عکاسی از پوشاک و لباس ها باید به شکلی حرفه ای و منحصر به فرد انجام شود تا باعث افزایش فروش محصولات شما شود. عکسبرداری از لباس برای فروش در اینستاگرام یا فروشگاه اینترنتی باید جذاب و بی نقص باشد.
بی شک عکسها اولین پل ارتباطی بین محصولات شما و مشتریان هستند. اگر عکسهای پوشاک مشتریپسند نباشند، تمام تلاش شما برای بازاریابی و فروش بیشتر تولیدات پوشاک کم اثر و بی نتیجه است. برای جذب مشتریان بیشتر و رشد مستمر فروش باید تولید محتوای مداوم با استفاده از عکسهای حرفه ای را اولویت کار خود قرار دهید.
عکاسی حرفه ای پوشاک
باتوجه به اهمیت عکسهای حرفه ای در فروش آنلاین، بهتر است قدم اول بازاریابی پوشاک را به شکلی حرفهای بردارید تا در طول سال با کمترین نوسان، فروش خوبی را تجربه کنید و مدام مشتریان جدید جذب کنید. در این مطلب اطلاعات کاملی در زمینه نحوه عکاسی حرفه ای از پوشاک، انواع تجهیزات لازم، نحوه نورپردازی و… را معرفی ارائه شده تا بتوانید عکسهایی منحصربفرد و تاثیرگذار در جذب مشتریان تهیه کنید.
تجهیزات موردنیاز برای عکاسی از پوشاک
مطمئنا استفاده از ابزارهای حرفه ای عکاسی زمینه ساز تهیه عکسهای با کیفیت است. برای تهیه عکسهایی حرفهای که بتوانند کیفیت تولیدات شما را به بهترین شکل ممکن جلوه دهند به ابزارهایی شامل دوربین عکاسی، لنز مناسب، فلاش و غیره نیاز دارید. دوربین موبایل ابزار مناسبی برای عکاسی حرفه ای نیست، چرا که تعداد معدودی از تلفن های همراه شامل آخرین نسخه های آیفون و سامسونگ قادر به تهیه عکسهای مناسب هستند. ابزارهایی که برای عکاسی حرفه ای از پوشاک نیاز دارید شامل:
- دوربین عکاسی
- لنز مناسب؛
- سهپایه؛
- فلاش استودیویی؛
- سافت باکس یا اکتاباکس
- فون یا پرده؛
- مجسمه یا مانکن لباس
- مدل
- رگال
- سیستم و نرم افزار ویرایش عکسها
درادامه مطلب، به معرفی این ابزارها پرداخته ایم. باید بدانید تجهیزات معرفی شده از مهمترین ملزومات عکاسی حرفه ای از پوشاک هستند که بسته به بودجه شما با قیمت ها و کیفیت های مختلف در بازار موجود است. اگر امکان تهیه همه آنها را ندارید، بهتر است هزینه نکنید و برای عکاسی محصولات خود از یک تیم حرفهای عکاسی و فیلمبرداری دعوت به عمل آورید.
بیشتر بخوانید: عکاسی از محصولات برای دیجیکالا و آمازون – عکاسی زمینه سفید
دوربین عکاسی از پوشاک
در همین ابتدای کار یادآور می شوم که تمامی دوربینهای متوسط تا حرفهای میتوانند برای عکاسی از لباس و پوشاک به کار گرفته شوند؛ اما بگذارید کمی این مسئله را موشکافانهتر بررسی کنیم. اگر قصد دارید بعنوان یک برند مطرح حوزه پوشاک و مد فعالیت کنید و آتلیه عکاسی اختصاصی در فضای خود داشته باشید، بهتر است از دوربین های حرفه ای تر استفاده کنید. اما اگر کسب و کار شما ابعاد کوچکتری دارد و بودجه محدودتری دارید، دوربین و لنزهای رنج متوسط هم کفایت می کند. دوربین و لنزهای پرمخاطب بازار شامل برندهای Canon ، Nikon و Sony هستند که هر کدام طرفداران خود را دارند. طرفداران برند سونی به دلیل استفاده از تکنولوژی و امکانات به روز بیشتر هستند، اما از طرفی قیمت بالاتری نسبت به کانن و نیکون دارد. اگر بودجه در اختیار دارید، برند سونی را انتخاب کنید.
