SIGN IN YOUR ACCOUNT TO HAVE ACCESS TO DIFFERENT FEATURES

FORGOT YOUR PASSWORD?

FORGOT YOUR DETAILS?

AAH, WAIT, I REMEMBER NOW!
عکاسی صنعتی و تبلیغات مانی 60 18 96 88 - 021
  • LOGIN

عکاسی صنعتی

عکاسی صنعتی

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی طراحی هویت بصری برند

94 86 284 0912
Email: studiomani91@gmail.com

استودیو مانی
60 18 96 88 - 021

  • صفحه اصلی
  • خدمات ما
    • عکاسی صنعتی و تبلیغاتی
    • تیزرهای تبلیغاتی و صنعتی
    • طراحی هویت بصری برند (Visual identity design)
    • طراحی و چاپ
  • نمونه کارها
  • تعرفه عکاسی
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
94 86 284 - 0912
تیزر تبلیغاتی
علیرضا رستگار
چهارشنبه, 19 شهریور 1399 / Published in عکاسی تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی – ساخت تیزرهای حرفه ای

تیزر تبلیغاتی یکی از پربازده ترین روش های بازاریابی و تبلیغات مدرن امروزی است. تیزرهای خلاقانه و جذاب تاثیر زیادی بروی جامعه هدف دارند و با تولید و انتشار در قالب کمپین های تبلیغاتی، پتانسیل افزایش مشتریان را ایجاد می کنند.

تیزرهای تبلیغاتی یکی از جذاب ترین ابزارها برای معرفی محصولات یا خدمات شرکت ها به جامعه است. در سال های اخیر ویدئوها نقش بسیار مهمی در ارائه و انتقال اطلاعات به مخاطبان فضای مجازی و سایر رسانه های پربیننده داشته است. با امکانات و تکنولوژی های جدید سینمایی، این نوع محتواهای جذاب تبدیل به تاثیرگذارترین روش تبلیغات شده و به همین دلیل اکثر کسب و کارها به بازاریابی ویدئویی روی آورده اند. در این مطلب از استودیو مانی جنبه های مختلف تیزر تبلیغاتی و تاثیر آن در بازاریابی و فروش بررسی شده است.

 

تیزر تبلیغاتی رسانه ای همسو با مخاطبان

با زندگی ماشینی امروزه مردم فرصتی کمتری برای دیدن محتواهای تبلیغاتی دارند. به همین دلیل ویدیوهای جذاب و کوتاه بیشتری بازخورد را در تبلیغات داشته اند. افراد جامعه گاهی شاید وقت و حوصله ی دیدن چند صفحه کاتالوگ برای یافتن بهترین انتخاب هم ندارند.

 

واقعیت این است که همه چیز به سمت جذاب تر شدن، سریع تر شدن، کم ریسک تر شدن و البته موثرتر شدن می رود. در این شرایط شیوه ی تبلیغات برند و محصول شما هم باید همسو با نیاز و علاقمندی مخاطبانتان شود. وگرنه دیری نمی گذرد که در عین داشتن محصول و یا خدمات خوب از رقیبان خود عقب می مانید.

 

در سالهای اخیر رسانه های دیجیتال تاثیر بسیار بیشتری در تبلیغات داشته اند. ابزارهای مختلفی هم برای تولید و انتشار تبلیغات در این رسانه ها وجود دارد. اما هیچ کدام به اندازه تیزرهای تبلیغاتی تاثیرگذار نیستند. تیزر تبلیغاتی مزیت و ویژگی های برند یا محصول شما را در زمان کمی به مخاطب نشان می دهد. این ابزار می تواند شانس فروش محصولات یا خدمات شما را یک باره ۱۰ ها برابر افزایش دهد. امروزه تیزرهای تبلیغاتی بخشی از هویت بصری کمپین های تبلیغاتی را تشکیل می دهند.

 

تیزر تبلیغاتی

 


بیشتر بخوانید: مراحل ساخت تیزرهای ویدئویی محصولات


تاثیر روانی تیزر تبلیغاتی بر مخاطب

یک ویدئوی تبلیغاتی جذاب و با کیفیت می تواند تاثیر زیادی بروی مخاطبان هدفتان بگذارد. این ویدئو هر چه حرفه ای تر تهیه شود بینندگان بیشتری را به مشتری تبدیل می کند. این تاثیر آنقدر مثبت است که حاضرید وقت و هزینه ای که برای تولید تیزر تبلیغاتی صرف کرده اید را چندین برابر نمایید.

