SIGN IN YOUR ACCOUNT TO HAVE ACCESS TO DIFFERENT FEATURES

FORGOT YOUR PASSWORD?

FORGOT YOUR DETAILS?

AAH, WAIT, I REMEMBER NOW!
عکاسی صنعتی و تبلیغات مانی 60 18 96 88 - 021
  • LOGIN

عکاسی صنعتی

عکاسی صنعتی

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی طراحی هویت بصری برند

94 86 284 0912
Email: studiomani91@gmail.com

استودیو مانی
60 18 96 88 - 021

  • صفحه اصلی
  • خدمات ما
    • عکاسی صنعتی و تبلیغاتی
    • تیزرهای تبلیغاتی و صنعتی
    • طراحی هویت بصری برند (Visual identity design)
    • طراحی و چاپ
  • نمونه کارها
  • تعرفه عکاسی
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
94 86 284 - 0912
عکاسی زمینه سفید محصولات
علیرضا رستگار
دوشنبه, 26 آبان 1404 / Published in عکاسی صنعتی

عکاسی زمینه سفید محصولات – ۱۰ نکته کلیدی عکس زمینه سفید

عکاسی زمینه سفید معمول ترین شیوه عکسبرداری از محصولات برای معرفی سریع و دقیق کالاها به مشتریان است. عکسهای زمینه سفید محصولات بی هیچ اِلمان اضافی و با پس زمینه روشن تهیه می شوند تا تمرکز عکس صرفا بروی محصول باشد.


عکاسی زمینه سفید محصولات چیست؟

این شیوه عکسبرداری از محصولات در واقع زیرشاخه عکاسی صنعتی است که با هدف نمایش محصول و ویژگی های آن انجام می شود. عکسهای زمینه سفید کاربردهای متعددی برای تولید محتوای تبلیغاتی و ارائه اطلاعات محصولات به جامعه دارند. عکاسی زمینه سفید محصولات روشی برای نشان دادن کیفیت و مشخصات کالاهای تولیدی به مشتریان و جلب اعتماد آنها به خرید است.

به‌طور خاص، وقتی شما بخواهید محصول‌تان را در فروشگاه آنلاین به مخاطب عرضه کنید، عکسها سریعترین و جذاب ترین روش برای معرفی و تبلیغ است. زمینه سفید عکسها این امکان را می‌دهد که محصول «مثل خودِ واقعی اش» دیده شود. عکاسی زمینه سفید واقعیت محصولات را به دور از اغراق و غلو نشان می دهد.

عکاسی زمینه سفید محصولات


نمونه عکسهای صنعتی محصولات را از اینجـــــــــا ملاحظه بفرمایید.

پذیرش سفارشات  ۸۸۹۶۱۸۶۰ – ۰۹۱۲۲۸۴۸۶۹۴


 


بیشتر بخوانید: عکاسی صنعتی برای کاتالوگ


عکاسی زمینه سفید با چه اهدافی انجام می‌شود؟

هدف اصلی این نوع عکاسی، ارائه تصویری شفاف، قابل‌فهم و تأثیرگذار از محصول است، تا خریدار آنلاین در کمترین زمان بتواند محصول را ببیند، ارزیابی کند و تصمیم به خرید بگیرد.
در ادامه، بعضی از کاربردهای کلیدی عکسهای زمینه سفید را بررسی می‌کنیم:

فروشگاه‌های آنلاین:

ارائه عکس زمینه سفید در صفحات محصولِ سایت های فروشگاهی باعث می‌شود ویژگی های محصول را دقیق و در عین حال حرفه‌ای نمایش دهید. تحقیقات بازاریابی مدرن نشان داده‌ که عکس‌های زمینه سفید با کیفیت و واقعی می‌توانند نرخ کلیک و تبدیل را افزایش دهند.

عکاسی زمینه سفید برای طراحی کاتالوگ و بروشور:

عکاسی زمینه سفید محصولات یکی از پیش نیازهای طراحی کاتالوگ، بروشور و سایر اقلام بازاریابی و اطلاع رسانی تبلیغات است.

طراحی پست اینستاگرام یا تبلیغات دیجیتال:

عکسهای محصولات را خیلی سریع می توان از پس زمینه سفید جدا کرد و با این عکسهای بدون پس زمینه می توان به بهترین شکل محتوای تبلیغاتی سوشال مدیا را طراحی کرد.

