SIGN IN YOUR ACCOUNT TO HAVE ACCESS TO DIFFERENT FEATURES

FORGOT YOUR PASSWORD?

FORGOT YOUR DETAILS?

AAH, WAIT, I REMEMBER NOW!
عکاسی صنعتی و تبلیغات مانی 94 86 284 - 0912
  • LOGIN

استودیو مانی

استودیو مانی

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی طراحی برندینگ

94 86 284 0912
Email: studiomani91@gmail.com

استودیو مانی
60 18 96 88 - 021

  • صفحه اصلی
  • خدمات ما
    • عکاسی صنعتی و تبلیغاتی
    • تیزرهای تبلیغاتی و صنعتی
    • طراحی هویت بصری برند (Visual identity design)
    • طراحی و چاپ
  • نمونه کارها
  • تعرفه عکاسی
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
ساخت استاپ موشن
علیرضا رستگار
دوشنبه, 29 شهریور 1400 / Published in عکاسی تبلیغاتی

ساخت استاپ موشن – آموزش مراحل ساخت و تجهیزات ضروری

ساخت استاپ موشن با عکسبرداری از حرکت های کوچک و فریم به فریم اجسام بی جان انجام می شود. این نوع از فرایند ساخت انیمیشن در واقع ترکیبی از عکاسی و پویا نمایی است.

استاپ موشن یکی از جذاب ترین پویانمایی هایی است که امروزه در تبلیغات استفاده می شود. برای ساخت استاپ موشن لزوما به فضای استودیویی و تجهیزات گرانقیمت نیاز ندارید. در یک استودیوی خانگی و با استفاده از دوربین موبایل و چند لامپ برای نورپردازی هم می توانید استاپ موشن های جذاب تهیه کنید. برای ساخت این سبک انیمشن ها از یک سناریوی از پیش تهیه شده استفاده می شود. بعد از تهیه سناریو باید اجزا و آبجکت های استاپ موشن را تهیه یا تولید کنید. شخصیت ها و آبجکت های هر استاپ موشنی نسبت به سناریوی در نظر گرفته شده متفاوت است. پس از تهیه داستان نوبت متحرک سازی عناصر صحنه و عکسبرداری است.

 

باید شخصیت و آبجکت های صحنه را به شکلی هدفمند حرکت داده و از هر حرکت یک عکس تهیه شود. پس از تهیه عکسهای متعدد و پایان سناریو، عکسها توسط نرم افزارهای معرفی شده در این مطلب تدوین و تبدیل به ویدئو می شود. استاپ موشن ها امروزه ابزارهایی جذاب برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی هستند.

 


بیشتر بخوانید: چطور تیزر تبلیغاتی افزایش فروش می آورد؟


 

ساخت استاپ موشن

 

استاپ موشن چیست؟

stop motion نوعی انیمیشن‌ ویدئویی بسیار کوتاه است که داستانی را بصورت جذاب به تصویر می کشد. استاپ موشن ها پتانسیل بالایی برای انتقال پیام های مختلف به بینندگان  دارند. ویژگی های استاپ موشن باعث می شود مخاطبان در هر سنی جذب این سبک انیمیشن ها شوند. به همین دلیل امروزه این سبک انیمیشن ها در فرآیند تبلیغات، کاربردهای زیادی دارند. در سالهای اخیر ساخت استاپ موشن‌ها برای تبلیغ محصولات و برندها رواج یافته است.

 

استاپ موشنها چه کاربردی در تبلیغات دارد؟

استاپ موشن‌ها به دلیل محبوبیت در بین انواع تبلیغات ویدئویی توانسته‌اند تاثیرگذاری بیشتری را در تبلیغات داشته باشد. شرکت های تولید کننده محصولات باز خورد بسیار خوبی از این سبک انیمیشن در معرفی و فروش محصولات خود به دست آورده اند. با استفاده از این سبک پویا نمایی می توان به شکلی متفاوت و جذاب محصولات و یا خدمات شرکت ها را به مخاطبان معرفی نمود.

