SIGN IN YOUR ACCOUNT TO HAVE ACCESS TO DIFFERENT FEATURES

FORGOT YOUR PASSWORD?

FORGOT YOUR DETAILS?

AAH, WAIT, I REMEMBER NOW!
عکاسی صنعتی و تبلیغات مانی 94 86 284 - 0912
  • LOGIN

استودیو مانی

استودیو مانی

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی طراحی برندینگ

94 86 284 0912
Email: studiomani91@gmail.com

استودیو مانی
60 18 96 88 - 021

  • صفحه اصلی
  • خدمات ما
    • عکاسی صنعتی و تبلیغاتی
    • تیزرهای تبلیغاتی و صنعتی
    • طراحی هویت بصری برند (Visual identity design)
    • طراحی و چاپ
  • نمونه کارها
  • تعرفه عکاسی
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
موشن گرافیک
علیرضا رستگار
دوشنبه, 03 آبان 1400 / Published in عکاسی تبلیغاتی

موشن گرافیک چیست؟ آموزش ساخت و کاربرد در تبلیغات

موشن گرافیک یا موشن گرافی یکی از موثرترین شیوه‌های تبلیغات امروزی برای جذب مخاطبان است. بسیاری از تیزرهای تبلیغاتی با این شیوه اطلاعات کسب و کارها را به شکلی جذابتر به مخاطبان منتقل می کند.

مهمترین کاربرد موشن گرافیک در تبلیغات تاثیرگذار در رسانه های اجتماعی است. موشن گرافی کاربردهای بسیاری دارد و در هر زمینه قادر به جذب مخاطبین و تاثیرگذاری فراوان است. در این مقاله قصد داریم پیرامون موشن گرافیک و کاربرد و اهمیت آن در حوزه بازاریابی و تبلیغات صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

 

موشن گرافی چیست ؟

موشن گرافیک در حقیقت یک تخصص در حوزه ی تولید محتوای متحرک است که با استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری می توان عکسها، متون و تصاویر گرافیکی را در ترکیب با اصوات متحرک سازی کرد. در سالهای اخیر موشن گرافی تبدیل به ابزاری تاثیرگذار برای تجاری سازی یک برند یا ساخت تیزرهای تبلیغاتی شده است.

 

موشن گرافی از سال ها قبل بصورت سنتی انجام می شد و با اختراع کامپیوتر پیشرفت های بسیاری پیدا کرد. پیشتر از موشن گرافیک صرفا برای متحرک سازی لوگوی شبکه‌های تلویزیونی و یا شرکت‌های سازنده فیلم و انیمیشن استفاده می شد. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی دامنه کاربرد موشن گرافی نیز گسترده شده و برخی دیگر از تکنیک های فیلم سازی مثل صدا گذاری و افکت و … به موشن گرافیک وارد شده اند.

 

موشن گرافیک را به شکل یک حرفه ی پولساز امروزی می توان در نظر گرفت. چرا که این ابزار در دنیای تبلیغات امروزی کاربردها و تاثیرات زیادی بروی معرفی، بازاریابی و فروش کسب و کارها دارد. پس از تسلط کافی بر ساخت و تولید موشن گرافی و با انجام چند پروژه می توانید با روش پرسنال برندینگ اقدام به بازاریابی برای دریافت پروژه های موشن در فضای مجازی کنید.

 


بیشتر بخوانید:  پرسنال برندینگ – اصول برندسازی شخصی برای کسب و کارها


موشن گرافیک

موشن گرافیک ها چه کاربردهایی دارند؟

مهمترین کاربرد موشن گرافیک در صنعت تبلیغات است. افزودن انیمیشن به یک محتوا نقش مهمی برای افزایش جذب مخاطبان و اثربخشی تبلیغات محسوب می‌شود. از ویدئوهای موشن گرافیک در تبلیغات تلویزیونی، شبکه‌های مختلف اجتماعی و شبکه‌های اینترنتی مثل آپارات یا یوتیوب استفاده می شود و سهم زیادی در آگاهی بخشی افکار عمومی و تبلیغات ایفا می‌کند.