 

تاثیری که مجموعه ی تصویر، صدا، رنگ، گرافیک در رساندن پیام شما به مخاطبانتان دارد را شاید حتی بازاریابان حرفه ای هم نداشته باشند. گاه حتی شوخی ها و لحظات احساسی یک تیزر تبلیغاتی می تواند چنان بر مخاطب موثر باشد که حس کند با نام و برند شما آشناست.

ویدئو و تیزرهای تبلیغاتی ابزاری به روز و حرفه ای برای معرفی کسب و کارها هستند. تیزرهای جذاب و خلاقانه تاثیر بسیار عالی در افزایش نرخ تبدیل و البته برند سازی موثر دارند. یکی از بهترین مزایای ویدئوی تبلیغاتی نمایش زنده بخش های مختلف کسب و کار به مشتریان است. این سبک ویدئوها مستند بوده و باعث اعتماد بیشتر مخاطبان شما می شود.

 

 

 

تاثیر تیزرهای تبلیغاتی در بازاریابی دیجیتال

بازاریابی شبکه های اجتماعی امروز یکی از رسانه های پرطرفدار برای انتشار تبلیغات است. شما هم اگر بخواهید می توانید از پتانسیل عالی این رسانه ها برای نمایش تیزر تبلیغاتی تان استفاده کنید. با کمی دقت به بازخورد بیشتر ویدئو ها نسبت به پست های گرافیکی پی می برید. این بازخورد بیشتر بدین معناست که توسط افراد بیشتری دیده می شوید و بیشتر دیده شده هم نرخ تبدیل به مشتریانتان را افزایش می دهد.

انتخاب شبکه ی اجتماعی موثر با توجه به محصول و مخاطبان شما انجام می شود. شبکه های اجتماعی که جامعه ی آماری بالا و امکان اشتراک گذاری ویدئو تبلیغاتی دارند گزینه ای مناسب برای انتشار تیزر تبلیغاتی هر کسب و کاری هستند. کانال های تلگرام، پیج های اینستاگرام، وب سایتهایی مثل آپارات و یوتیوب بخشی از این فضاهای تبلیغ هستند. در سالهای اخیر بازاریابی ویدیویی در اینستاگرام بازخورد بسیار بالایی داشته که نشان دهنده اهمیت این رسانه در تبلیغات است.

 

امروزه در کانال ها و صفحه های مختلف اجتماعی شاهد انواع مختلف تبلیغات هستیم. اما در میان انواع تبلیغات، ویدئو های تبلیغاتی می توانند تاثیر بسیار عمیق تری بر مخاطبان داشته باشند.

 

اهمیت خلاقیت در ساخت تیزرهای تبلیغاتی

خلاقیت یکی از فاکتورهای مهم برای تاثیرگذاری بیشتر ویدیوها بروی مخاطبان است. تولید تیزر با ایده های متفاوت و نوآورانه می تواند بازدهی تبلیغات را به شدت افزایش دهد. ویدئویی که برای مخاطب جذاب نباشد هیچ تاثیری در برندسازی و فروش ندارد و جز اتلاف زمان و سرمایه نتیجه ای در بر ندارد.

 

تیزرهای خلاق برمبنای سناریوی هوشمندانه و متفاوت ساخته می شوند تا در چند ثانیه اول حس کنجکاوی و ترغیب به دنبال کردن ادامه تصاویر را در بیننده ایجاد کند. این نوع تیزرها برگرفته از یک ایده ی منحصربفرد هستند که برای تهیه سناریو و استوری برد آن ساعتها زمان گذاشته شده است.

 


بیشتر بخوانید: تیزرهای خلاقانه تبلیغاتی – نقش تیزرها در بازاریابی اینستاگرام


ایده پردازی ویدئوهای تبلیغاتی

تیزهای تبلیغاتی مختلفی در طول روزهای و هفته ها تولید می شود. بعضی از این ویدئو ها تاثیر کمی در معرفی و فروش دارند و بعضی آنچنان تحول ایجاد می کنند که فروش حداکثری برند را به همراه دارند. نکته ای که در بازخورد این ویدئو ها موثر است، ایده ی تیزر و خلاقیت در ساخت و اجرای ایده است.