 

استاپ موشن ها ابزارهای جذاب و تاثیرگذار برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی هستند. نکته ای که باعث موفقیت این ویدئوها در تبلیغات می شود بکارگیری خلاقیت در ساخت استاپ موشن ها است. بوسیله استاپ موشن ها ایده های مختلفی را برای تبلیغات محصول می توان پیاده سازی کرد. هر چه ایده و اجرا خلاقانه تر و خاص تر باشد تاثیرگذاری آن بیشتر است.

 

البته خلاقیت صرفا منوط به بحث ایده و سناریو نیست. در بخش بخش ساخت استاپ موشن می توانید خلاقیت را بکار بگیرید. برای مثال می توانید نورپردازی را خیلی معمولی اجرا کنید یا اینکه با نوع نورپردازی و ایجاد سایه جذابیت های بیشتری ایجاد کنید. خلاقیت را می توان در نوع زاویه دید، زمان بندی اتفاقات، تدوین و صداگذاری بکار بگیرید.


بیشتر بخوانید: تدوین ویدیو‌ و اهمیت آن در بازاریابی ویدیویی کسب و کارها


 

ساخت استاپ موشن

 

برای ساخت استاپ موشن به چه تخصص‌هایی نیاز است؟

برای طراحی و ساخت انواع مختلف استاپ موشن‌ها به تخصص های مختلفی نیاز دارید.

  • عکاسی از اجسام بی جان
  • نورپردازی
  • متحرک سازی اجسام بصورت دستی
  • کارگردانی صحنه
  • دکور و ماکت سازی آبجکت ها
  • سناریو یا داستان نویسی
  • تسلط به نرم افزار ساخت استاپ موشن
  • صداگذاری و تدوین

 

موارد بالا برای ساخت پویا نمایی های حرفه ای لازم و البته ضروری است. اما اگر قصد ساخت استاپ موشن های سرگرم کننده و ساده دارید با کمترین دانش و ابزارها هم می توانید شروع کنید.

مهمترین تخصص در ساخت این سبک انیمیشن ها، دانش‌ عکسبرداری و متحرک سازی اجسام بی جان است. نورپردازی فاکتور مهم دیگر برای ساخت این نوع از انیمیشن‌ها است. نکته مهم برای طراحی و اجرا استاپ موشن استفاده از یک سناریو یا داستان است. پویا نمایی شما اگر خیلی ساده هم باشد لازم است یک داستان ساده داشته باشد. استاپ موشن های بدون سناریو جذابیتی ندارند، چون شخصیت ها و عناصر بی هدف صرفا جابجا می شوند.

 

برای طراحی و تولید استاپ موشن‌های حرفه ای به  دانش ساخت عروسک، ماکت و آبجکت ها نیاز دارید. البته برای ساخت استاپ موشن تجاری بهتر است یک همکار با این تخصص ها در کنار خود داشته باشید. گاهی اوقات هم عناصر و شخصیت های صحنه، محصول یک شرکت (مثلا یک شیشه روغن زیتون) و اکسسوار مرتبط با آن است که با اهداف تبلیغاتی استفاده می شود.

 

دکور و بک‌گراند برای ساخت استاپ موشن هم بسیار مهم است. در مرحله پایانی باید توانایی کار با نرم افزارهای مرتبط با تولید استاپ موشن و همچنین تدوین این سبک ویدئوها را داشته باشید. البته گاهی اوقات هم از ابتدای پروژه عکسها توسط نرم افزارهای تولید استاپ موشن کنترل و آماده می شوند.

