هویت بصری نوتریکا
طراحی هویت بصری نوتریکا به سفارش شرکت آوای تندرستی لیان نوتریکا توسط استودیو مانی انجام شده است. .
طراحی هویت بصری (نشان تجاری) این شرکت پس از جلسات تبادل نظر با مدیران این شرکت استارت خورد. با توجه به درخواست مدیران شرکت نوتریکا، هویت بصری با فرمت تایپوگراف فارسی و انگلیسی و همچنین پیکتوگرام طراحی و اجرا شده.
در طراحی پیکتوگرام چند ایده مطرح شد که پرنده شهدخوار مورد موافقت قرار گرفت. شهدخوار با نام علمی Cinnyris asiaticus در مناطق جنوبی ایران زندگی می کند و بواسطه تغذیه مداوم از شهد گلها بعنوان نماد دوستدار نوشیدنی طبیعی معرفی شد. پیکتوگرام با استفاده از تکنیک بریفینگ و تناسبات طلایی طراحی شد.
طراحی تایپوگراف فارسی و لاتین هم با استفاده از ساختار یکپارچه هویت بصری و استفاده از تناسبات طلایی بصورت اختصاصی طراحی شد. در مراحل بعد بخش های دیگر هویت بصری و سازمانی شامل تعریف رنگ سازمانی برند، طراحی ست اوراق اداری، طراحی فولدر تبلیغاتی و چاپ افست موارد ذکر شده انجام شد.
در طراحی پکیج برندینگ این مجموعه ارتباط بصری و تناسبات طراحی با حساسیت در نظر گرفته شده. پروسه ایده پردازی هویت بصری نوتریکا با تعامل و تحقیقات بسیار انجام شده و توانست نظر مدیران را تامین کند.