رمز خود را فراموش کرده اید ؟

عکاسی صنعتی شیرآلات شوان

عکاسی صنعتی محصولات شرکت شوان پس از انجام جلسه ای برای دریافت نظرات کارفرما با دقت و وسواس در نورپردازی و مرحله ویرایش انجام شد. محصولات شیرآلات به لحاظ ماهیت رفلکس پذیر از سفارشات حساس به جهت نورپردازی هستند. عکاسی صنعتی شیرآلات به دلیل ساختار بازتاب پذیر و آینه ای نیاز به تجربه و تخصص در بخش ویرایش نیز دارد. عکاسی صنعتی محصولات برند شوان بصورت زمینه سفید و با کیفیت و دقت بالا انجام شده است. عکسهای این سفارش پس از انجام مراحل اختصاصی ویرایش به کارفرما تحویل گردید.

برند “شوان” در زمینه‌ی طراحی ‌و‌ تولید شیرآلات بهداشتی ساختمانی فعالیت دارد. اهداف این شرکت کارآفرینی، معرفی سلیقه ایرانی و همچنین ارائه کیفیت به مشتریان است. این شرکت با ایجاد کارگاه تولیدی اختصاصی و با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا سعی بر آن داشته تا محصولات متنوع با مواد اولیه‌ئ (آلیاژ برنج استاندارد) مرغوب تولید نماید. از جمله محصولات تولیدی این برند می‌توان به شیر سینک و شیرالات بهداشتی با تنوع های گوناگون اشاره کرد.

عکاسی صنعتی شیرآلات شوان با هدف استفاده در رسانه هایی همچون کاتالوگ، بروشور، وب سایت و تبلیغات شبکه های اجتماعی انجام شده است.

 

بالا