 

حتما شما هم در سایت هایی چون آپارات و یوتیوب تبلیغات موشن گرافی را دیده اید. تماشای ۵ ثانیه از این تبلیغات برای کاربر اجباری است. به همین دلیل نیز ۵ ثانیه ابتدایی موشن گرافیک‌های تبلیغاتی بسیار مهم هستند. جذب بیننده برای تماشای ادامه تبلیغات در این ۵ ثانیه اتفاق می افتد.

 

از ساخت موشن گرافیک در توضیحات تصویری محصولات و خدمات نیز استفاده می شود. موشن گرافیک با استفاده از پتانسیل متحرک سازی کمک می کند محصولاتی که کاربری پیچیده ای دارند بهتر معرفی شوند. با استفاده از این ابزار کاربردی می توان توضیحات و معرفی محصولات را بخش بندی و قابل درک کرد.

 

کاربرد دیگر موشن گرافیک در متحرک سازی لوگوی شرکت ها و برندها است. متحرک سازی نشان تجاری یا لوگو ریویل در ساخت تیزرهای تبلیغاتی نقش مهمی در ماندگار شدن هویت گرافیکی برند خواهد داشت.

 

در بازاریابی دیجیتال و تبلیغات مدرن موشن گرافی جایگاه ویژه ای نسبت به سایر ابزارها دارد. بازاریابی دیجیتال شامل روش‌های بازاریابی رسانه های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ و سئو وب سایت برای موتورهای جستجو می‌شود. در تمام این روش های بازاریابی آنلاین از موشن گرافیک برای اثربخشی بیشتر می توان استفاده کرد.

 


بیشتر بخوانید: ویدیو مارکتینگ – با دوربین موبایل محتوای ویدئویی ارزان بسازید. 


تفاوت موشن گرافی با انیمیشن

موشن گرافیک بدون نیاز به دوربین فیلمبرداری و حتی بازیگر ساخته می شود. در حالی که این فاکتورها در ساخت انیمیشن های دو بعدی و تیزرهای تبلیغاتی یا برنامه های آموزشی کاربرد دارند. از دیگر تفاوت های میان انیمیشن و موشن گرافی باید به این مسئله اشاره کنیم که محتوای انیمیشن به واسطه شخصیت و فضای سه بعدی داستانی روایت می شود، اما در موشن گرافیک عناصر بصری مثل فرم، رنگ، بافت، ترکیب بندی و متحرک سازی گرافیکی پیام ها منتقل می شود.

 

نکته مهم بعدی این است که انیمیشن ها شخصیت محور هستند و از طریق همین کارکترها اهداف و ایده ها اجرا می شود اما در موشن گرافیک محور اصلی عناصر گرافیکی هستند.

 

در انیمیشن عموما به عمق داستان، احساسات، فلسفه شخصیت ها و پرسوناژها پرداخته می‌شود. اما در موشن گرافیک با جنبه های سمبولیک، نشانه شناسی و تشریح رویدادها روبه رو هستیم.  حتی زمینه کاربرد Motion Graphics در صنعت تبلیغات و برندینگ است اما انیمیشن ها بیشتر در صنعت سینما و سرگرمی استفاده می‌شود.

 

انیمیشن به سینمای داستانی تعلق دارد و درقالب‌هایی مثل سریال، فیلم سینمایی، انیمیشن کوتاه داستانی و … کاربرد دارد، اما موشن گرافیک برای تیزرهای تبلیغاتی، تیتراژ، عنوان بندی، کلیپ‌های آموزشی و …. مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

تدوین آثار انیمیشن با تکنیک‌های تدوین تداومی انجام می شود. اما در آثار موشن گرافیک با تکنیک‌های غیر تداومی و غیرخطی که فاقد تداوم هستند و بیشتر به ارائه محتوا می‌پردازد دیده می‌شود.

