SIGN IN YOUR ACCOUNT TO HAVE ACCESS TO DIFFERENT FEATURES

FORGOT YOUR PASSWORD?

FORGOT YOUR DETAILS?

AAH, WAIT, I REMEMBER NOW!
عکاسی صنعتی و تبلیغات مانی 94 86 284 - 0912
  • LOGIN

استودیو مانی

استودیو مانی

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی طراحی برندینگ

94 86 284 0912
Email: studiomani91@gmail.com

استودیو مانی
60 18 96 88 - 021

  • صفحه اصلی
  • خدمات ما
    • عکاسی صنعتی و تبلیغاتی
    • تیزرهای تبلیغاتی و صنعتی
    • طراحی هویت بصری برند (Visual identity design)
    • طراحی و چاپ
  • نمونه کارها
  • تعرفه عکاسی
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
کمپین تبلیغاتی
علیرضا رستگار
دوشنبه, 08 شهریور 1400 / Published in عکاسی تبلیغاتی

کمپین تبلیغاتی و تاثیر آن در فروش و برند سازی

کمپین تبلیغاتی مجموعه اقداماتی برای معرفی و یادآوری برند، محصولات و یا خدمات است که با استفاده از چندین رسانه انجام می شود. کمپین های تبلیغاتی بصورت مقطعی و با اهداف تبلیغ و افزایش فروش و برندسازی مورد استفاده قرار می گیرد.

تبلیغات در این میان نقش اساسی و محوری برای مشاغل مختلف دارد. استفاده از خدمات تبلیغات به شیوه موثر باعث افزایش فروش و توسعه کسب و کارها می شود. با استفاده از روشهای مختلف تبلیغات امکان معرفی محصولات و برندها به مخاطبان بوجود می آید. اجراء کمپین‎‌های تبلیغاتی نیز می‌تواند به عنوان یکی از ابزارهای اساسی در بازاریابی موثر مشاغل مورد استفاده قرار بگیرد. در این مقاله به بیان نکات مهمی در مورد کمپین تبلیغاتی پرداخته ایم و میزان اثر بخشی آن را در معرفی، فروش و برندسازی بررسی خواهیم کرد.

 


بیشتر بخوانید: برندسازی چیست – برندینگ چه مزایایی برای کسب و کارها دارد؟


کمپین تبلیغاتی چیست؟

کمپین های تبلیغاتی با استفاده از ایده ای خلاق و با هدف تاثیرگذاری بروی جامعه هدف طراحی می شوند. این ایده توسط ابزارهای بصری متنوع تولید و با برنامه زمانی مشخص و هماهنگ در رسانه های مختلف منتشر می شود.

 

کمپین یا پویش تبلیغاتی مجموعه‌ای از اقدامات چند جانبه تبلیغاتی با استفاده از ابزارهای بصری و مدیا های مختلف است. کمپین‌ها با هدف های مختلفی طراحی و اجرا می شوند اما هدف اصلی تاثیرگذاری بر قشر وسیعی از جامعه مخاطب است.

 

کمپین تبلیغاتی

اهداف کمپین های تبلیغاتی

کمپین ها بسته به استراتژی مدیران و نوع فعالیت شرکت ها با اهداف مختلفی طراحی می شود که در ادامه به بخشی از این اهداف اشاره شده:

  • معرفی محصول یا برند جدید به بازار هدف
  • یادآوری و تقویت برند
  • جذب مخاطب و تعامل بیشتر برای افزایش فروش
  • یادآوری محصول یا خدمات در حال عرضه برای کسب سهم بیشتر بازار
  • آگاهی مخاطبان از یک رویداد جدید در کسب و کار
  • بررسی بازار هدف بازار و آگاهی از نیاز مخاطبین
  • جذب مخاطبان شبکه های اجتماعی و افزایش ترافیک وب سایت

 

هدف گذاری کمپین

کمپین های تبلیغاتی با هدف قرار دادن احساسات مخاطبان تاثیرگذار می شوند. کمپین ها با تاثیر گذاشتن بر احساسات مخاطبان افراد بیشتری را ترغیب به استفاده از یک کالا و یا محصولات یک برند کنند. اما این اثر گذاری منوط به تدوین استراتژی و اجراء اصولی و روانشناسی شده کمپین است.