عکاسی زمینه سفید محصولات برای یکپارچگی هویت بصری برند:

داشتن مجموعه‌ای از عکس‌های محصولات با ساختار یکپارچه(به لحاظ زاویه عکس و نوع نورپردازی) برای انسجام هویت بصری برند بسیار ضروری است.

الزامات فروشگاه های بین المللی:

عکسهای زمینه سفید، استاندارد پذیرش عکسهای محصولات برای همکاری در فروش سایت های بین المللی مثل آمازون و دیجیکالا است. فروش محصولات در فروشگاه های آنلاین خارجی نیازمند تهیه عکسهایی با زمینه کاملا سفید و با کیفیت بالا است.

عکسهای زمینه سفید برای ثبت مالکیت معنوی:

بسیاری از تولید کنندگان برای جلوگیری از سوء استفاده از طرح محصولات خود اقدام به ثبت طرح بسته بندی خود می کنند. اگر قصد ثبت محصولات در سازمان مالکیت معنوی را داشته باشید، باید عکسهایی زمینه سفید از زوایای مختلف محصول داشته باشید.

 


بیشتر بخوانید: عکاسی صنعتی حرفه ای – خلق عکسهایی تاثیرگذار


برای عکاسی زمینه سفید از محصولات به چه لوازمی نیاز داریم؟

اگر می‌خواهید خودتان عکاسی زمینه سفید محصولات را انجام دهید، در ادامه این محتوای آموزشی همراه ما باشید. تجهیزات مورد نیاز برای عکاسی زمینه سفید شامل:

دوربین و لنز یا دوربین موبایل با کیفیت بالا
دوربین DSLR یا میرورلس که امکان تنظیمات دستی سرعت شاتر، میزان دیافراگم و حساسیت ایزو را داشته باشد. میزان وضوح عکسها وابسته به کیفیت سنسور دوربین ها و لنزها است.
لنزهای مناسب برای عکاسی زمینه سفید محصولات در فاصله کانونی ۲۴ تا ۱۰۵ میلیمتر هستند. طبق تجربه شخصی لنزهای ۷۰-۲۴ ، ۱۰۵-۲۴ و ۵۰ میلیمتر فیکس گزینه های مناسبی برای عکاسی محصولات هستند.

 

عکاسی زمینه سفید محصولات

 

تجهیزات نورپردازی

برای عکاسی زمینه سفید محصولات به ۳ منبع نوری یا گاهی برای بعضی محصولات حتی بیشتر نیاز دارید. از فلاش یا نور ثابت برای نورپردازی یکنواخت محصول و پس‌زمینه می توانید استفاده کنید. منبع نور شما باید نوری نرم (Diffuse) و یکنواخت داشته باشد تا از ایجاد سایه و بازتاب ها جلوگیری کند.
سافت‌باکس ابزاری برای کنترل نور و داشتن نور نرم است. این ابزارها به مادیفایر هم معروفند و در شکل های متنوعی در بازار ایران موجود هستند. سافت باکس ها نور شدید فلاش را کنترل و روشنایی نرم در اختیار شما قرار می دهند.

یکی دیگر از ابزارهای ضروری برای عکاسی محصولات، صفحات رفلکتور است. رفلکتور را برای بازتاب نور به زاویه های تاریک محصول یا کاهش سایه‌ها پیشنهاد می‌ کنم. از هر صفحه ی سفیدی مثل صفحات سفید فوم، ورق های سفید پلی اورتان یا حتی کاغذ A4 سفید می توانید بعنوان رفلکتور استفاده کنید.


میز عکاسی + پس‌زمینه سفید

یک میز عکاسی یا حتی میز ساده با سطح صاف و یک پس زمینه کاملا سفید نیاز دارید. پس‌زمینه سفید می‌تواند رول کاغذ یا مقوای سفید یا ورق اکریلیک سفید مات باشد.

 

سه‌پایه (Tripod)
این ابزار برای ثابت نگهداشتن دوربین، جلوگیری از لرزش عکس و حفظ کادربندی در عکاسی زمینه سفید محصولات بسیار مهم است. سه پایه در عکاسی از محصولات با تعداد بالا کمک می کند عکسهایی با زاویه یکسان از تمام محصولات تهیه کنید.