 

موشن گرافیک

 

مهمترین کاربردهای موشن گرافیک

متحرک سازی در بازاریابی و تبلیغات یک شیوه دیجیتال نوین و تاثیرگذار است. در این شیوه از متحرک سازی عکس و عناصر گرافیکی، متن های توضیحات و نریشن برای انتقال پیام به مخاطب استفاده می‌شود.

 

مهمترین کاربردهای موشن گرافیک بر اساس نوع پیامی است که منتقل می‌کنند و به این شرح زیر است:

  • معرفی یک کالا یا خدمات به مخاطبان
  • تولید کاتالوگ تجاری متحرک
  • نمایش لوگو به صورت متحرک
  • معرفی اهداف کسب و کار
  • آگاهی رسانی به مخاطبان
  • تبلیغات محصولات
  • آگاهی رسانی در مورد برندها

 


بیشتر بخوانید: محتوا‌ی حرفه‌ای و تأثیر آن در فروش چندبرابری کسب و کارها


انواع موشن گرافی

Motion Graphic را می‌توان به ۲ دسته کلی (Art) گرافیک و (Technique) موشن تقسیم کرد اما در توضیحی دقیق تر متحرک سازی های این سبک دارای انواع بیشتری است که در ادامه اشاره می کنیم.

 

لوگوموشن

لوگوموشن ویدیوی کوتاه است که در آن لوگو به شکل متحرک و جذاب به نمایش در می آید. از این اثر می توان در ابتدا یا انتهای فیلم های تبلیغاتی شرکت استفاده کرد.

 

فوتوموشن

فوتوموشن یک ویدئوی ساخته شده ترکیبی از عکس و المان های انیمیشنی است که برای معرفی مشخصات یک محصول یا خدمات از آن استفاده می شود و مهمترین کاربرد آن در تبلیغ محصولات است.

 

ویدئوموشن

ترکیب ویدئو یا فیلم های ضبط شده واقعی و انیمیشن و موشن گرافیک را ویدئوموشن می گویند. این نوع تولیدات ویدئویی برای کلیپ های آموزشی و تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد.

موشن عنوان

یکی از ابتدایی ترین موشن گرافیک ها ساخت عناوین فیلم ها بوده است. بی شک خیلی از  عنوان های فیلم ها و سریال های تلویزیونی رو دیده اید که با استفاده از موشن گرافیک ساخته شده

 

پرزنتیشن ها

برای ارائه ی مقاله و سخنرانی ها از متحرک سازی های نرم افزارهایی مثل پاورپوینت می توان استفاده کرد. این سبک موشن به متنهای توضیحات و عکسها حرکت می دهد و باعث بهبود ارائه و انتقال بهتر مفهوم می شود.

اینفوگرافیک موشن

نمودارها و گراف های سازمان ها و شرکت ها را هم می توان بوسیله موشن گرافیک متحرک سازی کرد. این کار کمک می کند موارد مهم تر به شکلی برجسته تر دیده شود. ساخت نمودارهای متحرک باعث تعامل بیشتر با بیننده می شود و جذابیت بیشتری به همراه دارد.

 


بیشتر بخوانید:  ساخت استاپ موشن – آموزش و کاربردهای آن در تبلیغات


موشن گرافیک

 

نرم افزارها و تخصص های لازم برای ساخت موشن گرافیک

در ساخت موشن گرافیک بیش از هر چیز، تخصص در استفاده از نرم افزارهای مختلف طراحی و تدوین از اهمیت برخوردار است. غیر از نرم افزارهای ساخت موشن گرافی و تدوین ویدیویی بهتر است با نرم افزارهای فتوشاپ و ایلاستراتور هم آشنایی داشته باشید. افترافکت یکی از رایج‌ترین نرم افزارها در ساخت موشن گرافیک است اما از نرم افزارهای دیگری که در ادامه معرفی شده نیز می‌توان استفاده کرد.