 

مدیران تبلیغاتی شرکت ها معمولا یک یا چند هدف ویژه را برای اجراء کمپین ها دنبال می‌کنند. یکی از اهداف ایجاد تصویر ذهنی مناسب از یک برند در ذهن مخاطب است. برخی دیگر از شرکت‌ها با هدف سرعت بخشی به توسعه کسب و کار و رسیدن به سهم بیشتر بازار از کمپین استفاده می کنند، اما گاهی هم مدیران و صاحبان کسب و کارها قصد دارند در تصمیم خریداران اثراتی را ایجاد کنند و یا میزان ارزش یک برند و یا محصول را افزایش دهند.

 

فروش و ارتباط بیشتر و موثرتر با مخاطب از دیگر اهداف سازمان‌ها برای اجراء کمپین تبلیغاتی است. از این طریق صاحبان مشاغل می‌توانند آگاهی‌های مورد نیاز را به مخاطبان خود ارائه دهند و یا یک برند را در ذهن آن‌ها یادآوری کنند.

 

کمپین تبلیغاتی

کمپین تبلیغاتی موفق از چه بخش هایی تشکیل شده؟

برای اینکه موفقیت در کمپین باید با بخشهای مختلف آن آشنا باشید. در ادامه به معرفی و شرح بخش های مختلف کمپین تبلیغاتی اشاره می کنیم.

  • تعیین استراتژی و اهداف استفاده از کمپین
  • تعیین بودجه مورد نیاز برای اجرای کمپین
  • تحقیق بازار و شناسایی مخاطب هدف
  • تدوین پیام واضح به مخاطب در قالب یک شعار
  • ایده پردازی با توجه به اهداف و پیام کمپین
  • تولید محتوای بصری یکپارچه با محوریت پیام کمپین
  • شناسایی رسانه های پربازخورد برای انتشار کمپین
  • تعیین و برنامه ریزی بازه انتشار کمپین
  • آنالیز تاثیرات کمپین در بازار

 

تعیین اهداف کمپین

اولین بخش از طراحی یک کمپین تبلیغاتی تعیین اهداف و استراتژی از انتشار کمپین است. مدیران تبلیغات و یا صاحبان شرکت ها یک یا چند هدف از موارد ذکر شده را بعنوان استراتژی کمپین در نظر دارند. باید اهداف را مشخص کنید تا نسبت به موضع شما بخش های مختلف کمپین طراحی شود.

 

بودجه بندی کمپین

تعیین بودجه بخش بعدی و مهم در طراحی یک کمپین هست. میزان بودجه تبلیغات بستگی به اهداف کمپین و گستردگی آن دارد. کمپین های تبلیغات وسیع بودجه های سنگینی نیاز دارند که معمولا مناسب برندهای بزرگ و شناخته شده هستند.

 

شناسایی بازار هدف

تحقیق و شناسایی بازار هدف مرحله بعدی در طراحی کمپین تبلیغاتی است. مادامی که بازار هدف خود را شناسایی نکنید کمپین شما موفق و تاثیرگذار نخواهد بود، چرا که با شناخت مخاطب باید پیام و ایده های تبلیغاتی را تدوین و در رسانه ی مناسب انتشار دهید.

 

بخش دیگر تحقیقات در مورد محصول و مخاطبان و همچنین شناسایی رسانه مناسب است. بنابراین لازم است محصول مورد نظر و هم‌چنین میزان تقاضا برای خرید آن برآورد شود و سپس موقعیت آن کالا در میان رقبا مورد سنجش قرار بگیرد.