 


بیشتر بخوانید: محتوای ویدیویی – نکات مهم برای تولید ویدیوهای اینستاگرامی


 

ساخت استاپ موشن به چه تجهیزات و ابزارهایی نیاز دارد؟

برای ساخت استاپ موشن به لوازم و تجهیزات مختلفی نیاز دارید. اگر استاپ موشن را برای سرگرمی بسازید استفاده از دوربین تلفن همراه و یک پایه نگهدارنده هم کفایت می کند. اما اگر قصد ساخت استاپ موشن حرفه ای دارید باید از تجهیزات مختلفی استفاده کنید.

  • دوربین عکاسی
  • سه پایه دوربین
  • تجهیزات نورپردازی صحنه
  • پس زمینه و دکور صحنه
  • نرم افزارهای ساخت و تدوین استاپ موشن

برای ساخت این دسته از انیمیشن‌ها می‌توانید از ابزارهای دست‌ساز و یا لوازم موجود در خانه استفاده کنید و یا می‌توانید کار ساخت استاپ موشن‌ها را با استفاده از ابزارهای حرفه‌ای و کامل‌تر انجام دهید. اگر این انیمیشن‌ها را برای اهداف تجاری و تبلیغاتی تولید می کنید لازم است از تجهیزات حرفه ای استفاده کنید.

 

برای مثال، برای ساخت و حرکت عروسک خمیری به اسکلتی نیاز دارید که محکم و انعطاف پذیر باشد و خمیر بازی را بر روی خودش نگه دارد. یا برای معلق نگه داشتن سایر عناصر صحنه به هولدر هایی نیاز دارید تا بتوانید آبجکت های صحنه را توسط نخ نامرئی معلق نگه دارید.

 


بیشتر بخوانید: معرفی تجهیزات عکاسی و نورپردازی


 

ساخت استاپ موشن

 

دوربین عکاسی

دوربین یکی از وسایل مورد نیاز شما برای طراحی این دسته از متحرک‌سازی ها است. لازم به ذکر است که کیفیت تصاویر در ساخت این دسته از محصولات تصویری بسیار اهمیت دارد. در حقیقت می‌توان گفت کیفیت فریم به فریم عکسهای تهیه شده نقش بسیار مهمی در خروجی نهایی انیمیشن دارد. برای ساخت استاپ موشن های معمولی از دوربین تلفن همراه هم می توانید استفاده کنید.

 

سه ‌پایه ثابت دوربین

هنگام ساخت استاپ موشن نباید زاویه و جهت دوربین را تغییر دهید. برای ثابت ماندن دوربین از ابتدا تا انتهای تولید عکسهای مورد نیاز باید از یک سه پایه مناسب استفاده کنید.

 

ابزارهای نورپردازی

برای ساخت هر نوع ویدئویی نورپردازی نیاز است. استاپ موشن هم از این قاعده مستثنی نیست. برای پروژه های معمولی از لامپ های کم مصرف و برای سفارشات تجاری این انیمشن ها باید از نورهای ثابت سینمایی استفاده کنید. باید دقت کنید زاویه نورهای شما تا پایان مراحل عکسبرداری ثابت بماند.

 

لوازم ساخت آبجکت های انیمیشن

برای ساخت عناصر و شخصیت های استاپ موشن به لوازم مختلفی نیاز دارید.از جمله این موارد می‌توان به مقوای رنگی، لگو، خمیر بازی، چسب گرم، حروف آهن‌ربایی، اسکلت منعطف شخصیت و …  اشاره کرد. با استفاده از این لوازم می توانید عناصر مورد نیاز هر پروژه را بصورت اختصاصی بسازید.

 


بیشتر بخوانید: موشن گرافیک چیست؟ آموزش ساخت و کاربرد در تبلیغات


 

 

ساخت استاپ موشن

 

برنامه‌ها و اپلیکیشن‌ها

از دیگر امکاناتی که برای ساخت این نوع از انیمیشن‌ها، نیاز دارید می توان نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌هایی را نام برد که به ‌طور ویژه برای این کار طراحی شده‌اند.

