هویت بصری مبلمان فکوری (FGCo)
طراحی هویت بصری گروه تولیدی فکوری در سال 1392 توسط استودیو مانی انجام شد و این همکاری طی 7 سال گذشته ادامه دار بوده.
طراحی نشان تجاری فکوری پس از تبادل نظر با مدیران این شرکت استارت خورد. طراحی هویت بصری شامل تایپوگراف 2 زبانه و نشان تصویری بود.
در طراحی نشان تصویری این برند از ساختار مونوگرام با استفاده از حرف F فکوری و G گروه در قالب مثلثی که نماد اولین محصول این شرکت است استفاده شده.
طراحی تایپوگراف فارسی و لاتین هم با استفاده از ساختار یکپارچه هویت بصری و استفاده از تناسبات طلایی بصورت اختصاصی طراحی شد. در ادامه همکاری های 7 ساله سفارشاتی همچون ، طراحی ست اوراق اداری، عکاسی محصولات بصورت دوره ای، طراحی کاتالوگ و بروشور بصورت دوره ای، طراحی پوستر، طراحی تابلوی فروشگاه و موارد دیگر انجام شده است.