 

پیام تبلیغاتی کمپین

هر نوع تبلیغی پیامی برای مخاطب خود دارد. این پیام برای تاثیرگذاری باید ارزش افزوده ای برای مصرف کننده بهمراه داشته باشد. برای طراحی محتوای کمپین ابتدا به یک پیام تبلیغاتی در قالب شعار نیاز دارید. کمپین باید پیامی واضح همراه با حس خوب به مخاطب منتقل کند.

 


بیشتر بخوانید: شعار تبلیغاتی چه نقشی در برندسازی و موفقیت تبلیغات دارد؟


نقش خلاقیت در کمپین های تبلیغاتی

تبلیغات خلاق شکلی از بازاریابی است که از مفاهیم، طرح‌ها و داستان‌سرایی اصلی برای انتقال مؤثر پیام یا تبلیغ یک خدمات یا محصول استفاده می‌کند. هدف از تبلیغات خلاق، متمایز کردن یک برند از رقبای خود، افزایش آگاهی از برند و افزایش فروش است. تبلیغات خلاق به تفکر استراتژیک و همچنین تفکر خلاق نیاز دارد و هر کسی را که دوست دارد خود را به چالش بکشد دعوت می کند تا متفاوت فکر کند. تبلیغات خلاق مخاطب هدف را به چالش در مورد درک مفاهیم تبلیغ وادار می کند. با خلاقیت در تبلیغات توجه افراد بیشتری از جامعه به موضوع تبلیغ جلب می شود و در صورت موفق بودن برند یا محصولات تبلیغ شده برای مدتها در ذهن مخاطب ماندگار می شود.

 

خلاقیت توانایی تولید یا استفاده از ایده های بدیع و غیرعادی است. کمپین های خلاقانه، به برندها این امکان را می دهد تا مشکلی را حل کنند، پیامی را منتقل کنند یا محصولی را به روشی جدید و گاها هیجان انگیز تبلیغ کنند. در مقایسه با سایر روش های بازاریابی، تبلیغات خلاقانه می‌تواند شتاب بیشتری در جذب مخاطبان داشته و تأثیری ماندگار ایجاد کند.

 

تبلیغات خلاق اغلب باعث ایجاد یک واکنش احساسی می شود که به نوبه خود پیامی به یاد ماندنی و تاثیرگذار ایجاد می کند.وقتی مخاطبان با احساسات برانگیخته شده توسط یک کمپین تبلیغاتی ارتباط برقرار می کنند، احتمالاً برند را به خاطر می آورند و دعوت به عمل آن را تأیید می کنند.

 


بیشتر بخوانید: ایده پردازی تبلیغات-چگونه تبلیغات موفق داشته باشیم؟


ایده پردازی برای کمپین

بخش مهم بعدی ایده پردازی کمپین ها است. ایده پردازی اولین و مهم‌ترین گام در تبلیغات و فرایند بازاریابی به شمار می آید که موجب می‌شود تبلیغات به نحوی موثرتر انجام شود. ایده خلاقانه می‌تواند اثر بخشی کمپین تبلیغاتی را چند برابر افزایش دهد و آن را در ذهن مخاطب ماندگار کند. باید بدانید که تولید و طراحی یک تبلیغ اثر بخش نیاز به انجام تحقیقات مفصل دارد که باید در مورد مخاطبان هدف، محصول و رسانه تبلیغاتی انجام شود. از این طریق می‌توان خصوصیات و ویژگی‌های مخاطبان هدف را شناسایی کرد تا با توجه به نیازها ایده پردازی مناسب کنید.

 

فتومونتاژ در عکاسی تبلیغاتی

 

ایده خلاقانه یک تبلیغ و یا کمپین تبلیغاتی باید به نحوی باشد که حس کنجکاوی مخاطبان را بر انگیزد. ایده نباید پیچیده باشد که مخاطبان پیام تبلیغاتی را درک نکنند.

 

 کمپینی که از ایده های تکراری و یا کپی برداری شده استفاده کند، جز اتلاف سرمایه و زمان نتایجی بهمراه نخواهد داشت.

