رمز خود را فراموش کرده اید ؟

هویت بصری روزانا

طراحی پکیج هویت بصری روزانا در سال 1399 توسط استودیو مانی انجام شد.
روزانا برند ایرانی فعال در حوزه ی محصولات مد است که استراتژی صادرات هم در بیزینس پلن خود تعریف کرده.

طراحی هویت بصری روزانا پس از تبادل نظر با مدیران این شرکت استارت خورد. طراحی هویت برند این مجموعه شامل تایپوگراف 2 زبانه و نشان تصویری است.

نشان تصویری این برند از ساختار مونوگرام با استفاده از حرف اول نام تجاری و فرم دایره که نشان دهنده پیشرفت، تعهد و فراتر از زمان استفاده شده است. 

طراحی تایپوگراف فارسی و لاتین هم با استفاده از ساختار یکپارچه و بهره گیری از تناسبات طلایی بصورت اختصاصی طراحی شده. در ادامه سفارشات این برند طراحی بسته بندی محصولات، کانسپت پترن محصولات، کارت دعوت نامه انجام شد و در آینده عکاسی مدلینگ و طراحی ژورنال و سایر موارد انجام خواهد شد.

در طراحی پکیج هویت بصری روزانا حساسیت ها و محدودیت های داخلی لحاظ شده و تمام موارد این سفارش در این صفحه ارائه نشده.

طراحی پکیج هویت بصری روزانا
طراحی هویت بصری روزانا
طراحی پکیج هویت بصری روزانا
طراحی پکیج هویت بصری روزانا
طراحی پکیج هویت بصری روزانا
طراحی پکیج هویت بصری روزانا
طراحی پکیج هویت بصری روزانا
طراحی پکیج هویت بصری روزانا
هویت بصری روزانا
طراحی پکیج هویت بصری روزانا
طراحی پکیج هویت بصری روزانا
طراحی پکیج هویت بصری روزانا
طراحی هویت بصری روزانا
طراحی پکیج هویت بصری روزانا

سفارشات انجام شده برند فکوری شامل:

  • طراحی هویت بصری فارسی و انگلیسی
  • طراحی پیکتوگرام
  • طراحی ست اوراق اداری
  • عکاسی صنعتی مبلمان
  • فضاسازی عکسهای مبلمان
  • طراحی کاتالوگ و بروشور محصولات
  • طراحی تابلوی فروشگاه فکوری
  • نظارت بر چاپ اقلام اداری

 

پیکتوگرام چیست؟

پیکتوگرام نشان تصویری در طراحی هویت بصری شناخته می شوند.
پیکتوگرام ها نماد گرافیکی لوگو هستند که ارتباط بصری بین نشان تجاری و ماهیت کسب و کار ایجاد می کنند.
پیکتوگرام ساختار گرافیکی داشته و که با استفاده از مفاهیم برند، ایده پردازی و طراحی می شود.

بالا