پردازش و ادیت عکسها
ویرایش و پردازش عکس بخش نهایی و مهم در عکاسی زمینه سفید است. در این پروسه ایرادات ظاهری محصول روتوش می شود و کیفیت و وضوح عکس با تنظیم رنگ، کنتراست و شارپنس افزایش می یابد. در حال حاضر حرفه ای ترین نرم افزار برای ویرایش عکسها، ادوبی فتوشاپ است که با تجربه ۲۰ساله من با هیچ نرم افزار دیگری قابل قیاس نیست. با این نرم افزار امکانات متعددی برای تنظیم و افزایش رنگ و لعاب عکسها در اختیار دارید.

 


بیشتر بخوانید: عکاسی کالا – نکات حرفه ای برای عکاسی با کیفیت کالاها


 

نورپردازی در عکاسی زمینه سفید محصولات

نور با کیفیت یکی از معیارهای مهم در عکاسی زمینه سفید است و نور پردازی اصولی تفاوت فاحشی بین عکسهای حرفه ای و آماتور ایجاد می‌کند. حتی اگر بهترین دوربین و تجهیزات نورپردازی را داشته باشید، اما بلد نباشید چطور محصول را نورپردازی کنید بی نتیجه است و نمی توانید عکسهایی حرفه ای از محصولات تهیه کنید.

هدف از نورپردازی در عکاسی محصولات، صرفا روشن کردن فضای عکس نیست. نورها را باید به‌گونه‌ای ستاپ کنید که هم پس‌زمینه عکس شما کاملاً سفید باشد، هم خود محصول بدون سایه‌های تند یا نقاط تاریک یا بیش از حد روشن دیده شود. برای این کار معمولاً از دو یا سه منبع نور نرم همراه با سافت‌باکس استفاده می‌شود. یک نور برای روشن کردن پس‌زمینه و دو منبع نور برای نورپردازی محصول تا سایه های ایجاد شده بوسیله نورها همپوشانی شود. زاویه و شدت تابش نورها بسته به نوع محصول تغییر می‌کند و هیچ قانون نوشته شده ای برای چیدمان یکسان نورها در عکاسی از محصولات مختلف وجود ندارد.

عکاسی زمینه سفید محصولات

در نورپردازی محصولات براق یا شیشه‌ای (مثل بطری، ظروف یا وسایل استیل) چالش‌ بیشتری دارید، چون به‌راحتی بازتاب محیط و منبع نور را نشان می‌دهند. اینجور مواقع باید از دیفیوزرها ، صفحات تیره یا تغییر زاویه تابش نور استفاده کنید تا بازتابها کنترل شود. اما برای محصولات مات، نورپردازی ساده‌تر است؛ کافی است نور یکنواخت و نرم داشته باشید تا بافت و رنگ محصول درست منتقل شود..

نکته مهم بعدی شدت تابش نور فلاش یا منابع نور ثابت است. میزان و شدت نور هم در عکاسی صنعتی از محصولات مختلف متفاوت است، مثلا با یک میزان نور ثابت نمی توانید عکس خوبی از دو محصول مختلف با رنگهای سفید و سیاه بگیرید. در نورپرازی عکسهای زمینه سفید باید نور را متناسب با سایز، رنگ و جنس محصول تنظیم کنید. نورهای بسیار شدید تاثیر منفی بروی رنگهای عکس و حتی کنتراست سوژه دارند. نورهای شدید باعث تغییر در رنگ محصول می شود و مراحل ویرایش و اصلاح رنگها را طولانی و گاهی نشدنی می کند.

 


بیشتر بخوانید: عکاسی محصولات برای دیجیکالا و آمازون – قواعد عکاسی دیجی کالا


۱۰ ویژگی عکس‌های زمینه سفید حرفه‌ای از محصولات

حالا ببینیم عکاسی زمینه سفید محصولات را باید با چه ویژگی هایی انجام بدیم. در ادامه ۱۰ ویژگی کلیدی عکس حرفه ای زمینه سفید را با جزئیات بررسی می کنیم. ویژگی هایی که همگی بروی کیفیت عکس و تاثیرگذاری آن در بازاریابی و تبلیغات محصولات تاثیر گذار است.

 

پس‌زمینه عکس کاملاً یا بسیار نزدیک به سفید:

یعنی پس‌زمینه عکسهای محصولات شما باید در نرم افزار فتوشاپ تقریباً با کد RGB(255,255,255) باشد تا کامل سفید دیده شود.

نورپردازی یکنواخت بدون سایه‌های تند یا نقاط نورانی:

ستاپ منابع نور(فلاش یا نورهای ثابت) باید طوری انجام شود تا که تمام نقاط محصول به‌خوبی روشن و پس‌زمینه نیز یکدست سفید باشد.