 

ایده پردازی هوشمندانه برای ساخت تیزر موجب تعامل بین برند و مخاطب می شوند که تاثیر آن در کوتاه مدت بروی بازار کسب و کار دیده می شود. قبل از ساخت تیزر با شناخت بازار و مخاطبان باید بفکر ایده ای جذاب و خلاقانه باشید تا تاثیرگذاری حداکثری بروی برندتان داشته باشد.

 

تاثیر روانشناسی تیزرهای تبلیغاتی خلاقانه بر احساسات مخاطبان

تیزر تبلیغاتی تنها یک ویدئوی کوتاه نیست؛ بلکه ابزاری روانشناختی است که می‌تواند ذهن و احساسات مخاطب را تحت تأثیر قرار دهد. تحقیقات علمی نشان می‌دهد تصمیم‌گیری برای خرید بیش از آنکه منطقی باشد، بر پایه احساسات انجام می‌شود. همینجاست که تیزرهای تبلیغاتی خلاقانه با به‌کارگیری اصول روانشناسی نقش کلیدی در تحریک هیجان و انگیزه خرید ایفا می‌کنند.

 

قدرت داستان‌سرایی در تحریک احساسات

انسان‌ها به‌طور طبیعی با داستان‌ها ارتباط برقرار می‌کنند. زمانی که یک تیزر تبلیغاتی از روایت جذاب استفاده می‌کند – مثل روایت مشکل و راه‌حل یا نمایش یک تجربه لذت‌بخش – مخاطب خود را در جایگاه قهرمان داستان می‌بیند. این همذات‌پنداری موجب افزایش اعتماد به برند و تمایل بیشتر به خرید می‌شود.

 

رنگ‌ها، موسیقی و محرک‌های حسی

استفاده هوشمندانه از رنگ‌ها و موسیقی در تیزر خلاقانه به‌طور مستقیم بر ناخودآگاه مخاطب اثر می‌گذارد. رنگ قرمز و نارنجی حس هیجان و فوریت ایجاد می‌کنند، در حالی که رنگ آبی اعتماد و آرامش را منتقل می‌کند. موسیقی پرانرژی یا ملودی احساسی نیز می‌تواند سطح دوپامین مغز را افزایش داده و لذت تماشای تیزر را دوچندان کند. این ترکیب‌ها باعث می‌شوند پیام برند با یک حس مثبت در ذهن مخاطب ثبت شود.

 

ایجاد حس کنجکاوی و هیجان خرید

تیزر تبلیغاتی خلاقانه با استفاده از عناصر روانشناسی مانند ترس، خوشحالی، شگفتی یا طنز، مخاطب را درگیر می‌کند. این هیجان لحظه‌ای می‌تواند به سرعت به انگیزه‌ای برای خرید تبدیل شود. وقتی کاربر حس کند ممکن است فرصتی را از دست بدهد (FOMO)، تمایل او برای اقدام فوری بیشتر می‌شود.

 

جمع‌بندی

ایده پردازی تیزرها با نگاه روانشناسی، نه تنها باعث جذب و درگیر کردن احساسات مخاطب می‌شود، بلکه هیجان خرید را افزایش داده و فرآیند تصمیم‌گیری را تسهیل می‌کند. نتیجه نهایی، فروش بیشتر و برندسازی عمیق‌تر برای کسب‌وکار خواهد بود.

 

انواع تیزر های تبلیغاتی

روش ها و سبک های مختلفی برای تولید تیزرهای تبلیغاتی وجود دارد. بعضی تیزرهای فضای واقعی دارند و بعضی انیمیشن و گرافیکی هستند. هر کدام از اینها بسته به نوع محصول یا خدمات و رده ی مخاطبان شما می تواند انتخاب مناسبی باشد.

