کند آشنایی نسبتا کاملی با مراحل تولید و انتشار یک کمپین با بازخورد بالا پیدا کنید.


 

شما می توانید مطالب مرتبط دیگری را نیز در اینجا ببنید

عکاسی از شیرینی شکلات
عکاسی از شیرینی و شکلات – نکات مهم و ترفندها
موشن گرافیک
موشن گرافیک چیست؟ آموزش ساخت و کاربرد در تبلیغات
انواع لنزها در عکاسی صنعتی
لنزهای کاربردی در عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

۴ نظر در “ کمپین تبلیغاتی اینستاگرام – صفر تا صد طراحی تا راه اندازی”

  1. توسط Mona گفته است :پاسخ
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶ در۷:۳۸ ق٫ظ

    شما مشاوره در زمينه ى كمپين اينستا دارين، اگر بله هزينه ش هم بفرماييد و اينكه انجام يك كمپين چه حدود هزينه داره؟

    1. توسط علیرضا رستگار گفته است :پاسخ
      ۱۴۰۱-۰۲-۰۷ در۱۰:۰۹ ق٫ظ

      خیر، فعلا خدماتی در این زمینه نداریم

  2. توسط اكرم گفته است :پاسخ
    ۱۴۰۱-۰۴-۱۲ در۱۱:۴۲ ب٫ظ

    كمپين تبليغاتى براى فروش محصولات نانو حدودا چقدر هزينه داره؟

    1. توسط علیرضا رستگار گفته است :پاسخ
      ۱۴۰۱-۰۴-۱۵ در۸:۳۶ ب٫ظ

      مجری کمپین تبلیغاتی نیستیم و هزینه ش بسته به استراتژی شما و اصلا بودجه ای که تعیین کردین هست.

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین نوشته ها

  • خطوط در ترکیب بندی عکسها

    خطوط در ترکیب بندی عکس – اهمیت خطوط در ترکیب عکسها

    خطوط در ترکیب بندی عکس نقش بسیار مهمی دارند. به...
  • تجهیزات ساخت ویدیو

    تجهیزات ساخت ویدیو – اهمیت و تاثیر تجهیزات در کیفیت ویدیوها

    تجهیزات ساخت ویدیو یکی از تاثیرگذارترین فاکتور ...
  • پرسونای مخاطب

    پرسونای مخاطب – چطور مخاطب کسب و کار خود را شناسایی کنیم؟

    پرسونای مخاطب مهمترین هدف برای بازاریابی و سرما...
  • فلاش عکاسی

    فلاش عکاسی – راهنمای انتخاب و خرید فلاش های عکاسی

    فلاش عکاسی یکی از ابزارهای مهم و ضروری برای عکا...
  • تبلیغات فضای مجازی

    تبلیغات فضای مجازی و اهمیت آن در رشد فروش و برندسازی

    تبلیغات فضای مجازی برای رسیدن به فروش بیشتر امر...

فهرست ها :

  • خدمات
  • عکاسی صنعتی
  • وبلاگ
  • ویدئو و تیزر
  • درباره ما
  • طراحی و چاپ
  • تماس با ما
  • روال کار
  • مشتریان
  • عکاسی صنعتی و تبلیغاتی
  • طراحی هویت بصری برند
  • تعرفه عکاسی

ثبت نام در خبرنامه :

جهت اطلاع از مقالات جدید ایمیل خود را ثبت کنید

ارتباط با ما :

94 86 284 - 0912
60 18 96 88 - 021
ایمیل: studiomani91@gmail.com

آدرس :
تهران - فاطمی

  • شبکه های اجتماعی
استودیو مانی

Copyright © Studio mani 2008-2019
Powered By Studiomani.ir

بالا