  • Adobe Photoshop
  • Adobe Illustrator
  • Adobe After Effects
  • Adobe Premier
  • Autodesk Combustion
  • Autodesk Maya or 3DS Max
  • Final Cut pro

 


بیشتر بخوانید: لوگو موشن چیست؟ کاربردهای متحرک سازی لوگو


مراحل ساخت موشن گرافیک

تهیه سناریوی موشن گرافی

مهمترین نکته در ساخت موشن گرافیک داستانی است که در نظر دارید. این مرحله اهمیت بسیاری دارد چرا که موشن گرافی ها کوتاه هستند و اغلب بیش از ۱ دقیقه و نیم ساخته نمی شوند. بنابراین باید داستانی شفاف و ساده پشت یک متحرک سازی باشد تا در این مدت زمان کوتاه بتواند پیام مورد نظر را به مخاطب منتقل کنید.

 

شناخت دقیق مخاطبین به لحاظ احساسات و قدرت درک ایده ها، مرور داستان و سناریوی پروژه و بررسی ابزارها و امکانات ساخت موشن گرافی کمک می کند تا برنامه ریزی دقیق تری را برای تولید این سبک پویا نمایی در اختیار داشته باشید. در تهیه سناریوی موشن گرافی باید جز به جز صحنه ها را در نظر گرفت و رویدادهای مدنظر را بخش بندی کرد. بعد از تهیه سناریو باید بخش های مشخص شده را به شکل تصویری در قالب یک استوری برد که نقشه راه طراحی است آماده کنید.

 

نقش ایده ها در تولید موشن گرافیک های موفق

موشن گرافیک یک روش تاثیرگذار در تبلیغات است. بنابراین طبیعی است که ایده های خلاقانه نقش بسیار مهمی در موفقیت آن داشته باشند. در انواع شیوه های تبلیغات، ایده پردازی است که باعث موفقیت تبلیغات می شود. در مورد موشن گرافی با توجه به متحرک سازی تصاویر و استفاه از جلوه های ویژه در این زمینه ایده های خلاقانه نقش موثرتری در جلب نظر مخاطب خواهند داشت.

 

قبل از انجام هر کاری باید زمان مناسبی را برای پیدا کردن ایده جذاب و منحصربفرد در نظر بگیرید. باید تمام جوانب تبلیغ را در نظر بگیرید و با یادداشت برداری از ایده های مختلف به جمع بندی نهایی برسید. برای پیدا کردن ایده نو بهتر است موشن گرافیک های تبلیغاتی متعددی را ببینید. گاهی تماشای موشن گرافی های حرفه ای تولید شده باعث الهام شما برای ایده پردازی موشن خودتان می شود. دقت کنید که در ایده پردازی و ساخت کپی برداری نکنید که بدترین اتفاق برای تبلیغات خواهد بود. تماشای موشن های خلق شده باید جرقه ای در ذهن شما ایجاد کند برای رسیدن به ایده اختصاصی خودتان. ایده های خلاق شخصی هستند که باعث موفقیت و پربیننده شدن پویانمایی های تبلیغاتی می شوند.

 

تاثیر خلاقیت در جذابیت موشن گرافی ها

خلاقیت یکی از فاکتورهای مهم در طراحی محتواهای جذاب است که موجب بازدهی بالاتر تبلیغات می شود. وقتی خلاقیت را چاشنی محتواهای گرافیکی کنید بازخورد بهتری از بینندگان و دنبال کنندگان کسب و کار خود دریافت می کنید. عنصر خلاقیت را در بخش های مختلف تولید موشن گرافی می توان در نظر گرفت. انتخاب نوع کارکتر و عناصر گرافیکی، مدل ظاهر و ناپدید شدن المان ها و شخصیت ها، افکت های صوتی و حتی نوع تدوین می تواند با خلاقیت همراه باشد. کافیست هنگام ایده پردازی و سناریو نویسی خلاق باشید و از ایده های نو و جذاب استفاده کنید.

