هویت بصری دایا دارو
طراحی هویت بصری دایا دارو به سفارش شرکت تحقیق و توسعه دایا دارو توسط استودیو مانی انجام شد .
طراحی هویت بصری (نشان تجاری) این شرکت پس از انجام جلسات تبادل نظر با مدیران استارت خورد. سفارش طراحی هویت بصری شرکت دایا دارو با توجه به استراتژی عرضه داخلی و صادرات محصولات بصورت تایپوگراف فارسی و انگلیسی طراحی شد.
نشان بصری این سفارش بصورت مونوگرام طراحی شد. مونوگرام دایا دارو با استفاده از بریفینگ اِلِمانهای مرتبط با نوع فعالیت و محصولات ایده پردازی شد. استفاده از حرف (د و D) که در ابتدای دایا و دارو استفاده شده، استفاده از اِلِمان برگ که نشان دهنده طبیعی بودن محصولات است و همچنین بهره گیری از ساختار ارلِن برای نشان دادن فعالیت داروسازی شرکت در نظر گرفته شده است.
طراحی تایپوگراف فارسی و لاتین هم با استفاده از ساختار یکپارچه هویت بصری و استفاده از تناسبات طلایی بصورت اختصاصی طراحی شد. در مراحل بعد بخش های دیگر هویت بصری و سازمانی شامل تعریف رنگ سازمانی، طراحی ست اوراق اداری، طراحی بروشور تبلیغاتی، طراحی پوستر تبلیغاتی، عکاسی صنعتی پکیج محصولات و چاپ افست موارد ذکر شده انجام شد.
در طراحی پکیج برندینگ این مجموعه ارتباط بصری و تناسبات طراحی در نظر گرفته شده. پروسه ایده پردازی هویت بصری دایا دارو با تعامل با مدیران این شرکت انجام شده و خوشبختانه توانست نظر مدیران را بطور کامل تامین کند.