SIGN IN YOUR ACCOUNT TO HAVE ACCESS TO DIFFERENT FEATURES

FORGOT YOUR PASSWORD?

FORGOT YOUR DETAILS?

AAH, WAIT, I REMEMBER NOW!
عکاسی صنعتی و تبلیغات مانی 94 86 284 - 0912
  • LOGIN

استودیو مانی

استودیو مانی

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی طراحی برندینگ

94 86 284 0912
Email: studiomani91@gmail.com

استودیو مانی
60 18 96 88 - 021

  • صفحه اصلی
  • خدمات ما
    • عکاسی صنعتی و تبلیغاتی
    • تیزرهای تبلیغاتی و صنعتی
    • طراحی هویت بصری برند (Visual identity design)
    • طراحی و چاپ
  • نمونه کارها
  • تعرفه عکاسی
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
عکاسی با کیفیت از محصولات
علیرضا رستگار
جمعه, 26 شهریور 1400 / Published in عکاسی تبلیغاتی

عکاسی با کیفیت از محصولات و نقش آن در سئوی سایت

عکاسی با کیفیت از محصولات همیشه دغدغه کسب و کارها و شرکت های تولید کننده برای بازاریابی موثر و افزایش فروش است. در این مقاله به اهمیت و نقش عکسهای با کیفیت در سئو و بازار یابی پرداخته ام.

کسب رتبه های اول گوگل نتایج مثبت در بازاریابی اینترنتی را برای کسب و کارها بهمراه دارد. بسیاری از مشاغل و کسب و کارهای اینترنتی درصدد هستند تا با رعایت اصول سئو بتوانند جایگاه خوبی در صفحه نتایج گوگل داشته باشند. رتبه های بالاتر گوگل مساوی است با فروش بیشتر کالا یا خدمات که هدف اصلی فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ است. بسیاری از اصول سئو شناخته شده و تا حدودی رایج است، اما سوال اینجا است که نقش عکس‌ها در سئو چیست؟ آیا کیفیت بالا و اختصاصی بودن عکس‌ها می‌تواند در سئوی سایت تاثیرگذار باشد یا خیر! این موضوعی است که در این مقاله استودیو مانی به بررسی آن خواهیم پرداخت.

 

عکاسی شیرینی شکلات

 


بیشتر بخوانید: وب سایت چه نقشی در بازاریابی و برندسازی کسب و کارها دارد؟


 

اهمیت عکاسی با کیفیت در دیجیتال مارکتینگ

برای فروشگاه‌های آنلاین بازاریابی دیجیتال از طریق سئو محتوا نقش بسیار مهمی دارد. این سبک بازاریابی روشی تاثیرگذار برای برندسازی و افزایش فروش کسب و کارها است. از آنجا که در کسب و کارهای آنلاین محتواهای بصری تنها پل ارتباطی میان فروشنده و خریدار هستند، عکس ها و فیلم‌ها نقش مهمی در جلب رضایت کاربر ایفا می کنند. بنابراین به واسطه عکاسی با کیفیت از محصولات می‌توان از طریق سایت یا شبکه‌های اجتماعی اصول حرفه ای بازاریابی دیجیتال را پیاده سازی کرد.

 

استفاده از هوش مصنوعی در رتبه بندی سایت ها باعث شده عکسها اهمیت بیشتری در سئو سایت پیدا کنند. ارائه  عکسهای با کیفیت در شبکه اجتماعی اینستاگرام یا فروشگاه های آنلاین یکی از عوامل تاثیرگذار در فروش محصولات است.

با کمک عکاسی با کیفیت از محصولات می توان مخاطبان زیادی در شبکه های اجتماعی جذب کرد. اما این پایان مسیر دیجیتال مارکتینگ نیست. لازم است با استفاده از روشهای مختلف مخاطبان را برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید به سایت فروشگاهی ارجاع داد. با اینکار می توان برای سایت فروشگاهی ترافیک بالایی ایجاد کرد که این مسئله در بهبود ارتقاء رتبه سایت تاثیرگذار است.

 

شبکه‌های اجتماعی بخش بزرگی از فعالیت دیجیتال مارکتینگ را شامل می شوند. یکی از فاکتورهای مهم برای اعتماد سازی مخاطبان نسبت به برند، ارائه عکسهای با کیفیت محصولات است. بنابراین می‌توان از امتیاز تقویت برند سازی در شبکه‌های اجتماعی بهره‌مند شد و کسب و کار آنلاین را رونق بخشید.