رنگ و بافت محصول به وضوح دیده شود:

چون خریدار آنلاین نمی‌تواند محصول را بصورت فیزیکی لمس کند، عکسهای زمینه سفید باید نمایانگر رنگهای دقیق و جزئیات بالا باشد.

کادربندی صحیح و سایز مناسب محصول در کادر:

در عکاسی زمینه سفید، محصول باید به‌درستی در مرکز عکس قرار گرفته و حداقل ۷۰ درصد کادر را شامل شود.

تفکیک لبه‌ها عکس محصول از پس‌زمینه:

لبه‌های محصول باید به شکل واضح از پس زمینه سفید تفکیک باشد و مرز لبه ها کنتراست کافی از بکگراند داشته باشد. این موضوع در عکاسی صنعتی از محصولات به رنگ سفید یا روشن بسیار مهم است که با نورپردازی و ویرایش اصولی قابل انجام است.

زاویه مناسب برای نمایش محصول:

در عکاسی زمینه سفید محصولات، زاویه نمایش محصول شما باید نمایانگر ویژگی های مهم و کارآیی آن باشد. اما گاهی زاویه درج لوگو بروی بدنه محصول، بهترین نقطه دید عکسهای زمینه سفید است.

کیفیت بالا (وضوح مناسب، رزولوشن کافی، فوکوس دقیق):

در عکاسی زمینه سفید حرفه ای، تمام نقاط محصول در فوکوس کامل قرار دارد و خروجی عکس بعد از ادیت، کیفیت و وضوح بالایی دارد.

ثبات در زاویه و نورپردازی برای مجموعه عکس‌ها:

عکسهای محصولات مختلف و مشابه از یک برند (مثل سشوار در رنگبندی) باید با زاویه دید و نورپردازی یکسان تهیه شود.

تفکیک عکس محصول از پس زمینه:

دور بری و تفکیک عکس محصول از پس زمینه یکی از ویژگی های عکاسی زمینه سفید حرفه ای است. این پروسه با نرم افزارهایی مثل فتوشاپ انجام می شود و در طراحی عکسها برای تبلیغات بسیار مهم است.

ویرایش اصولی عکسها:

ادیت عکسهای زمینه سفید محصولات بخش مهمی از پروسه تهیه عکسها است. مراحل ادیت کمک می کند نواقص عکس اصلاح شده و کیفیت و وضوح تصویر محصول افزایش یابد.

 

داشتن این ده ویژگی باعث می‌شود عکس‌های شما نه فقط «خوب» بلکه «حرفه‌ای» دیده شوند، و برای فروش آنلاین، طراحی‌های گرافیکی مثل کاتالوگ، پوستر، پست های اینستاگرام و غیره به‌شدت کاربردی و تاثیرگذار باشند.

عکاسی زمینه سفید محصولات

اهمیت کیفیت در عکاسی زمینه سفید محصولات

کیفیت در عکاسی صنعتی محصولات، از جنبه های مختلف مهم است:

  • اگر عکس تار، نویزی، بد نور از محصول به مخاطب ارائه کنید، نه‌تنها کالای شما به‌درستی معرفی نمی‌شود، بی شک مشتری آگاه آن را جدی نمی گیرد و ذهنیت منفی نسبت به برند پیدا می کند. بررسی کارشناسان فروش نشان داده‌ وقتی عکاسی زمینه سفید محصولات با کیفیت پایین انجام شود، نرخ بازگشت کالا را افزایش داده و کاهش اعتماد مشتریان را بهمراه دارد. 
  • عکس بخشی از هویت و اعتبار برند است: عکس‌های حرفه‌ای ذهنیتی مثبت از برند در مخاطب ایجاد می کنند. اگر عکس‌ها کیفیت نداشته باشند، ممکن است مخاطب به این نتیجه برسد که محصول کیفیت لازم را ندارد و از خرید منصرف شود. 
  • وضوح مناسب عکسها اطلاعات دقیق تری از ویژگی های محصول(مثل رنگ، بافت، کیفیت تولیدو…) به خریدار مخاطب ارائه و باعث می شود خریدار با اطمینان بیشتر اقدام به خرید کند. 
  • عکاسی با کیفیت از محصولات نوعی سرمایه گذاری برای تعامل پایدار با مخاطبان، جذب مشتریان جدید، رقابت و ماندگاری در بازار است.