اگر خودتان قصد عکاسی از محصولاتتان را دارید و در این زمینه تجربه زیادی کسب نکردهاید، بهتر است دوربینهایی را انتخاب کنید که دارای قابلیت عکسبرداری و فیلمبرداری با کیفیت باشد. به این ترتیب در آینده می توانید با دوربین خود تیزرهای تبلیغاتی یا ریلزهای اینستاگرام هم تهیه کنید.
معرفی مدل خاصی از دوربین ها شاید درست نباشد و شما را در انتخاب نوع دوربین محدود کند. عکاسی از پوشاک مثل عکاسی از هر محصول دیگری است که نوع دوربین نسبت به کیفیت خروجی عکس و قیمت آن انتخاب می شود. در انتهای این بخش پیشنهاد می کنم جدیدترین دوربین برند مورد نظرتان که با بودجه شما متناسب است را تهیه کنید.
لنز مناسب عکاسی از لباس
بعد از دوربین، لنزها یکی از مهمترین عوامل کیفیت عکسها هستند. یکی از مهمترین فاکتورهای مهم خرید لنز برای عکاسی از لباسها فاصله کانونی و زاویه دید آنها است. موضوع بعدی توجه به کیفیت لنزها هنگام تهیه این ابزارها است. از خرید لنزهای ارزان قیمت به شدت پرهیز کنید که سرمایه گذاری شما در تولید محتوای با کیفیت بدون نتیجه می ماند.
بهطور کلی بهتر است لنزهایی با فاصله کانونی 24 تا ۱۲۰ میلیمتر را برای عکاسی از پوشاک انتخاب کنید. به این ترتیب امکان زوم و کادربندی های مختلف را دارید. حتی می توانید از لنز فیکس ۵۰ میلیمتر استفاده کنید که گزینه ی مناسبی برای عکاسی از پوشاک با سبک های مختلف است.
بیشتر بخوانید: عکاسی محصولات برای اینستاگرام مارکتینگ – آموزش نکات مهم
سهپایه عکاسی
سه پایه ابزاری بسیار مهم برای تهیه عکسهای با وضوح بالا و بدون لرزش است. اما در عکاسی حرفه ای از پوشاک که با نورپردازی فلاش انجام می شود شاید کمتر به سه پایه نیاز باشد. اما بعضی عکسهای پوشاک نیاز به مدیریت صحنه و نورپردازی دارند که با کمک سه پایه می توانید کنترل بهتری در عکسبرداری داشته باشید.
فلاش برای عکاسی از پوشاک
نور با کیفیت مهمترین فاکتور در عکاسی حرفه ای است. اگر می خواهید عکسهای حرفه ای و با کیفیت رنگی مناسب از تولیدات خود تهیه کنید باید نورهای با کیفیتی هم داشته باشید. نمی توانید توقع عکس حرفه ای داشته باشید، اما عکسبرداری از محصولات را با نور لامپ و چراغ های خانه یا محل کار انجام بدهید. فلاشهای استودیویی منابع نوری حرفه ای هستند که با نورپردازی با اصولی می توانید عکسهایی در حد برندها تهیه کنید. برای عکاسی از لباس باید حداقل ۲ و حداکثر ۳ فلاش استودیویی در اختیار داشته باشید.
انتخاب نوع و مدل فلاشها هم بستگی به بودجه شما دارد. اما لازم نیست از فلاش های بسیار گران قیمت استفاده کنید. یک ست فلاش ۲۰۰ تا ۳۰۰ ژول برای عکاسی حرفه ای از پوشاک کافیست.
ویدیولایت ها برای نورپردازی عکسهای لباس
ویدیو لایتها نوع دیگری از منابع نوری هستند که می توان برای عکاسی از محصولات استفاده کرد. تفاوت این نورها با فلاش های عکاسی در نوع تابش است و برای افرادی که تسلط کافی در نورپردازی با فلاش را ندارند مناسب تر است. ویدیولایت ها که به (continues light) معروفند، برخلاف فلاش نوری ممتد را در اختیار شما قرار می دهد که باعث می شود بتوانید میزان روشنایی عکس، زاویه مناسب نور و سایه های عکس را قبل از عکاسی ببینید. اما فلاش ها نور را در صدم ثانیه ساطع می کنند و برای باید تسلط بالایی در استفاده از فلاش های استودیویی را داشته باشید.
برای نورپردازی عکسهای پوشاک از ویدیو لایت های مختلفی مثل رینگ لایت، پنل های ال ای دی، باتوم لایتها و یا حتی ویدیولایتهای حرفه ای برند نانلایت، گودکس می توانید استفاده کنید.