 

آموزش مراحل ساخت استاپ موشن ها

برای شروع ساخت ابتدا باید لوازم و تجهیزات مورد نیاز را تهیه کنید. پس از تهیه این موارد باید یک سناریو تنظیم کنید، حتی برای استاپ موشن های معمولی به یک سناریو نیاز دارید. پس از مشخص شدن داستان باید عناصر و شخصیت های انیمشن را تهیه کنید. در حالت ساده شاید شخصیت داستان یک عروسک باشد، اما در پروژه های تجاری شخصیت اصلی محصولی مثل یک بطری آبمیوه باشد.

 

داستان یا سناریو مشخص می کند به چه عناصر و آبجکت هایی نیاز دارید. برای اولین مرحله باید دکور را آماده کنید. دکور می تواند کاملا ساده و یک مقوای رنگی بعنوان پس زمینه باشد. اما دکور تیزرهای تجاری بسیار پیچیده و پر هزینه هستند. ما یک دکور ساده با استفاده از یک مقوای رنگی را فرض می کنیم و شخصیت انیمیشن را یک عروسک کوچک با قابلیت فرم پذیری در نظر می گیریم. سناریو هم در ساده ترین حالت اینطور فرض می کنیم که شخصیت داستان از نقطه A به نقطه B حرکت می کند.

 


بیشتر بخوانید: استودیو عکس خانگی – چطور آتلیه عکس خانگی راه اندازی کنیم؟


 

نورپردازی در استاپ موشن

نورپردازی استاپ موشن را می توان با ۲ یا ۳ منبع نور انجام دهید. منابع نور می تواند لامپ کم مصرف یا پنل های ال ای دی و در نسخه حرفه ای نورهای سینمایی باشد. با سه لامپ می توانید نوردهی زیبایی ایجاد کنید. این روش اغلب در ساخت استاپ موشن ها استفاده می شود. ابتدا یک لامپ در یک طرف سوژه قرار داده که بعنوان چراغ کلیدی به اندازه کافی سوژه را روشن می کند. در سمت دیگر یک نور پر کننده برای جلوگیری از رفع سایه های استفاده کنید. برای جدا کردن سوژه از پس‌زمینه، نور سوم را در پس‌زمینه و عقب صحنه آماده شده قرار دهید. این نور پس زمینه اغلب کمی با زاویه به بکگراند تابانده می شود تا در لبه ی سوژه ها خط نورانی ایجاد کند که باعث تفکیک سوژه از پس زمینه و عمق میدان می شود.

 

این نوع نورپردازی برای استاپ موشن های فضاسازی شده حرفه ای استفاده می شود. اما برای ساخت استاپ موشن های تخت باید مثل عکسهای فلت لی با ۲ منبع نور کار نورپردازی را انجام دهید. یک منبع نور از یک سمت و نور دوم در جهت مخالف تا سایه های کمتری ایجاد شود.

 

نورپردازی سخت یا نرم برای استاپ موشن مناسب است؟

نورپردازی در ساخت استاپ موشن را می توان به دو شکل نرم و سخت انجام داد. با استفاده از نورهای تند می توانید سایه های تند و پرکنتراست داشته باشید و با کمک دیفیوزر و سافت باکس نورپردازی شما کم کنتراست همراه با سایه های نرم خواهد شد. انتخاب سبک نورپردازی رابطه مستقیم با سناریو و فضای استاپ موشن شما دارد. مثلا اگر قرار است نورهای شما تداعی کننده ی یک روز گرم تابستانی باشد باید از نورهای تند استفاده کنید.

 


بیشتر بخوانید: تیزرهای خلاقانه تبلیغاتی – نقش تیزرها در بازاریابی اینستاگرام


 

ساخت استاپ موشن

 

متحرک سازی در استاپ موشن

پس از انجام این مراحل باید عروسک را در نقطه A قرار داده و عکس اول را بگیرید. بعد عروسک را کمی بسمت نقطه B جابجا کرده و عکس دوم را بگیرید. برای واقعی جلوه دادن حرکت بهتر است اندام عروسک را هم به شکلی مناسب در هر فریم تغییر دهید. حرکت نقطه به نقطه و عکسبرداری فریم به فریم را تا جایی ادامه دهید که شخصیت داستان به نقطه B برسد.