 


بیشتر بخوانید: نقش هوش مصنوعی در بازاریابی و تبلیغات مدرن


طراحی تم گرافیکی کمپین

در گام بعد باید تم مناسب کمپین را برای طراحی محتوای بصری مشخص کنید. رنگ، فونت، گرافیک، صدای گوینده، تصاویر حرفه ای موارد مهمی است که باید در طراحی محتواها دقت شود. در طراحی محتوای بصری کمپین به روانشناسی رنگها، استفاده از عکسهای تبلیغاتی خلاقانه، تیزرهای جذاب و صدای گذاری حرفه ای باید توجه ویژه داشت. مجموعه ای از این عوامل به همراه خلاقیت و کیفیت در تولید کمک می کند یک کمپین به خوبی دیده شود و تاثیرات لازم با به همراه داشته باشد.

 

کمپین تبلیغاتی

 

شناسایی رسانه مناسب برای انتشار کمپین

انتخاب رسانه مناسب بخش دیگری از این فرایند است. رسانه کمپین تبلیغاتی باید بر اساس سطح دسترسی مخاطبان انتخاب شود. به طور کلی لازم است به این نکته توجه داشته باشید که از میان رسانه‌های مختلف، رسانه‌ای را برای کمپین تبلیغاتی خود در نظر بگیرید که مخاطبان هدف شما، بیشتر به آن دسترسی دارند. نکته بعدی انتشار همزمان کمپین در رسانه های انتخاب شده است. برای موفقیت تبلیغات باید کمپین بطور هماهنگ و همزمان در رسانه های از پیش تعیین شده منتشر شود. با اینکار در یک مقطع مشخص برند یا محصول مورد نظر بارها و بارها در معرض دید مخاطبان قرار می گیرد.

 

تعیین بازه زمانی انتشار کمپین

تعیین بازه انتشار کمپین یکی از نکات مهم برای موفقیت و تاثیرگذاری آن است. بعضی کمپین ها برای زمان خاصی تعریف می شوند، مثلا کمپین فروش نوروزی فقط تا قبل از تعطیلات عید موثر خواهد بود. کمپین ها زمانبندی های مختلفی دارند، بعضی مرتبط با فصل های سال و بعضی رویدادهای تقویم هستند. دسته دیگری از کمپین ها زمان بندی خاص خود را دارند.

 

برای مثال در طول سال شرکت های مختلف محصولات جدیدی تولید می کنند که استفاده از آنها فصل یا زمان خاصی ندارد. این محصولات قبل از عرضه بوسیله یک کمپین تبلیغاتی به مخاطبان معرفی می شوند. اما برای همین کمپین ها هم باید زمان انتشار تعیین کرد تا تاثیرگذاری لازم را بروی مخاطب داشته باشد.

 


بیشتر بخوانید: بازاریابی اینترنتی – نقش بازاریابی آنلاین در موفقیت کسب و کارها


آنالیز نتایج اجراء کمپین

بخش نهایی کمپین که داده های مهمی را برای مدیران به همراه دارد آنالیز کمپین و تاثیرات آن در بازار و فروش است. این بخش توسط مجریان و متخصصان تبلیغات و تحلیل بازار انجام می شود. خروجی این بخش آمارهایی از میزان استقبال مشتریان، درصد رضایت ، میزان ترافیک سایت و سوشال مدیا و… خواهد بود. مدیران شرکت ها با بررسی این آمارها می توانند در جهت رفع نیازهای جدید مخاطبان و اجراء کمپین های موثر تر اقدام کنند.

 

نقش عکس‌های تبلیغاتی خلاقانه در کمپین‌ها

همان‌طور که می‌دانید تبلیغات نقش بسیار موثری در فروش و رونق کسب وکارهای مختلف دارد. در این میان نقش و تاثیر عکس‌های تبلیغاتی خلاقانه غیر قابل انکار است. عکس‌های تبلیغاتی خلاقانه به عکس‌هایی گفته می‌شود که برند و یا محصول شما را با ایده بصری متفاوت نمایش دهد. همان‌طور که می‌دانید عکس‌ها با مخاطبان خود ارتباط برقرار می‌کنند و از این طریق به فروش بیشتر منجر می‌گردند.