انواع تیزرهای تبلیغاتی:

  • تیزرهای تبلیغاتی رئال
  • تیزرهای خلاقانه CGI
  • تیزرهای ویدئوموشن
  • استاپ موشن stop motion
  • موشن گرافیک
  • اینفوموشن
  • انیمیشین

 

تیزر تبلیغاتی

 


بیشتر بخوانید: تجهیزات ساخت ویدیو – اهمیت و تاثیر تجهیزات در کیفیت ویدیوها


تیزر تبلیغاتی ویدئویی رئال

ویدئو های تبلیغاتی در فضاهای حقیقی فیلم برداری می شوند و از المان های رئال از ساخت آن ها استفاده می شود. در این ویدئو ها خبری از طراحی های گرافیکی و تصاویر ساختگی نیست. بار انتقال پیام تبلیغات، بر عهده ی ایده پرداز و کارگردان، بازیگر، فیلم بردار و صدابردار و تیم نورپردازی است. این ویدئوها بسته به کیفیت مدنظر شما با استفاده از دوربین های مختلف فیلمبرداری می شود. از دوربین های اس ال آر گرفته تا دوربین های حرفه ای مثل Alexa و Red که برای ساخت تیزرهای برندهای بزرگ استفاده می شود. نوع دوربین و تجهیزات، ایده، فضای ساخت، سبک تدوین و کیفیت خروجی در تعرفه ساخت تیزر تبلیغاتی تاثیرگذار است.

 

تیزر های ویدئو موشن

به طور کلی موشن به معنای تحرک و پویایی است. تیزرهای موشن ویدئویی ترکیبی از تصاویر رئال ویدئویی و گرافیک ها است. این گرافیک ها می تواند به طور موثر بر جذابیت ویدئوی تبلیغاتی بیفزاید.

 

ویدئو تبلیغاتی

 


بیشتر بخوانید: محتوای ویدیویی – نکات مهم برای تولید ویدیوهای اینستاگرامی


تیزرهای استاپ موشن ها

استاپ موشن تکنیک ساخت ویدئو حاصل از عکسهای متوالی است. در این تکنیک از اشیای حقیقی ضمن حرکت جزیی فریم به فریم عکس تهیه می شود. این اشیاء در واقع عکس محصولات سفارش دهنده تیزر است. سپس عکسها توسط نرم افزارهای کامپیوتری پشت سرهم قرار گرفته و به ویدئو تبدیل می شود. این تکنیک شبیه تکنیک ساخت کارتون های قدیمی ست که با حرکت تصاویر و نقاشی ها کارتون ها را می ساختند. اما اینجا برای ساخت استاپ موشن ها از تصویر اشیای واقعی که سوژه های تبلیغ هستند استفاده می شود.

 

موشن‌ گرافیک

ساخت تیزرهای تبلیغاتی با موشن گرافیک یکی از انواع پرطرفدار تبلیغات ویدئویی است. این نوع تیزر تبلیغاتی ساده تر از ویدئو تیزرها ساخته می شود اما نیاز به تخصص نرم افزاری دارد. در پویانمایی به سبک موشن گرافیک بجای استفاده از ویدئو و عکسهای بیت مپ از عناصر وکتور استفاده می شود. شاید مقدمات لازم برای ایجاد یک موشن گرافی از نظر خیلی ها، بسیار کمتر و ساده تر باشد. اینجا با استفاده از چند نرم افزار بدون آن که سراغ فیلم بردار و بازیگر برویم می توانیم تیزر تبلیغاتی کاربردی و جذاب بسازیم.

 

تیزر تبلیغاتی

 

اینفو موشن

در ساخت تیزرهای اینفو موشن از تکنیک اینفوگرافیک استفاده می شود. شاید انواع نقشه های جغرافیایی و نقشه مسیر ها و نقشه مترو اولیه ترین اینفو گرافیک ها باشند. اینفوموشن ها بیشتر با هدف اطلاع رسانی درباره آمار و اعداد مرتبط با بیزینس ها تولید می شوند. در واقع هر طرحی که بتوان به کمک آن آمار و اطلاعات را به شکل گرافیکی و متحرک نشان داد، اینفو گرافیک نامیده می شود.

 

ارائه آمار و اطلاعات همراه با حرکت های جذاب می تواند برای مخاطب جذاب و قابل درک تر باشد.