مجسمه مانکن و رگال لباس
مانکن لباس و رگال هم از ابزارهای کاربردی برای تهیه عکسهای لباس هستند. با استفاده از مانکن و یا مدل واقعی می توانید حس خوبی در مخاطب ایجاد کنید. لباس در تن مانکن و یا مدل انسانی بهتر جلوه می کند و باعث جذب مخاطب می شود. مدلهای مختلفی از مانکن و رگال لباس در بازار موجود است که بسته به نوع پوشاک می توانید تهیه کنید.
سبک های عکاسی از پوشاک
عکسهای صنف پوشاک و لباس هم مانند سایر محصولات با سبک های مختلفی انجام می شود. این عکسها بنابر نوع کاربرد و موقعیت استفاده به شکل های مختلفی تهیه می شوند. عکاسی از لباس گاهی بصورت زمینه سفید برای فروشگاه های اینترنتی، گاه دکوراتیو، مدلینگ و یا لایف استایل که با هدف تبلیغات و جذب مشتریان فضای مجازی انجام می شود.
بیشتر بخوانید: عکاسی با کیفیت از محصولات و نقش آن در سئوی سایت
عکسهای تبلیغاتی هر برندی بهتر است با یک تم و فضای یکدست تهیه شوند. بدون شک استفاده از یک استایل اختصاصی در عکاسی میتواند زمینه برندسازی و ایجاد هویت محصولات پوشاک را فراهم کند تا تولیدات شما بیشتر مورد توجه جامعه قرار گیرد. برای بهتر دیده شدن محصولات در فضای مجازی بهتر است سبک خودتان را در تهیه عکسها داشته باشید. اما قبل از هر توضیح دیگر بهتر است با سبک و شیوه های عکاسی از لباس آشنا شوید. از رایجترین و کاربردیترین شیوه های عکاسی پوشاک میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
روش های عکاسی از لباس
- عکاسی زمینه سفید از پوشاک
- عکاسی پوشاک با مدل یا مانکن
- عکاسی فلت لی از لباس
- عکاسی شبح از پوشاک
- عکاسی خلاقانه لباس
- عکاسی ۳۶۰ درجه پوشاک
عکاسی زمینه سفید از پوشاک
رنگ سفید پس زمینه محصول را واضح تر نمایش می دهد. بهعبارت سادهتر زمینه سفید میتواند جزئیات مهم کار شما از جمله رنگ، بافت پارچه، طرح پوشاک، ابعاد لباس و… را بهتر نشان دهد؛ همچنین سادگی این پسزمینه موجب تمرکز مخاطب روی محصول ارائه شده، میشود.
عکاسی از پوشاک با مدل یا مانکن
اگر بهقدر کافی بودجه دارید، بهتر است از مدلهای انسانی برای عکاسی از پوشاک خود استفاده کنید. استفاده از مدل میتواند، به اصطلاح فرم نشستن لباس روی تن افراد را نشان دهد و احساس خوبی به مخاطب منتقل کند. بهخاطر داشته باشید که در صنعت مد و فشن هر چهقدر افراد به جزئیات بیشتر و بهتری درباره محصولاتتان دسترسی داشته باشند، شانس فروش لباسهای شما بیشتر میشود.
عکاسی فلت لی از لباس
عکسهای فلت لیاوت همان عکسهای جذابی هستند که سوژهها را از بالا و زاویه مستقیم به تصویر میکشند. این سبک عکاسی در صنعت مد و فشن بسیار محبوب است با این سبک می توان هماهنگی و ستکردن لباسها، به لحاظ هارمونی رنگی به نمایش در آورید. عموما از سبک فلت لیاوت برای عکاسی از لباسهای چندتکه یا ست مانند تیشرت و شلوارها، مانتو و شال، کفش و شلوار و… استفاده میکنند.
بیشتر بخوانید: عکاسی فلت لی اوت – عکاسی تبلیغاتی زاویه بالا از محصولات
عکاسی لایف استایل از پوشاک
لایف استایل یا سبک زندگی یکی از شیوه های تاثیرگذار عکاسی از پوشاک است. این سبک عکسها تداعی کننده برشی از زندگی روزمره افراد هستند و به همین دلیل جذاب تر و تاثیرگذار تر هستند. عکسهای لایف استایل پوشاک را در فضای واقعی یک خانه می توان تهیه کرد. یا می توانید فضاسازی بخشی از یک خانه را بصورت دکوراتیو انجام دهید. لازم نیست فضاسازی پیچیده ای داشته باشید، گاهی استفاده از یک میز، یک بک دراپ طرح دار و تعداد اکسسوری برای عکسها کافیست.