 

کمپین تبلیغاتی

 

 

عکس‌های تبلیغاتی نوآورانه مفاهیم و پیام های برند را به مخاطبان‌تان منتقل می کنند. از طرف دیگر، استفاده از خلاقیت باعث بیشتر دیده شدن برند یا محصول شما می شود. از این طریق می توانید نظر مخاطبان بیشتری را جلب محصولات خود کنید. اهمیت این اصل تا جایی است که امروزه، بسیاری از برندهای بزرگ و معتبر در سطح جهان، تیم عکاسی حرفه‌ای را برای کمپین‌های تبلیغاتی خود در نظر می‌گیرند تا امکان بیشتر دیده شدن برند و محصولات ‌شان فراهم شود.

 


بیشتر بخوانید: تبلیغات هدفمند و نقش آن در افزایش فروش کسب و کار‌ها


کمپین‌های تبلیغاتی را در چه رسانه‌هایی می‌توان منتشر کرد؟

در حال حاضر رسانه‌های مختلفی در سراسر جهان وجود دارند که از طریق آن‌ها می‌توان کمپین‌های تبلیغاتی مختلف را در میان کاربران منتشر ساخت. در ادامه مهمترین رسانه ها برای انتشار کمپین های تبلیغاتی را معرفی می کنیم.

 

رسانه‌های چاپی

ابزارهای و رسانه های چاپی بخشی جدانشدن از کمپین های بزرگ هستند. این رسانه‌ها دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام فضای انتشار مختص خود را دارند. کاتالوگ، بروشور، پوستر، بیلبورد بخشی از رسانه های کاربردی پویش های تبلیغاتی هستند.

 

اینترنت و فضای وابسته به آن

اینترنت یکی از گسترده‌ترین بسترهای ارتباطی در سطح جهان است. این فضا به دلیل حضور مخاطبان زیاد اهمیت زیادی برای بازاریابی محصولات دارد. بستر اینترنت فضای مناسبی برای تبلیغات، بازاریابی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی اثر بخش است. وب سایت ها، شبکه های اجتماعی، اپلیکیشن های پرمخاطب، ایمیل مارکتینگ و… بخشی از امکانات اینترنت برای انتشار کمپین ها هستند.

 


بیشتر بخوانید: برندسازی چیست – برندینگ چه مزایایی برای کسب و کارها دارد؟


عکاسی تبلیغاتی برنج

 

این امکانات آنلاین مخاطب های گسترده ای دارند که موجب بیشتر دیده شدن تبلیغات می شود. از طرف دیگر این نوع از فضاها جهانی هستند و هزینه منطقی را برای تبلیغ و معرفی کسب وکارها خواهند کرد. اثر بخشی بسیار بالا و هم‌چنین قابلیت تحلیل و نقد توسط این رسانه‌ها نیز باعث می‌شود تا تبلیغات به صورت گسترده‌تر و بهینه‌تر انجام گیرد.

 


بیشتر بخوانید: دیجیتال مارکتینگ و فروش محصولات در اینستاگرام


 

تلویزیون و شبکه های ماهواره ای

یکی از رسانه‌های بسیار موثر برای انجام تبلیغات و کمپین‌های تبلیغاتی، تلویزیون و شبکه های ماهواره ای است. این رسانه از سالها قبل اثرگذاری مناسبی در تبلیغات داشته. اما باید در انتخاب شبکه های خارجی دقت لازم را داشته باشید و از کانال های معتبر برای انتشار تبلیغات خود استفاده کنید.

 

چطور کمپین‌های تبلیغاتی تاثیر گذار و موفق خواهند بود؟

کمپین‌های تبلیغاتی موثر و موفق دارای چندین ویژگی قابل توجه هستند. بنابراین برای ایجاد کمپین‌های موثر باید به این ویژگی‌ها توجه داشته باشید.