 


بیشتر بخوانید: تدوین ویدیو‌ – نکات مهم برای تدوین حرفه ای ویدئوها


تیزرهای انیمیشن

انیمیشن ها را شاید بتوان یکی از جذاب ترین و تاثیرگذارترین انواع تیزرهای تبلیغاتی تلقی کرد. در انیمیشن با طراحی شخصیت و داستان ها می توان بر احساس و باور مخاطب تاثیر گذاشت. بهتر است بدانید که اشتراک گذاری انیمیشن ها نسبت انواع دیگر تیزرهای تبلیغاتی بالاست. مخاطبان معمولا انیمیشن هایی که پیام مفهومی و جذابیت بصری دارند را برای دوستان خود هم ارسال می کنند. در ساخت انیمیشن باید داستان، شخصیت پردازی و فضا جذاب، تاثیرگذار و قابل درک باشد. به نوعی که گاها تصمیم شخصیت داستان می تواند مشوق مخاطب برای انتخاب محصول شما باشد.

 

لوگو موشن

افکت گذاری لوگو یا لوگو ریویل بخشی از ساخت تیزرهای تبلیغاتی را شامل می شود. لوگو موشن کمک می کند نشان تجاری تبلیغ ماندگاری بیشتری در ذهن بیننده داشته باشد. لوگو موشن ها بخشی از هویت بصری برندها هستند که کاربردهای مختلفی در تبلیغات ویدیویی دارند. از لوگو افکت معمولا در ابتدا و انتهای تیزرها استفاده می شود.

 

ویدئو تبلیغاتی

 

بهترین رسانه ها برای انتشار ویدئوهای تبلیغاتی

علاوه بر اینکه شما باید بتوانید یک ویدئوی تبلیغاتی تاثیر گذار برای برندتان بسازید باید رسانه مناسب برای انتشار این تیزر تبلیغاتی را هم پیدا کنید. در ادامه چند فاکتورِ انتخاب رسانه ی موثر برای انتشار ویدئوی تبلیغاتی را بررسی می کنیم. رسانه ی محبوب بازار هدف شما

باید بررسی کنید تغذیه ی اطلاعاتی مخاطبان شما بیشتر از کدام رسانه ها است، تا شما هم تیزر تبلیغاتی تان را همانجا به مخاطبانتان نمایش دهید. هرچه افراد بیشتری ویدئوی تبلیغاتی شما را ببینند احتمال موفقیت شما بیشتر است.

 

  • رسانه ای که امکان اشتراک گذاری تیزر تبلیغاتی شما را داشته باشد.

رسانه ی منتخب شما باید امکان اشتراک گذاری وسیع ویدئو را داشته باشد. این یعنی جامعه ی آماری مخاطبان شما امکان افزایش خواهد داشت. باید رسانه ای را انتخاب کنید که قابلیت اشتراک گذاری گسترده ی ویدئوی شما وجود داشته باشد. در این صورت شما اگر مرحله ی اول، یعنی ساخت تیزر تبلیغاتی را موثر و موفقیت آمیز انجام داده باشید، طولی نمی کشد که تماس های کسب و کار شما چند برابر می شود.

 

  • رسانه ای که مورد اعتماد مشتریان باشد.

شاید فکر کنید این با مورد ۱ چه تفاوتی دارد؟ بهتر است بدانید که رسانه ای که محبوب و پر مخاطب است حتما قابل اعتماد نیست. گاه مخاطبان در یک رسانه اجتماعی لحظات خوبی را می گذرانند اما آن رسانه را معتمد نمی دانند. برخی از رسانه ها آنقدر تبلیغ محصولات بی کیفیت کرده اند که  از مخاطب سلب اعتماد شده.

 


بیشتر بخوانید: ویدیو مارکتینگ – با دوربین موبایل محتوای ویدئویی ارزان بسازید.


اصول ساخت تیزر تبلیغاتی

بر اساس همه آنچه که درباره اهمیت ویدئو در تبلیغات گفته شد، این که شما بتوانید یک تیزر تبلیغاتی موثر و جذاب بسازید مستلزم گذر از مراحل مختلفی است. مرحله ایده پردازی در واقع یافتن بهترین شیوه ی بیان قصه ی تیزر شما در معرفی مزیت محصول شماست.

پس از  تعیین کانسپت و تهیه استوری برد بسته به اینکه چه نوع تیزر تبلیغاتی مناسب باشد، باید امکانات، تجهیزات ساخت تیزر و فضای مورد نیاز آن را فراهم کنید. بعد از اجرای ایده و تدوین اولیه با بازنگری و ادیت تیزر تبلیغاتی خود را به مرور بهبود می دهید. خروجی نهایی عموما از ایده اولیه شما بهتر هم می شود. زیرا در  مراحل ادیت خلاقیت تان بیشتر به کمک تان می آید.