عکسهای لایف استایل حس متفاوتی در مخاطب شما ایجاد می کند که باعث می شود بیننده ارتباط بهتری با محصولات و برند شما برقرار کند. در حال حاضر بسیاری از برندهای شناخته شده ی حوزه مد، بصورت مستقیم محصولات خود را تبلیغ نمی کنند. این برندها با نمایش عکسهای لایف استایل تجربه خوبِ استفاده از محصول را در مخاطب ایجاد می کنند. شما هم می توانید بخشی از عکسهای پوشاک خود را با سبک لایف استایل تهیه کنید تا ارتباطی قوی تر با خریداران برقرار کنید.
عکاسی شبح از لباس
عکاسی از پوشاک با تکنیک شبح همان روش مانکن نامرئی است که در حال حاضر یکی از خلاقانه ترین روشهای عکاسی لباسها به شمار میآید. در این تکنیک لباسها دقیقا فرم و حالت بدن را میگیرند؛ اما شما در عکس هیچکدام از بخشهای بدن انسان را نمیبینید. پیادهسازی این روش هزینه زیادی ندارد؛ اما کارایی و نمایش جزئیات آن بسیار قابلتوجه است. عکاسی شبح از بهترین متد عکاسی برای لباسهای مخصوص بالاتنه مانند انواع تیشرت، شومیز، پیراهن مردانه و زنانه به شمار میآید.
عکاسی خلاقانه از پوشاک
خلاقیت در تولید محتوا یکی از مهمترین فاکتورهای تاثیرگذار بروی مخاطب است. با خلاقیت می توانید عکسهای محصولات خود را متفاوت ارائه کنید تا بصورت ویژه تری دیده شوید. برای تهیه عکسهای خلاقانه از پوشاک باید ایده پردازی یا ایده یابی کنید. ساده ترین راه برای این منظور الهام گرفتن از برندهای مطرح صنعت پوشاک است. کم وقت بگذارید و با سرچ و تحقیق در فضای وب و سوشال مدیا، سبک عکسهای برندها در حوزه محصولات خود را بررسی کنید. سعی کنید از ایده های برندها کپی برداری نکنید و با الهام از عکسهای جذاب، ایده های خود را خلق کنید.
لازم نیست ایده پردازی پیچیده ای داشته باشید. گاهی یک فضاسازی خاص با رنگهای جذاب کار را در می آورد. لازم نیست فضای عکس را با المان های مختلف شلوغ کنید، هر چه ایده ها و فضای عکس ساده تر باشد تاثیر بهتری بروی بیننده می گذارد.
بیشتر بخوانید: عکاسی لایف استایل – تبلیغات محصولات با روش عکاسی سبک زندگی
عکاسی ۳۶۰ درجه پوشاک
یکی از محتواهای جذابی که برای محصولات پوشاک می توان انجام داد، عکاسی یا تصویربرداری ۳۶۰ از محصولات است. بی شک تهیه چنین محتوایی پیچیده تر و زمانبر تر از عکاسی تک زاویه لباسهاست، اما با نمایش دورتادور یک لباس شانس فروش بیشتری ایجاد می کند. برای تهیه عکسهای ۳۶۰ درجه از لباسها دستگاه های عکسبرداری ویژه ای طراحی شده که متاسفانه بسیار گرانقیمت هستند و مشابه آن فعلا در ایران وجود ندارد. خروجی این دستگاه ها حرکت چرخشی بسیار نرم دورتادور یک لباس برتن مانکن یا مدل واقعی است.
اما اگر با کمی خلاقیت و هزینه کم هم می توانید عکسهای ۳۶۰ درجه از پوشاک تهیه کنید. کافیست یک میز مدور با قابلیت تحمل وزن مجسمه مانکن تهیه کرده، لباس را بر تن مانکن بپوشانید و صحنه را نورپردازی کنید. در مرحله کافیست هر ۱۵ یا ۳۰ درجه یک عکس از مانکن بگیرید. هر چه تعداد عکسها بیشتر باشد، چرخش تصویر نرم تر خواهد بود. برای تبدیل عکسهای تهیه شده به تصویر چرخشی کافیست از نرم افزارهایی مثل ۳۶۰ Product Viewer استفاده کنید. با این روش حتی می توانید ویدئوهای کوتاه چرخشی از محصولات پوشاک تهیه کنید. کافیست دوربین را بروی سه پایه مقابل مانکن ثابت کنید، کادر بندی را انجام دهید و همزمان با شروع حرکت میز چرخشی و مانکن از نقطه روبرو، دوربین را رکورد کنید و بعد از یک چرخش کامل، دوربین را استاپ کنید.