 

لازم به توضیح هست که برای ساخت هر ثانیه استاپ موشن به حداقل ۲۴ عکس نیاز دارید. یعنی عروسک شما باید ۲۴ حرکت کوچک بسمت نقطه B داشته باشد تا یک ثانیه ویدئو تولید شود. برای ساخت یک استاپ موشن ۲۰ ثانیه ای به ۴۸۰ فریم عکس نیاز دارید. پس دقت کنید جابجایی عروسک نباید در هر فریم خیلی زیاد باشد، چون در این صورت ویدئوی نهایی شما خیلی کوتاه خواهد شد.

پس از انجام مراحل عکسبرداری باید عکسها را توسط نرم افزار یا اپلیکیشن هایی که در ادامه معرفی می کنم تدوین و ویرایش کنید.

 

نکات مهم برای ساخت استاپ موشن تبلیغاتی

تعیین هدف و ایده:

قبل از شروع به کار، هدف و پیام اصلی استاپ موشن را باید مشخص کنید. باید ایده ای خلاقانه و مکتوب داشته باشید تا بدانید چه اطلاعاتی یا احساساتی را می خواهید به مخاطبان منتقل کنید.

سناریو نویسی استاپ موشن:

یک سناریو جذاب و مختصر برای استاپ موشن ایجاد کنید. این سناریو باید برگرفته از ایده شما بوده و داستان را به طور مشخص و جذاب تعریف کند.

انتخاب عناصر استاپ موشن:

عناصر ساخت استاپ موشن باید طبق سناریو و برگرفته از ایده و داستان انتخاب شود. گاهی لازم است شخصیت سازی عروسکی انجام شود و گاهی نیاز است فضای سازی صحنه با المان های ذکر شده در سناریو تدارک ببینید.

انتخاب صدا:

انتخاب صداها و موسیقی‌های مناسب برای استاپ موشن می‌تواند احساسات مخاطبان را تقویت کند. صداها باید با محتوا هماهنگی داشته و باعث پویایی بیشتر تصویر شود.

مدت زمان مناسب:

مدت زمان استاپ موشن باید مناسب باشد. اگر خیلی کوتاه باشد، اطلاعات به درستی منتقل نمی‌شود، و اگر خیلی طولانی باشد با عدم استقبال روبرو می شود.

تحریک‌کننده بودن:

استاپ موشن باید توانایی تحریک احساسات مخاطبان را داشته باشد. استفاده از حرکت های پویای عناصر یا شخصیت ها و نوع صداگذاری بسیار موثر است.

سادگی و وضوح استاپ موشن:

استاپ موشن باید ساده و قابل درک باشد. مخاطبان باید بدون تلاش بتوانند محتوا و پیام اصلی را درک کنند.

مطابقت با برند:

استاپ موشن باید با هویت بصری برند تبلیغ مطابقت داشته باشد. از رنگ‌ها، فونت‌ها و عناصری استفاده کنید که با شناخت برند هماهنگی داشته باشند.

تست و بهینه‌سازی:

پیش از انتشار نهایی، استاپ موشن را بر روی گروه‌های کوچکی از مخاطبان تست کنید و بازخورد‌های آنها را در نظر بگیرید. سپس مطابق با بازخورد‌ها، بهینه‌سازی‌های لازم را انجام دهید.

 

در کل، ساخت استاپ موشن نیازمند برنامه‌ریزی دقیق، خلاقیت و توجه به جزئیات است. با رعایت نکات فوق، می‌توانید استاپ موشنی جذاب و مؤثر ایجاد کنید که پیام شما را به بهترین شکل منتقل کند.

 


بیشتر بخوانید: ویدیو مارکتینگ – با دوربین موبایل محتوای ویدئویی ارزان بسازید.


