ورود به حساب کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید ؟

رمز خود را فراموش کرده اید ؟

صبر کنید، اطلاعاتم را به یاد آوردم !
عکاسی صنعتی و تبلیغات مانی 94 86 284 - 0912
  • ورود کاربران

استودیو مانی

استودیو مانی

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی طراحی برندینگ

94 86 284 0912
ایمیل studiomani91@gmail.com

استودیو مانی
60 18 96 88 - 021

  • صفحه اصلی
  • خدمات ما
    • عکاسی صنعتی و تبلیغاتی
    • تیزرهای تبلیغاتی و صنعتی
    • طراحی هویت بصری برند
    • طراحی و چاپ
  • نمونه کارها
  • تعرفه عکاسی
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
عکاسی تبلیغاتی ماءالشعیر
علیرضا رستگار
سه شنبه, 07 خرداد 1398 / نوشته شده در عکاسی تبلیغاتی

عکسهای تبلیغاتی جذابیت بصری تبلیغات

عکسهای تبلیغاتی بخش بصری و تاثیر گذار تبلیغات محصولات و برندها هستند. این عکسها نقش پر رنگی در جذابیت بخشیدن و هدفمند کردن تبلیغات دارند.

عکاسی تبلیغاتی یکی از مهمترین و جذاب ترین بخش های عکاسی تجاری است.
این عکسها با استفاده از ایده های متنوع و خلاق تهیه می شوند به همین دلیل جذابیت ویژه ای برای بینندگان تبلیغات دارند.

 

عکسهای تبلیغاتی

 

عکسهای تبلیغاتی

 

اهمیت عکاسی تبلیغاتی در فروش محصولات

برخی از مدیران و صاحبان کسب و کار به اهمیت عکاسی تبلیغاتی واقف نیستند.
متاسفانه این مدیران به عکسهای ساده صنعتی بسنده کرده و در تمام بخش های تبلیغات و برندسازی صرفا از عکسهای زمینه سفید استفاده می کنند.

بعضی دیگر از مدیران و صاحبان صنایع هم بودجه عکاسی تبلیغاتی را هزینه های اضافه تلقی می کنند.
مدیران موفق از تبلیغات بعنوان سرمایه گذاری برای فروش بیشتر یاد می کنند.

عکسهای تبلیغاتی بخش مهمی از این تبلیغات هستند که بازخورد مناسبی در بخش های مختلف دارند.
تبلیغات بدون استفاده از ابزار عکاسی تبلیغاتی معنا پیدا نمی کند. عکسهای تبلیغاتی حرفه ای می توانند بیننده را به یک مشتری بالقوه تبدیل کنند که این پتانسیل بازاریابی این عکسها را اثبات می کند.

 

عکسهای تبلیغاتی خرما

 

کاربردهای عکس های تبلیغاتی

عکسهای تبلیغاتی تاثیر زیادی بر جذب مخاطب داشته و بی شک یکی از عوامل موفقیت تبلیغات هستند.
موارد و اهداف استفاده از عکسهای تبلیغاتی بسیار گسترده است.
یکی از مهمترین کاربردهای عکس تبلیغاتی استفاده در کمپین های تبلیغاتی برندها است.

کمپین های تبلیغاتی شامل عناصر مختلفی است که این عکسها در تمام بخش های کمپین بکار برده می شود.
بیلبورد، پوستر، کاتالوگ و غیره بخشی از عناصر تشکیل دهنده یک کمپین تبلیغاتی است.
البته عکس های تبلیغاتی صرفا در کمپین ها استفاده نمی شوند. معمولا شرکت ها نسبت به نیاز و اهداف تبلیغات دوره ای خود اقدام به تولید کاتالوگ، پوستر و تبلیغات سوشال مدیا می کنند.

 

خلاقیت، رمز موفقیت عکس تبلیغاتی

معمولا جذاب ترین عکسهای تبلیغاتی در بخش صنایع غذایی تولید می شوند.
دلیل این موضوع استفاده از خوراکی ها بعنوان سوژه هایی جذاب و اشتها آور است.
البته ماهیت عکس های تبلیغاتی همواره جذاب و متفاوت از سایر عکسها است.