 


تیزرهای استودیو مانی را از اینجــــــا ملاحظه کنید.


 

سخن آخر

ویدئو و تیزر های تبلیغاتی ابزارهایی قدرتمند و پرمخاطب برای جذب مشتریان جدید است.
برای تاثیرگذار بودن این ویدئو ها باید جذاب ترین ایده را اجرا و در رسانه ای که مخاطبان بیشتری دارید منتشر کنید.


استودیو مانی آماده ارائه خدمات ساخت تیزر و ویدئوهای تبلیغاتی با کیفیت و تاثیرگذار در کسب و کار شما است.

What you can read next

عکاسی از پوشاک - استویدیو مانی
عکاسی از پوشاک – عکاسی حرفه ای از لباس
تیزرهای خلاقانه
تیزرهای خلاقانه – ساخت ویدیوی خلاق
محتوای ویدیویی
محتوای ویدیویی – نکات مهم برای تولید ویدیوهای اینستاگرامی

۲ Comments to “ تیزر تبلیغاتی – ساخت تیزرهای حرفه ای”

  1. پدرام says : پاسخ
    ۱۳۹۹-۰۶-۲۰ at ۱۱:۵۷ ق٫ظ

    سلام، هزينه ساخت تيزر يك دقيقه اى براى اينستاگرامو مى فرماييد؟

    1. علیرضا رستگار says : پاسخ
      ۱۳۹۹-۰۶-۲۲ at ۷:۵۷ ب٫ظ

      سلام دوست عزیز
      لطفا برای استعلام قیمت با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین نوشته ها

  • تیزر تبلیغاتی استودیو مانی

    ساخت تیزر تبلیغاتی | ۱۰ راهکار برای اثرگذاری تیزر

    ساخت تیزر تبلیغاتی یکی از ابزارهای کلیدی برای ب...
  • عکاسی صنعتی هوایی - تصویربرداری هوایی

    عکاسی صنعتی هوایی از کارخانه ها و پروژه ها – تصویربرداری هوایی

    عکاسی صنعتی هوایی یکی از روش های جذاب برای به ت...
  • طراحی لایت باکس تبلیغاتی

    طراحی لایت باکس | نمونه کارها و تعرفه ۱۴۰۴

    طراحی لایت باکس یکی از بهترین شیوه های تبلیغات ...
  • عکاسی تبلیغاتی بیلبورد

    عکاسی تبلیغاتی بیلبورد – عکاسی حرفه ای برای طراحی بیلبورد

    عکاسی تبلیغاتی بیلبورد باید بصورت اختصاصی و حرف...
  • عکاسی از پوشاک - استویدیو مانی

    عکاسی از پوشاک – عکاسی حرفه ای از لباس

    عکاسی از پوشاک و لباس ها باید به شکلی حرفه ای و...

فهرست ها :

  • تیزر صنعتی و تبلیغاتی
  • عکاسی صنعتی
  • طراحی هویت بصری برند (Visual identity design)
  • طراحی لوگو
  • طراحی و چاپ
  • عکاسی صنعتی و تبلیغاتی
  • طراحی کاتالوگ
  • تعرفه عکاسی صنعتی
  • درباره ما
  • خدمات استودیو مانی
  • تماس با ما
  • وبلاگ
  • روال کار

با خلاقیت متمایز دیده شوید …

استودیو مانی با پشتـوانه دو دهـه فعـالیت در حوزه تولیـد محتوای حرفه ای و تبلیغات بصری شامل: عکاسی صنعتی و تبلیغاتی، تیـزر تبلیغاتی، طراحی هویت بصـری و گرافیـک توانسته خدمات ازشمنـد و با کیفیتی را به کسب و کارهای کوچک تا بزرگ ارائه کند.

ارتباط با ما :

94 86 284 - 0912
60 18 96 88 - 021
ایمیل: studiomani91@gmail.com

آدرس :
تهران - یوسف آباد

social sharing
  • GET SOCIAL
عکاسی صنعتی

Copyright © Studio mani 2008-2025
Powered By Studiomani.ir

TOP