 

نرم‌افزارهای قدرتمند برای ساخت استاپ موشن

امروزه اکثر انیمیشن ها توسط نرم افزارها ساخته می شود. اما ساخت انیمیشن‌های استاپ موشن در ۲ مرحله انجام می شود. اول متحرک سازی عناصر صحنه و عکسبرداری و در مرحله بعد تولید انیمیشن توسط عکسها و در نهایت تدوین ویدئوی تهیه شده. در ادامه چند نرم‌ افزار قدرتمند ساخت استاپ موشن‌ها را معرفی می کنیم.

 

ساخت استاپ موشن

 


بیشتر بخوانید:  لوگو موشن چیست؟ کاربردهای متحرک سازی لوگو


 

دراگون فریم Dragon frame

دراگون فریم از نرم ‌افزارهای کاملی است که برای ساخت استاپ موشن استفاده می‌شود. سیستم‌ عامل مورد نیاز برای این نرم ‌افزار، مک و ویندوز است. این نرم‌افزار می‌تواند با دوربین‌های مبتدی تا حرفه‌ای هماهنگ شود و قابلیت‌های بسیار زیادی را برای شما ایجاد نماید. این نرم ‌افزار در عین پیشرفته بودن و قابلیت‌های منحصر به ‌فرد بسیار ساده است. بنابراین شما می‌توانید به‌ راحتی آن را نصب نمایید و سپس به دوربین متصل کنید و استاپ موشن مورد نظر خود را تولید نمایید. در محیط این نرم ‌افزار می‌توانید به ‌سرعت، عکسها را دریافت کنید و سپس ویرایش کنید.

 

آی کیت مووی IkitMovie

آی کیت مووی از دیگر نرم افزارهای پیشرفته‌ای است که می‌توانید با استفاده از آن به ساخت انیمیشن و استاپ موشن مورد نظر خود اقدام کنید. این برنامه به‌ طور کلی با هدف ضبط و ساخت استاپ موشن طراحی و تولید شده ‌است. آی کیت مووی امکانات و گزینه های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد. از جمله این امکانات می‌توان به دسترسی به آرشیوی از ۲۲۰۰ افکت صوتی اشاره کرد.

با استفاده از قابلیت‌های نرم‌افزار آی کیت مووی، می‌توانید از افکت های صوتی، از قبیل صدای شکستن اجسام، صدای باز و بسته شدن درها، صدای حیوانات و پرندگان و… را به انیمیشن اضافه کنید.

 

استاپ موشن استودیو Stop Motion Studio

Stop Motion Studio یک اپلیکیش برای ساخت استاپ موشن است. این اپلیکیشن برای کسانی که قصد دارند از دوربین موبایل خود برای ساخت این نوع متحرک سازی استفاده کنند مناسب است. این اپلیکیشن برای سیستم ‌عامل‌های اندروید و آی‌او اس طراحی‌ شده است. Stop Motion Studio دارای امکانات بسیار زیادی برای ساخت این دسته از انیمیشن‌ها است. اما در عین‌ حال کار کردن با آن نیز بسیار ساده است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید پس از آماده سازی صحنه، فریم به فریم عکسها را تهیه کنید و انیمیشن خود را بسازید.

 

استاپ موشن بیلدر  Stop Motion Builder

استاپ موشن بیلدر هم از اپلیکیش های قدرتمند تهیه استاپ موشن است که تنها می‌توانید آن را برای سیستم ‌عامل اندروید استفاده کنید. این اپلیکیش یک برنامه بسیار کاربردی و در عین‌ حال ساده است. با این برنامه می‌توانید تصاویر دلخواه خود را با بهترین کیفیت ضبط کنید و سپس در محیط برنامه به ویرایش آن اقدام نمایید. از طرف دیگر در محیط این برنامه از فیلترهای جذابی استفاده ‌شده است و با استفاده از آن، افکت‌های صوتی و تصویری زیادی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 