عکسهای تبلیغاتی خلاقانه با هر سوژه ای که باشند نگاه بیننده را به خود جلب می کنند.
رمز موفقیت عکس تبلیغاتی در برخورد با هر نوع سوژه ای خلاقیت است. خلاقیت کمک می کند با استفاده از ایده و ابزارهای موجود عکسهایی جالب از محصولات غیر جذاب صنعتی تهیه کنید.

عکس تبلیغاتی خلاق و هدفمند نماد موفقیت تبلیغات است.

 

عکسهای تبلیغاتی ظروف غذاخوری

 

تفاوت عکس تبلیغاتی و عکس صنعتی

عکس های تبلیغاتی و صنعتی تفاوت ها و کاربردهای متعددی با هم دارند.
عکسهای صنعتی محصولات در فضایی ساده با هدف تمرکز بر محصول و ویژگی ها و جزئیات آن تهیه می شوند. اما عکسهای تبلیغاتی فضایی پر زرق و برق و جذاب همراه دارند.
هدف از عکاسی تبلیغاتی جذب مخاطبان برای معرفی یک محصول یا افزایش فروش محصولات تولید شده است.

فرض کنید یک شرکت تولید نوشیدنی در نظر دارد کمپین تبلیغاتی برگزار کند.
این کمپین تبلیغاتی را برای فروش بیشتر یکی از محصولات خود هدف گذاری کرده است.

برای تدوین کمپین ابتدا یک سناریو تنظیم می شود. این سناریو شامل ایده ای متفکرانه برای معرفی متفاوت محصول است.
بعد از ایده پردازی و نگارش سناریو نیاز به عکاسی تبلیغاتی و صنعتی از محصول مورد نظر خواهد بود.

اما کاربرد این دو نوع عکاسی متفاوت خواهد بود. عکسهای صنعتی از محصول و بسته بندی با استفاده از زمینه ساده و نورپردازی بدون سایه انجام می شود. این عکسها برای معرفی ویژگی ها و جزئیات محصول تهیه می شوند که در رسانه های مختلف قابل استفاده هستند. عکسهای صنعتی، ساده و سوژه محور هستند و هدف اصلی آنها نمایش واقعی از ظاهر محصول است. مانند عکسی که در زیر مشاهده می کنید.

 

عکسهای تبلیغاتی دلستر ایس لند

 

اما برای جلب توجه بیشتر مخاطبین نیاز به عکسهایی جذاب تر داریم.
این عکسها که تفاوت زیادی با عکسهای صنعتی دارند و به عکسهای تبلیغاتی معروف هستند. عکس های تبلیغاتی حامل پیام های تبلیغاتی به بیننده هستند و تاثیر زیادی بروی فروش محصولات دارند.

 


بیشتر بخوانید: دانستنی های عکاسی تبلیغاتی


 

 

عکسهای تبلیغاتی ماءالشعیر

 

ایده پردازی عکسهای تبلیغاتی

ایده ها را می توان با پیامی خاص در نظر گرفت و یا از تکنیک های عکاسی خلاق برای تولید عکس های تبلیغاتی استفاده کرد.
ایده پردازی عکس تبلیغاتی بسته به اهداف و استراتژی مدیران تبلیغات دارد.

برای عکاسی تبلیغاتی نوشیدنی من از تکنیک عکاسی سرعت بالا برای تولید عکس تبلیغاتی استفاده کرده ام.
البته انتخاب این ایده برای عکاسی با نظرات مشتری همراه بود. این عکس به لحاظ بصری بسیار جذاب تر از عکس صنعتی محصول هست و توجه بیشتری را به خود جلب می کند.

 

بهره گیری از عناصر مرتبط همراه با نورپردازی ویژه، خلاقیت در چیدمان، کادربندی و بهره بردن از تکنیک های عکاسی از ویژگی های عکاسی تبلیغاتی است.

 


بخشی از عکسهای تبلیغاتی استودیو را اینجــــا ببینید


سخن آخر

خلاقیت، انتقال پیام و بهره گیری از تکنیک های مختلف از تفاوت های عکاسی تبلیغاتی با عکاسی صنعتی است.
این موارد باعث می شود عکس تبلیغاتی تاثیرات مثبتی در فروش داشته باشند.

