هویت بصری روزانا
طراحی پکیج هویت بصری روزانا در سال 1399 توسط استودیو مانی انجام شد.
روزانا برند ایرانی فعال در حوزه ی محصولات مد است که استراتژی صادرات هم در بیزینس پلن خود تعریف کرده.
طراحی هویت بصری روزانا پس از تبادل نظر با مدیران این شرکت استارت خورد. طراحی هویت برند این مجموعه شامل تایپوگراف 2 زبانه و نشان تصویری است.
نشان تصویری این برند از ساختار مونوگرام با استفاده از حرف اول نام تجاری و فرم دایره که نشان دهنده پیشرفت، تعهد و فراتر از زمان استفاده شده است.
طراحی تایپوگراف فارسی و لاتین هم با استفاده از ساختار یکپارچه و بهره گیری از تناسبات طلایی بصورت اختصاصی طراحی شده. در ادامه سفارشات این برند طراحی بسته بندی محصولات، کانسپت پترن محصولات، کارت دعوت نامه انجام شد و در آینده عکاسی مدلینگ و طراحی ژورنال و سایر موارد انجام خواهد شد.
در طراحی پکیج هویت بصری روزانا حساسیت ها و محدودیت های داخلی لحاظ شده و تمام موارد این سفارش در این صفحه ارائه نشده.