بیشتر بخوانید: تدوین ویدیو‌ و اهمیت آن در بازاریابی ویدیویی کسب و کارها


 

اهمیت تدوین و صداگذاری استاپ موشن‌ها

یکی از نکات بسیار مهم در هنگام ساخت انواع مختلف استاپ موشن‌ها، کیفیت صداگذاری و تدوین این پروژه‌ها است. به‌ طور کلی صداگذاری و موسیقی متن، در طراحی و تولید ویدیوهای مختلف تأثیری غیر قابل ‌انکار خواهد داشت. این موضوع در استاپ موشن ها هم بسیار تاثیرگذار است و باعث جذابیت بیشتر برای مخاطبان خواهد شد. در حقیقت می‌توان گفت صدا و صداگذاری باعث می‌شود تا استاپ موشن شما از یک ویدئوی صامت خارج شده و جذابیت آن بیشتر شود.

What you can read next

تولید محتوا
تولید محتوا چگونه افزایش فروش می آورد؟
عکاسی از نوشیدنی ها
عکاسی از نوشیدنی ها – چطور عکسهای حرفه ای بگیریم؟
سئو سایت
سئو سایت چیست – سئو چه اهمیت در بازاریابی و فروش دارد؟

۲ Comments to “ ساخت استاپ موشن – آموزش مراحل ساخت و تجهیزات ضروری”

  1. Heli says :پاسخ
    ۱۴۰۲-۰۱-۰۵ at ۱۱:۱۸ ب٫ظ

    مرسى از توضيحات، خيلى خوب ميشد در مورد نحوه نورپردازى بيشتر توضيح مى دادين

    1. علیرضا رستگار says :پاسخ
      ۱۴۰۲-۰۱-۰۵ at ۱۱:۵۵ ب٫ظ

      درود بر شما، در آپدیت جدید حتما اضافه میشه

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین نوشته ها

  • عکاسی صنعتی هوایی - تصویربرداری هوایی

    عکاسی صنعتی هوایی از کارخانه ها و پروژه ها – تصویربرداری هوایی

    عکاسی صنعتی هوایی یکی از روش های جذاب برای به ت...
  • طراحی لایت باکس تبلیغاتی

    طراحی لایت باکس تبلیغاتی | نمونه کارها | ویژگی های مهم

    طراحی لایت باکس تبلیغاتی برای فروشگاه ها، مراکز...
  • عکاسی تبلیغاتی بیلبورد

    عکاسی تبلیغاتی بیلبورد – عکاسی حرفه ای برای طراحی بیلبورد

    عکاسی تبلیغاتی بیلبورد باید بصورت اختصاصی و حرف...
  • عکاسی از پوشاک - استویدیو مانی

    عکاسی از پوشاک – عکاسی حرفه ای از لباس

    عکاسی از پوشاک و لباس ها باید به شکلی حرفه ای و...
  • عکاسی صنعتی تجهیزات پزشکی

    عکاسی صنعتی تجهیزات پزشکی – نکات حرفه ای

     عکاسی صنعتی تجهیزات پزشکی یکی از روش های موثر ...

فهرست ها :

  • خدمات
  • عکاسی صنعتی
  • وبلاگ
  • ویدئو و تیزر
  • درباره ما
  • طراحی و چاپ
  • تماس با ما
  • روال کار
  • مشتریان
  • عکاسی صنعتی و تبلیغاتی
  • طراحی هویت بصری برند (Visual identity design)
  • تعرفه عکاسی

ثبت نام در خبرنامه :

جهت اطلاع از مقالات جدید ایمیل خود را ثبت کنید

ارتباط با ما :

94 86 284 - 0912
60 18 96 88 - 021
ایمیل: studiomani91@gmail.com

آدرس :
تهران - بالاتر از پارک ساعی

social sharing
  • GET SOCIAL
استودیو مانی

Copyright © Studio mani 2008-2019
Powered By Studiomani.ir

TOP