 


بیشتر بخوانید:  تیزرهای خلاقانه تبلیغاتی – نقش تیزرها در بازاریابی اینستاگرام


تهیه استوری بورد موشن گرافی

در این مرحله باید سناریو را تبدیل به یک نقشه تصویری یا استوری برد کنید. شما باید تمامی لحظه های مهم در متن که “چهارچوب های سبک” نامیده می شوند را بصورت تصویر سازی شده مشخص نمایید. دسته بندی تصاویر، اولویت نمایش آنها و … همگی در این مرحله جای می گیرند.

 

می توانید با استفاده از برچسب‌هایی ترتیب نمایش اسلایدها را مشخص کنید تا به راحتی بتوانید آنها را جابجا نمایید. میتوانید با طراحی سریع در هر مرحله مشخص کنید که در هر صحنه چه اتفاقی می افتد و چه کارهایی باید توسط عناصر و کارکترها انجام شود. جلسات استوری برد نویسی باید با کمک اعضای گروه تولید و با تبادل نظر اعضای گروه همراه باشد. در این مرحله هدف ایجاد چهارچوب و بررسی متن نهایی قبل از شروع کار است.

 

موشن گرافیک

 


بیشتر بخوانید: محتوای ویدیویی – نکات مهم برای تولید ویدیوهای اینستاگرامی


تبدیل استوری بردها به طرح

در تبدیل استوری برد به طرح مثل هر پروژه تصویری دیگر سبک، و رنگ، به اندازۀ متن تاثیرگذار هستند. می توانید ایده های جذاب را در طراحی استوری بردها به کار ببرید و به آنها جان ببخشید. هر موردی در این مرحله می تواند در مراحل نهایی موشن گرافیک مورد استفاده قرار گیرد. در واقع در این مرحله به جزئیات رسیدگی می شود. به نکات تصویری دقت شده و در مورد هریک بحث و تبادل نظر صورت می گیرد.

 

تبدیل طرح نهایی به متحرک سازی

بعد از بررسی کردن همه ایده ها، طرح های نهایی برای تبدیل به انیمیشن انتخاب می شوند. در واقع این مرحله زمانی است که همه موارد با هم ترکیب شده و مرحله ساخت موشن گرافی فرا می رسد. در این مرحله باید به تمام موارد و جزئیات دقت کنید و محصول نهایی را با ریزبینی و وسواس از کار دربیاورید.

 

عوامل تاثیرگذار در ساخت موشن گرافیک

در ساخت یک موشن گراف موفق عوامل بسیاری تاثیرگذار هستند. از آن جمله می توان به مهمترین موارد به شرح زیر پرداخت:

  • سناریو و استوری برد
  • سبک موشن گرافیک
  • زمان بندی نمایش
  • صدا گذاری
  • موسیقی
  • افکت های صوتی
  • تدوین

 

تیزرهای خلاقانه

 

سبک موشن گرافیک

سبک نمایش تصاویر که شامل ظهور و ناپدید شدن صحنه ها و نحوه انتقال عناصر از یک نقطه به نقطه دیگر نقش مهمی در ساخت موشن گرافیک خواهد داشت. این مسئله باعث انسجام متن محتوا می شود. در واقع همین حرکت ها است که داستان را می سازد. مخاطب باید با یک تصویر منسجم، روایت گونه و منطقی مواجه شود و در زمان نمایش تصاویر دچار گمراهی نشود. این امر مانند متن اولیه و نیازمند ویرایش نهایی است که بعد از دریافت بازخورد انجام می شود. کار اصلی بررسی دقیق اجزا شامل صداگذاری، موسیقی و افکت های صدا می شود که باید در زمان دقیق و بجا اتفاق بیفتد.