نورپردازی عکسهای پوشاک و اهمیت آن
نور مهمترین عنصر خلق عکسها است و نورپردازی حرفه ای تاثیر زیادی بر کیفیت و جذابیت عکسهای پوشاک دارد. هدف از نورپردازی در عکاسی معمولی از پوشاک، صرفا روشن کردن فضای عکس و سوژه است. اما در عکاسی حرفه ای از پوشاک هدف تهیه عکسهای با کیفیت، نمایش جزئیات و ایجاد جذابیت بصری است. نورپردازی خلاقانه معجزه می کند و تاثیرگذاری عکسها را دوچندان می نماید. بهترین نورپردازی برای عکاسی لباس، قراردادن منبع نور در زاویه ۴۵درجه محصول است. نور با این زاویه بافت پارچه را برجسته تر می کند و جزئیات را به شکل بهتری نمایش می دهد.
برای سبک های مختلف عکاسی به نورپردازی های متناسب با هر سبک نیاز دارید. برای مثال نورپردازی عکسهای زمینه سفید و عکسهایی که با مدل و بصورت تبلیغاتی تهیه می کنید یکسان نیستند. در بعضی عکسها شاید بتوانید تنها با یک منبع نور و یک رفلکتور (بازتاب دهنده ی نور) فضای عکس را نورپردازی کنید. اما برای بعضی عکسها هم گاها به ۳ منبع نور برای روشن کردن نمای روبروی لباس، لبه ها و بکگراند نیاز خواهید داشت.
بیشتر بخوانید: عکاسی پوشاک با موبایل
نکات مهم در نورپردازی عکسهای پوشاک
- برای نورپردازی سبک های مختلف عکاسی پوشاک از حداقل ۳ شاخه نور استفاده کنید.
- ابزارهای بازتاب و اصلاح کننده ی نور مثل رفلکتور و سافت باکس در اختیار داشته باشید.
- از نورهای شدید برای روشن کردن عکسها پرهیز کنید، چرا که بروی رنگ عکسها و درج جزئیات تاثیر منفی می گذارد.
- برای درج صحیح رنگهای پوشاک از ابزار کالرچکر استفاده کنید.
- زاویه نورها را طوری تنظیم کنید تا جزئیات و بافت پوشاک به خوبی نمایان شود.
- برای عکسهای تبلیغاتی از نورپردازی خلاقانه برای ایجاد یک حس یا مفهوم در عکس استفاده کنید.
فضای عکسهای تبلیغاتی پوشاک چگونه باید باشد؟
انتخاب و طراحی فضای عکاسی از لباسها به موارد مختلفی بستگی دارد. از مهمترین آنها میتوان به سن و جنسیت اشاره کرد. فرض کنید که قصد عکاسی از لباس کودکان را دارید؛ مسلما نباید از فضاهای بی روح و تک رنگ استفاده کنید. استفاده از بکگراندهای رنگی و شاد میتواند جلوه لباس کودک را چندبرابر کند.
بیشتر بخوانید: فضاسازی عکسهای تبلیغاتی – عکاسی فضاسازی شده محصولات
عکاسی از پوشاک تنها به لباسهای زنانه و کودکانه محدود نمیشود؛ بخشی از عکسهای پوشاک به لباس و کت و شلوارهای رسمی مردانه اختصاص دارد. کت و شلوارهای مردانه برخلاف لباسهای زنانه از جزئیات کمتری برخوردار هستند؛ از مهمترین مواردی که باید در عکاسی از این لباسها به آن توجه کرد کیفیت دوخت، بافت و طرح پارچه، آهار و ایستادگی آن اشاره کرد. برای نمایش این جزئیات لازم است عکسها را با پسزمینههای ساده و تکرنگ و کمک مدل یا مانکن تهیه کرد.