 


بیشتر بخوانید: عکاسی کالا – نکات حرفه ای برای عکاسی با کیفیت کالاها


عوامل مهم و تاثیرگذار در کیفیت عکسهای زمینه سفید

همانطور که گفتیم، کیفیت در عکاسی زمینه سفید محصولات از جنبه های مختلف الزام آور است. عوامل مختلف و متعددی از پروسه عکسبرداری تا تهیه خروجی نهایی، روی کیفیت عکس تاثیر می گذارند که شامل:

  • کیفیت دوربین و لنز عکاسی
  • کیفیت نور فلاش ها یا نورهای ثابت
  • نورپردازی صحیح و اصولی عکسهای محصولات
  • تنظیف محصولات قبل از مرحله عکسبرداری
  • استفاده از فرمت فایل خام برای عکاسی
  • ویرایش اصولی و حرفه ای عکسها
  • استفاده از مانیتور کالیبره برای ادیت عکسها

عکاسی زمینه سفید محصولات

عکاسی زمینه سفید محصولات با فرمت خام

در عکاسی صنعتی محصولات از فرمت های مختلف دوربین مثل jpg – Tiff و RAW می توانیم استفاده کنیم. فرمت RAW که فایل خام و بدون پردازش و ادیت است بهترین گزینه برای عکاسی حرفه ای است. این نوع فایل ها اطلاعات رنگی و جزئیات به مراتب بالاتری نسبت به سایر فرمت ها در اختیار شما قرار می دهند. عکسهای خام داینامیک بسیار بهتری دارند که امکان ادیت پذیری برای کنترل نور و رنگها را افزایش می دهد. در عکاسی حرفه ای از محصولات  پیشنهاد می کنم حتما از فایل RAW استفاده کنید تا کیفیت و وضوح بالاتری از عکس را داشته باشید.

 

ادیت عکسهای زمینه سفید محصولات

ویرایش نرم افزاری بخش تکمیلی از عکاسی زمینه سفید محصولات، برای تولید تصاویری حرفه ای و با کیفیت بالا است. حتی اگر نورپردازی عالی و بهترین اکسپوژ هم انجام داده باشید، باز هم عکسها نیاز به اصلاح نور، رنگ، کنتراست و حذف سایه‌ها و رفلکس های اضافی دارند.

پروسه ادیت عکس بعضی محصولات ساده تر و بعضی سنگین و بسیار زمانبرتر است. ادیت عکس کالاهای رنگی، بخصوص محصولاتی که رنگهای نزدیک به هم (مثل لاک ناخن، رژ لب، کانسیلر و …) دارند دشوارتر و زمانبرتر است. کوچک‌ترین تغییر در تُن رنگ می‌تواند مشتری را گمراه کند و باعث نارضایتی خریدار آنلاین و بازگشت کالا شود.

برای تهیه عکس محصولات با رنگهای واقعی باید از ابزاری به نام کالرچکر استفاده کنیم. این ابزار هنگام ادیت عکسها کمک می کند تا رنگهای عکس را با دقت مدیریت کنید و یک خروجی بسیار نزدیک به واقعیت از رنگ محصولات تهیه کنیم. 

بخش دیگری از ویرایش عکسها شامل روتوش و اصلاح نواقص ظاهری محصولات است. بسیار از محصولات صنعتی دارای ایراداتی مثل پریسه های اضافی، فرو رفتگی ها یا برآمدگی هایی هستند که در ظاهر محصول نمایان نیستند، اما بعد از عکسبرداری و بروی مانیتور حرفه ای به وضوح دیده می شوند. این نواقص ظاهری لازم است با دقت اصلاح و روتوش شوند.

 

نکات بسیار مهم در عکاسی زمینه سفید محصولات

در این بخش، نکات و ترفندهای کاربردی را که حاصل مطالعات و تجارب حرفه‌ای هستند، آورده‌ام برای اینکه هنگام عکاسی از محصول برای فروشگاه یا پیج، کیفیت و نتیجه بسیار خوبی بگیرید.