 

زمانبندی نمایش

سرعت نمایش می تواند باعث زیباتر دیده شدن نقاشی متحرک شما شود. در صورتی که سرعت تصاویر زیاد باشد احتمال گمراهی مخاطب هدف وجود دارد و امکان دارد که کاربر تمرکز مشاهده را از دست بدهد. پس می توان گفت که میزان سرعت با میزان توجه افراد رابطه مستقیم دارد.

 

صداگذاری موشن گرافی

موشن گرافیک های تاثیرگذار معمولا از کارکترهایی ساخته شده که صداگذاری شده اند. بعد از تولید بخش های تصویر سازی و متحرک سازی باید با کمک گویندگان و نریتورها عملیات صداگذاری انجام شود. در حقیقت کارکترهای صداگذاری شده هستند که موضوع و اهداف موشن را خیلی واضح مشخص می کنند. بی شک برای صداگذاری به نکات مهمی هم باید دقت کرد تا این بخش سنخیت و تناسب کافی با کارکترها و متحرک سازی ها را داشته باشد. در ادامه به چند مورد مهم درباره صداگذاری موشن گرافی اشاره کرده ایم.

  • انتخاب واژه های جذاب برای شروع توضیحات صوتی
  • صدای گوینده باید با شخصیت و کارکتر متحرک سازی شده تناسب داشته باشد.
  • وضوح و نحوه بیان جملات توسط گوینده باید برای تمام افراد قابل درک و شنیدن باشد.
  • لحن بیان جملات سناریو توسط گوینده باید متناسب با کارکتر ساخته شده باشد.
  • بلندی صدای گوینده باید به گونه ای باشد که موسیقی متن آن را تحت تاثیر قرار ندهد.

 


بیشتر بخوانید: تولید پادکست- تاثیرات محتواهای صوتی در کسب و کارها


 موسیقی متن

یکی از لایه هایی که می توانید به موشن گرافیک اضافه کنید موسیقی است که می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. این لایه می تواند متن کلی را زنده نگه دارد و حالت داستان را حفظ کرده و مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد. موسیقی متن در طراحی موشن گرافیک بسیار با اهمیت است و می تواند برای بیننده جذابیت بیشتری ایجاد کند. این موسیقی باید با دقت انتخاب شود و با موضوع موشن سنخیت و هماهنگی داشته باشد. برای مثال یک موسیقی متن فانتزی، مناسب ساخت موشن گرافی در حوزه کسب و کار صنعتی نیست.

 

افکت های صوتی

افکت های صوتی هم یکی از آپشن های ساخت موشن گرافی هستند. این اصوات بسیار کوتاه بوده و هماهنگ با متحرک سازی عناصر مورد استفاده قرار می گیرند. برای مثال از افکت های صوتی در لحظه ظهور یا ناپدید شدن یک کارکتر در صحنه استفاده می شود.

 

نکات و توصیه های مهم برای ساخت موشن گرافیک
  • در ساخت موشن گرافی از زیاده گویی و استفاده از سناریوهای طولانی پرهیز کنید. باید خیلی سریع و واضح اهداف و موضوع موشن گرافیک به نمایش گذاشته شود تا برای بیننده کسل کننده نشود.
  • موشن گرافی نتیجه همکاری سناریونویس، تصویرساز، انیماتور، گوینده و تدوین کننده است. هماهنگی کامل بین این عناصر است که باعث خلق یک موشن گرافیک خلاق و تاثیرگذار می شود.
  • در ساخت موشن گرافیک ایده های منحصر بفرد خود را داشته باشید. استفاده از ایده های کار شده تاثیر و بازخورد منفی در موشن گرافیک های تبلیغاتی خواهد داشت.
  • موضوع و سناریو را به ساده ترین حالت پردازش کنید. با استفاده از خلاقیت می توان یک موضوع پیچیده را به شکلی ساده و البته جذاب به نمایش گذاشت.
  • زمانبندی دقیق برای نمایش بخش های مختلف سناریو در نظر بگیرید. مثلا بطور واضح زمان دقیق حرکت یک کارکتر از یک نقطه به نقطه دیگر را دقیق مشخص کنید.
  • از رنگهای جذاب و متناسب با موضوع موشن گرافی در طراحی بخش های گرافیکی استفاده کنید.
  • ابتدا و انتهای موشن گرافی را با استفاده از لوگو موشن مشخص کنید.