 

کمپین تبلیغاتی
تناسب با کسب و کار

کمپین های موفق و تاثیرگذار باید متناسب با هر کسب و کاری بصورت اختصاصی طراحی شود. در صورتی که کمپین به طور اختصاصی برای کسب و کار شما طراحی شده باشد در فروش و توسعه بیزینس شما موثر خواهد بود.

 

هدف گذاری اصولی

برای ایجاد یک کمپین موفق و تاثیر گذار لازم است اهداف و هم‌چنین عوامل موثر در کمپین خود را به طور ویژه در نظر داشته باشید. برای نمونه باید مشخص کنید کمپین باید چه میزان استقبال و فروش برای شما داشته باشد.

 

داشتن معیار سنجش و ارزیابی

برای اجراء کمپین موفق و اثر گذار باید معیاری اصولی برای سنجش و ارزیابی داشته باشید. باید معیارهای مناسبی برای طراحی بخش های مختلف کمپین در اختیار داشته باشید. معیارهایی که تعیین کننده کیفیت و تاثیرگذاری مجموعه کمپین خواهد بود.

 

بودجه مناسب کمپین

از دیگر ویژگی‌های کمپین‌های موفق، می‌توان به اختصاص بودجه مناسب اشاره کرد. برای اینکه بتوانید کمپین موفقی داشته باشید لازم است حتما بودجه مورد نیاز برای انجام این کار را محاسبه و منظور کنید. بودجه و میزان آن در بکارگیری امکانات بیشتر و کیفیت خروجی کمپین تاثیر مستقیم خواهد داشت.

 

انتخاب رسانه مناسب

انتخاب و انتشار در رسانه موثر یکی دیگر از عوامل موفقیت کمپین ها است. برای تاثیرگذاری حداکثری کمپین ها باید رسانه های پربازدید مخاطبان خود را بشناسید.

 

تدوین برنامه عملیاتی و اجرای آن

برای اینکه یک کمپین تبلیغاتی موثر و موفق داشته باشید باید یک برنامه کارشناسی شده را با دقت عملیاتی کنید. در این برنامه باید همه چیز مو به مو مشخص شده باشد. از این طریق مسیر دستیابی به هدف و هم‌چنین ارزیابی از فعالیت‌های انجام شده، آسان‌تر خواهد شد. اجرای تمامی برنامه‌های مورد نظر و هم‌چنین اندازه گیری نتایج کار، از دیگر عواملی است که می‌تواند کمپین شما را به تبلیغات موثر و موفق تبدیل کند. با این شیوه می توانید مخاطبان هدف بیشتری جذب کنید و ارتباطات بیشتر و ارزشمندتری با آنها برقرار نمایید.

 

کمپین تبلیغاتی

 

مجریان کمپین‌های تبلیغاتی چه کسانی هستند؟

آژانس‌های تبلیغاتی، تیم ها یا افراد متخصص و با تجربه مجریان موفق کمپین‌ها هستند. این دسته از شرکت‌ها و یا افراد می‌توانند پروسه تحلیل بازار و مارکتینگ کسب و کار شما را بر عهده بگیرند. تحلیل های اصولی و کارشناسی شده کمک می کند تبلیغات موثری داشته باشید.

سخن آخر

کمپین های تبلیغاتی یکی از تاثیرگذار ترین روشهای معرفی برند، افزایش فروش و توسعه کسب و کارها است. اما این شیوه تبلیغات هزینه های بالایی به همراه دارد. برای رسیدن به بهترین نتایج باید از تجربه و تخصص افراد یا آژانسهای کار بلد و حرفه ای استفاده کنید.