با توجه به تجربه و فعالیت تخصصی ما در زمینه خدمات عکاسی تبلیغاتی و صنعتی آماده ارائه خدمات به شرکت های تولیدی، صاحبان صنایع و شرکت های تبلیغاتی هستیم تا بتونیم در این راه ارزشی ایجاد کنیم و باعث رشد و پیشرفت مشتریان گرامی شویم.

شما می توانید مطالب مرتبط دیگری را نیز در اینجا ببنید

عکاسی خلاقانه همبرگر مام
عکاسی تبلیغاتی خلاقانه ابزار تاثیرگذار در تبلیغات
اصول تبلیغ نویسی
اصول تبلیغ نویسی برای تبلیغات محصولات یا خدمات
طراحی پوستر
طراحی پوستر تبلیغاتی – اصول مهم برای تاثیرگذاری در بازاریابی

۴ نظر در “ عکسهای تبلیغاتی جذابیت بصری تبلیغات”

  1. توسط حسین گفته است :پاسخ
    ۱۳۹۸-۰۷-۱۶ در۱:۳۸ ب٫ظ

    آقا درود بر شما
    مطالبتون هم مثل خودتون حرفه ای هستن. استفاده کردیم.
    ارادتمند احمدنیا

    1. توسط علیرضا رستگار گفته است :پاسخ
      ۱۳۹۸-۰۷-۲۳ در۹:۱۸ ق٫ظ

      سلام دوست عزیز
      ممنون، نظر لطف شماست

  2. توسط فريد گفته است :پاسخ
    ۱۳۹۸-۰۷-۲۷ در۵:۰۱ ب٫ظ

    تشكر از مقالات سايت ، يك راهنمايى براى عكاسى از مايعات مى خواستم، عكسهايى كه پاشيدن آب و نوشابه رو هوا رو نشون ميدن با چه دوربين و تنظيمايى گرفته ميشه؟ ممنون كه راهنمايي مى كنيد

    1. توسط علیرضا رستگار گفته است :پاسخ
      ۱۳۹۸-۰۷-۲۹ در۱:۱۷ ق٫ظ

      سلام دوست عزیز
      این عکسها با دوربین های مختلفی از رده متوسط تا حرفه ای ثبت می شوند. عکسهای حرفه ای این بخش با استفاده از سرعت بالای شاتر و فلاش های سرعت بالا تهیه می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین نوشته ها

  • مدیریت رنگ در عکاسی استودیو مانی

    مدیریت رنگ در عکاسی – اهمیت کالیبراسیون مانیتور عکاسان

    مدیریت رنگ در عکاسی چیست و چرا برای عکاسان ترس ...
  • لحظه قطعی در عکاسی

    لحظه قطعی در عکاسی – چطور عکسهای لحظه قطعی بگیریم؟

    لحظه قطعی در عکاسی ثبت سوژه در حالت و موقعیتی خ...
  • روانشناسی رنگ در تبلیغات و بازاریابی

    روانشناسی رنگها در تبلیغات و بازاریابی کسب و کارها

    روانشناسی رنگها در تبلیغات و طراحی های بصری تبل...
  • تبلیغات پارتیزانی- بازاریابی چریکی

    تبلیغات پارتیزانی – تاثیرات بازاریابی پارتیزانی بروی فروش و برندسازی

    تبلیغات پارتیزانی یکی از شیوه های تبلیغ برندها ...
  • فتومونتاژ در عکاسی تبلیغاتی

    فتومونتاژ در عکاسی – نقش عکسهای سورئال در عکاسی تبلیغاتی

    .فتومونتاژ تکنیک یا شیوه ای برای ترکیب عکسهای م...

فهرست ها :

  • خدمات
  • عکاسی صنعتی
  • وبلاگ
  • ویدئو و تیزر
  • درباره ما
  • طراحی و چاپ
  • تماس با ما
  • روال کار
  • مشتریان
  • عکاسی صنعتی و تبلیغاتی
  • طراحی هویت بصری برند
  • تعرفه عکاسی

ثبت نام در خبرنامه :

جهت اطلاع از مقالات جدید ایمیل خود را ثبت کنید

ارتباط با ما :

94 86 284 - 0912
60 18 96 88 - 021
ایمیل: studiomani91@gmail.com

آدرس :
تهران - فاطمی

social sharing
  • شبکه های اجتماعی
استودیو مانی

Copyright © Studio mani 2008-2019
Powered By Studiomani.ir

بالا