 

جمع بندی نهایی

موشن گرافیک یا تصویرسازی متحرک نقش بسیار زیادی در شیوه های تبلیغاتی مدرن و دیجیتال دارد. به ویژه این که مخاطب امروز با محتوای تصویری ارتباط بیشتری برقرار می کند. اگر دقت کرده باشید شبکه های اجتماعی تصویر محور از محبوبیت بیشتری نزد مخاطبان برخوردار هستند. بنابراین استفاده صحیح از موشن گرافی و ارائه اطلاعات بصورت حرفه ای می تواند در رونق کسب و کار نقش مهمی داشته باشد. آنچه اهمیت دارد کیفیت و جذابیت موشن گرافیک و همچنین شناخت کامل پرسونای مخاطب است که می تواند این مدیا را به ابزاری مفید برای تبلیغات تبدیل کند.


 

What you can read next

عکاسی لوازم آرایشی
چطور از لوازم آرایشی عکسهای حرفه ای تهیه کنیم؟
طراحی لیبل
طراحی لیبل محصولات + نمونه کارها – نکات مهم در طراحی حرفه ای
محتوای با کیفیت
محتوای باکیفیت چه تاثیری در بازاریابی و فروش دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین نوشته ها

  • عکاسی صنعتی هوایی - تصویربرداری هوایی

    عکاسی صنعتی هوایی از کارخانه ها و پروژه ها – تصویربرداری هوایی

    عکاسی صنعتی هوایی یکی از روش های جذاب برای به ت...
  • طراحی لایت باکس تبلیغاتی

    طراحی لایت باکس تبلیغاتی | نمونه کارها | ویژگی های مهم

    طراحی لایت باکس تبلیغاتی برای فروشگاه ها، مراکز...
  • عکاسی تبلیغاتی بیلبورد

    عکاسی تبلیغاتی بیلبورد – عکاسی حرفه ای برای طراحی بیلبورد

    عکاسی تبلیغاتی بیلبورد باید بصورت اختصاصی و حرف...
  • عکاسی از پوشاک - استویدیو مانی

    عکاسی از پوشاک – عکاسی حرفه ای از لباس

    عکاسی از پوشاک و لباس ها باید به شکلی حرفه ای و...
  • عکاسی صنعتی تجهیزات پزشکی

    عکاسی صنعتی تجهیزات پزشکی – نکات حرفه ای

     عکاسی صنعتی تجهیزات پزشکی یکی از روش های موثر ...

فهرست ها :

  • خدمات
  • عکاسی صنعتی
  • وبلاگ
  • ویدئو و تیزر
  • درباره ما
  • طراحی و چاپ
  • تماس با ما
  • روال کار
  • مشتریان
  • عکاسی صنعتی و تبلیغاتی
  • طراحی هویت بصری برند (Visual identity design)
  • تعرفه عکاسی

ثبت نام در خبرنامه :

جهت اطلاع از مقالات جدید ایمیل خود را ثبت کنید

ارتباط با ما :

94 86 284 - 0912
60 18 96 88 - 021
ایمیل: studiomani91@gmail.com

آدرس :
تهران - بالاتر از پارک ساعی

social sharing
  • GET SOCIAL
استودیو مانی

Copyright © Studio mani 2008-2019
Powered By Studiomani.ir

TOP