 

What you can read next

عکاسان صنعتی
عکاسان صنعتی ایران – توصیه ها و نکات حرفه ای۱۴۰۳
عکاسی فلت لی اوت
عکاسی فلت لی اوت – عکاسی تبلیغاتی زاویه بالا از محصولات
عکاسی خلاقانه همبرگر مام
عکاسی تبلیغاتی خلاقانه ابزار تاثیرگذار در تبلیغات

۶ Comments to “ کمپین تبلیغاتی و تاثیر آن در فروش و برند سازی”

  1. Hale says :پاسخ
    ۱۴۰۰-۰۶-۱۳ at ۱۰:۵۰ ب٫ظ

    خيلى ممنون از مطلبتون، اگه ممكنه در مورد كمپين هاى تبليغاتى اينستاگرام هم بنويسيد. تشكر

    1. علیرضا رستگار says :پاسخ
      ۱۴۰۰-۰۶-۱۵ at ۱۲:۲۶ ب٫ظ

      درود بر شما، حتما در اولین فرصت مطلب کاملی هم در این زمینه منتشر می کنم

  2. Nahid says :پاسخ
    ۱۴۰۰-۰۶-۱۴ at ۱۰:۱۲ ب٫ظ

    دست شما درد نكنه، هزينه يك كمپين براى افزايش فالوور حدودا چقدر ميشه؟

    1. علیرضا رستگار says :پاسخ
      ۱۴۰۰-۰۶-۱۵ at ۱۲:۲۸ ب٫ظ

      سلام، هزینه منوط به استراتژی شما در انتخاب تعداد صفحات پربازدید یا استفاده از اینفلوئنسرها داره که هر کدام مبالغ مختلفی دریافت می کنند

  3. Majid says :پاسخ
    ۱۴۰۲-۰۶-۲۵ at ۶:۵۵ ب٫ظ

    براى زياد شدن فروش پوشاك تو اينستاگرام هم ميشه كمپين تبليغاتى زد؟ چقدر هزينه داره و آيا ضمانت هم داره؟

    1. علیرضا رستگار says :پاسخ
      ۱۴۰۲-۰۷-۱۰ at ۶:۵۶ ق٫ظ

      بله می تونید کمپین داشته باشید اما بستگی به این داره چه پیج هایی رو برای کمپین انتخاب می کنید و اینکه محتوای پیج تون چقدر برای مخاطب جذاب هست. خیر ضمانتی وجود نداره که نتیجه ی خیلی عالی بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین نوشته ها

  • عکاسی صنعتی هوایی - تصویربرداری هوایی

    عکاسی صنعتی هوایی از کارخانه ها و پروژه ها – تصویربرداری هوایی

    عکاسی صنعتی هوایی یکی از روش های جذاب برای به ت...
  • طراحی لایت باکس تبلیغاتی

    طراحی لایت باکس تبلیغاتی | نمونه کارها | ویژگی های مهم

    طراحی لایت باکس تبلیغاتی برای فروشگاه ها، مراکز...
  • عکاسی تبلیغاتی بیلبورد

    عکاسی تبلیغاتی بیلبورد – عکاسی حرفه ای برای طراحی بیلبورد

    عکاسی تبلیغاتی بیلبورد باید بصورت اختصاصی و حرف...
  • عکاسی از پوشاک - استویدیو مانی

    عکاسی از پوشاک – عکاسی حرفه ای از لباس

    عکاسی از پوشاک و لباس ها باید به شکلی حرفه ای و...
  • عکاسی صنعتی تجهیزات پزشکی

    عکاسی صنعتی تجهیزات پزشکی – نکات حرفه ای

     عکاسی صنعتی تجهیزات پزشکی یکی از روش های موثر ...

فهرست ها :

  • خدمات
  • عکاسی صنعتی
  • وبلاگ
  • ویدئو و تیزر
  • درباره ما
  • طراحی و چاپ
  • تماس با ما
  • روال کار
  • مشتریان
  • عکاسی صنعتی و تبلیغاتی
  • طراحی هویت بصری برند (Visual identity design)
  • تعرفه عکاسی

ثبت نام در خبرنامه :

جهت اطلاع از مقالات جدید ایمیل خود را ثبت کنید

ارتباط با ما :

94 86 284 - 0912
60 18 96 88 - 021
ایمیل: studiomani91@gmail.com

آدرس :
تهران - بالاتر از پارک ساعی

social sharing
  • GET SOCIAL
استودیو مانی

Copyright © Studio mani 2008-2019
Powered By Studiomani.ir

TOP