  1. با نورهای نرم محصولات را نورپردازی کنید تا سایه یا بازتاب های شدید نداشته باشید.
  2. از پس زمینه های مات و یکدست سفید برای عکاسی محصولات استفاده کنید.
  3. محصولات براق و شیشه ای نیاز به نورپردازی متفاوت و ویژه دارند.
  4. در عکاسی از محصولات رنگی از کالرچکر برای بازتولید رنگهای واقعی استفاده کنید.
  5. با ابزارهای رفلکتور سایه های پرکنتراست را کاهش دهید.
  6. با انتخاب زاویه دید مناسب، پرسپکیتو و بُعد مناسبی از محصول را نشان دهید.
  7. از سه پایه برای ثبات در کادر بندی و تسریع عکاسی از محصولات تعداد بالا استفاده کنید.
  8. فوکوس را بروی نقطه مناسبی از محصول قرار دهید تا بیشترین وضوح را در نقاط مختلف سوژه داشته باشید.
  9. برای تنظیمات صحیح دوربین، از دستگاه نورسنج استفاده کنید.
  10. تنظیم رنگ و وایت بالانس عکسها را با نمایشگر کالیبره انجام دهید تا رنگها به واقعیت محصول نزدیک باشد.
  11. محصول را در فاصله مناسبی از بکگراند قرار دهید تا ا

 


بیشتر بخوانید: اهمیت ادیت عکسهای صنعتی


جمع‌بندی

عکاسی زمینه سفید محصولات، اگر با دانش عکاس با تجربه، تجهیزات مناسب، و رعایت اصول تکنیکی انجام شود، می تواند در بازاریابی، فروش و برندسازی تاثیرگذار باشد. عکسهای زمینه سفید حتی می تواند فراتر از «عکس محصول» باشند و بخشی از هویت برند را شکل بدهند.

What you can read next

بهترین سایت های عکاسی جهان
۲۵ سایت برتر عکاسی داخلی و خارجی ⭐(مرجع مقالات آموزشی)
عکاسی صنعتی هوایی - تصویربرداری هوایی
عکاسی صنعتی هوایی از کارخانه ها و پروژه ها – تصویربرداری هوایی
آموزش عکاسی محصولات
چگونه عکس صنعتی بهتری از محصولات بگیریم

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین نوشته ها

  • تیزر تبلیغاتی استودیو مانی

    ساخت تیزر تبلیغاتی | ۱۰ راهکار برای اثرگذاری تیزر

    ساخت تیزر تبلیغاتی یکی از ابزارهای کلیدی برای ب...
  • عکاسی صنعتی هوایی - تصویربرداری هوایی

    عکاسی صنعتی هوایی از کارخانه ها و پروژه ها – تصویربرداری هوایی

    عکاسی صنعتی هوایی یکی از روش های جذاب برای به ت...
  • طراحی لایت باکس تبلیغاتی

    طراحی لایت باکس | نمونه کارها و تعرفه ۱۴۰۴

    طراحی لایت باکس یکی از بهترین شیوه های تبلیغات ...
  • عکاسی تبلیغاتی بیلبورد

    عکاسی تبلیغاتی بیلبورد – عکاسی حرفه ای برای طراحی بیلبورد

    عکاسی تبلیغاتی بیلبورد باید بصورت اختصاصی و حرف...
  • عکاسی از پوشاک - استویدیو مانی

    عکاسی از پوشاک – عکاسی حرفه ای از لباس

    عکاسی از پوشاک و لباس ها باید به شکلی حرفه ای و...

فهرست ها :

  • تیزر صنعتی و تبلیغاتی
  • عکاسی صنعتی
  • طراحی هویت بصری برند (Visual identity design)
  • طراحی لوگو
  • طراحی و چاپ
  • عکاسی صنعتی و تبلیغاتی
  • طراحی کاتالوگ
  • تعرفه عکاسی صنعتی
  • درباره ما
  • خدمات استودیو مانی
  • تماس با ما
  • وبلاگ
  • روال کار

با خلاقیت متمایز دیده شوید …

استودیو مانی با پشتـوانه دو دهـه فعـالیت در حوزه تولیـد محتوای حرفه ای و تبلیغات بصری شامل: عکاسی صنعتی و تبلیغاتی، تیـزر تبلیغاتی، طراحی هویت بصـری و گرافیـک توانسته خدمات ازشمنـد و با کیفیتی را به کسب و کارهای کوچک تا بزرگ ارائه کند.

ارتباط با ما :

94 86 284 - 0912
60 18 96 88 - 021
ایمیل: studiomani91@gmail.com

آدرس :
تهران - یوسف آباد

social sharing
  • GET SOCIAL
عکاسی صنعتی

Copyright © Studio mani 2008-2025
Powered By Studiomani.ir

TOP