ویرایش عکسهای پوشاک
ادیت عکسها بخشی مهم و غیرقابل انکار در عکاسی دیجیتال است. هر قدر عکسهایتان را حرفه ای و بی نقص تهیه کنید، مادامی که ویرایش نشده باشند کامل و قابل ارائه در بازاریابی و تبلیغات نیستند. مراحل ویرایش عکس کمک می کند نقایص ظاهر محصول یا مراحل عکسبرداری مثل چروک لباس، یا نورپردازی نامناسب اصلاح شود. یکی از دلایل مهم ویرایش عکسهای پوشاک افزایش کیفیت و نمایش بهتر جزئیات محصول است.
بیشتر بخوانید: استودیو عکس خانگی – چطور آتلیه عکس خانگی راه اندازی کنیم؟
موضوع بعدی اصلاح رنگ عکسها است که تاثیر زیادی در به تصویر کشیدن رنگهای واقعی پوشاک دارد. تنظیم ناصحیح وایت بالانس عکسها و یا نورپردازی نامناسب، اثر منفی بروی رنگهای عکس می گذارد. پروسه ادیت کمک می کند رنگهای عکس را اصلاح کنید تا رنگهای عکس پوشاک منطبق بر واقعیت باشند.
نکات مهم در عکاسی از محصولات پوشاک
از مهمترین نکات عکاسی از پوشاک میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- برای تهیه عکسهای با کیفیت از ابزار و تجهیزات حرفه ای عکاسی استفاده کنید.
- قبل از عکسبرداری حتما لباس ها را اتو کنید.
- برای حذف پرزهای احتمالی لباس ها از پرزگیرهای غلطکی استفاده نمایید.
- نورپردازی اصولی عکسهای پوشاک را یاد بگیرید.
- پس زمینه عکسهای پوشاک را متناسب با رنگ محصول و نوع محصول استفاده کنید.
- برای تاثیرگذاری بیشتر عکسها از مدل انسانی مناسب یا مجسمه مانکن استفاده کنید.
- برای تهیه عکسهای جذاب، خلاقیت داشته باشید تا محصولات شما متمایز دیده شود.
- با نورپردازی مناسب جزئیات پارچه، کیفیت دوخت و فرم لباس را به تصویر بکشید.
- عکسهای پوشاک کودکان را با پس زمینه های شاد و رنگی و عکسهای پوشاک بزرگسالان را با پس زمینه های تک رنگ تهیه کنید.
- به ترکیب بندی عکسها و انتخاب زاویه عکاسی از لباس ها توجه کنید.
- با ویرایش اصولی، رنگهای عکس را منطبق بر واقعیت محصولات اصلاح کنید.
- برای برندسازی اصولی در حوزه پوشاک سبک خاص خود را در عکاسی داشته باشید.
برندسازی حوزه پوشاک
اگر تصمیم به ساخت برند حرفه ای در حوزه پوشاک دارید باید محتوای تصویری جذاب، با کیفیت و اختصاصی تولید کنید. عکسهای برند شما در فضای مجازی و وب باید یونیک و منحصربفرد باشد تا از رقبای مارکت خود متفاوت دیده شوید. به دنبال عکاسی ارزان قیمت یا عکاسی با موبایل هم نباشید که این عکسها برای برند حرفه ای پوشاک مناسب نیستند. عکاسی پوشاک با موبایل مناسب تولید کنندگان خانگی و خُرد صنف پوشاک است.
بیشتر بخوانید: نقش عکسها در بازاریابی، برندسازی و فروش کسب و کارها
اگر تجربه عکاسی از لباس را ندارید، بهتر است این کار را به تیمی خبره و حرفهای بسپارید. استودیو مانی به کمک تیم عکاسی باتجربه خود میتواند شما را در اولین گامهای راهاندازی فروشگاه اینترنتی یا صفحات نمایش محصول یاری دهد. تیم استودیو مانی با تکیه بر تجربیات خود و بکارگیری تجهیزات به روز، همواره سعی کرده بهترین و با کیفیت ترین محتوای تصویری را به مشتریان خود ارائه کند.
تعرفه عکاسی از مانتو با مدل واقعی چقدر هست؟
درود بر شما، برای اطلاع از تعرفه های عکاسی تماس بگیرید
ممنون از محتواتون، كاش در مورد عكاسى شبح لباس توضيح بيشترى مى دادين
درود بر شما، در آپدیت بعدی حتما توضیحات بیشتری در مورد عکاسی شبح به مطلب اضافه خواهد شد.