 

لزوم همکاری با عکاس صنعتی حرفه ای

بی شک استفاده از تجربیات و مهارت افراد متخصص در هر حوزه ای زمان و هزینه را برای ما کاهش می دهد. برای تهیه عکسهای با کیفیت محصولات هم لازم است از مهارت و تبحر عکاس صنعتی حرفه ای استفاده کنیم تا سریعتر به نتیجه ی مناسب برسیم. عکاس کاربلد با تکیه بر علم روز عکاسی و استفاده از تجهیزات حرفه ای بهترین عکسها را تهیه می کند. تصاویری که می تواند بهترین نتایج را در بازاریابی و تبلیغات به ارمغان بیاورد.

 

عکاس صنعتی حرفه ای به خوبی می داند عکسها هر کالایی را باید با چه زاویه ای تهیه کند تا بیشتری تاثیر را بروی بیننده داشته باشد. برخورداری از دانش عکسبرداری، ترکیب بندی، نورپردازی و ویرایش عکسها از جمله مهارت هایی است که یک عکاس پخته در طی سالها تجربه کسب کرده.

 


بیشتر بخوانید: دیجیتال مارکتینگ و فروش محصولات در اینستاگرام


 

عکاسی صنعتی حرفه ای

 

نقش عکسهای با کیفیت محصولات در بازاریابی اینترنتی

تاثیرگذاری عکس ها بر ذهن مخاطب یک مسئله علمی است. به گفته پژوهشگران ۸۰ درصد کاربران بیشتر آن تصاویری را می بینند که به خاطر سپرده می شوند.

هرچه عکسهای سایت کیفیت بالاتری داشته باشند مطمئنا کاربران بیشتری را جذب خواهد کرد. تنها راه ارتباط یک تولید کننده یا فروشنده محصولات با مشتریان در فضای مجازی عکس‌ها هستند، و در حقیقت این عکسها هستند که محصولات شما را می فروشند. بنابراین باید اصول حرفه ای را در تولید و انتشار عکسها به کار بگیرید تا مخاطب بتواند به خوبی با آنها ارتباط برقرار کند.

 


بیشتر بخوانید: نقش عکسها در بازاریابی، برندسازی و فروش کسب و کارها


 

اصول حرفه ای عکاسی باعث تاثیرگذار بودن عکسها در بازایابی می شود. رعایت اصول نورپردازی، ترکیب بندی، چیدمان، استفاده از پس زمینه مناسب، زاویه عکاسی، داستان پردازی و … می‌تواند به تاثیرگذاری بیشتر عکس‌ها در بازاریابی اینترنتی کمک کند. بنابراین برای بیشتر و بهتر دیده شدن محصولاتتان باید عکسهای با کیفیت تولید و انتشار دهید. در واقع باید به جای محصول با کمک عکاسی با کیفیت از محصولات تلاش کنید تا مشتری را جذب عکس محصول کنید. اگر پروسه تولید عکس و ارائه مناسب به مخاطبان را به درستی انجام دادید بی شک در دیجیتال مارکتینگ موفق خواهید بود.

عکاسی محصولات بهداشتی اکتیو


بیشتر بخوانید: تولید محتوا چگونه افزایش فروش می آورد؟


 

تاثیر عکس‌های اختصاصی در سئوی وب سایت

عکسها بعنوان نوعی محتوای بصری شناخته می‌شوند. برای رسیدن به رتبه های بالای گوگل عکسهای اختصاصی هم مانند محتوای غیرتکراری بسیار مهم است. پس بی شک استفاده از عکسهای یونیک و واقعی می‌تواند از نظر سئو یک امتیاز مثبت برای سایت محسوب شود.

 

از طرفی می‌دانیم که سئو مهمترین کانال بازاریابی در یک فروشگاه آنلاین است. عکسهای واضح و با کیفیت نقش مهمی در بالا رفتن میزان فروش دارند و از آنجایی که مهمترین اصل الگوریتم‌های گوگل رضایت کاربران است، این موضوع را مورد توجه قرار داده و امتیاز ویژه‌ای برای عکسهای با کیفیت و حرفه ای در نظر گرفته است.

عکسها یکی از ابزارهای ماندگاری کاربر در سایت محسوب می‌شوند. هرچه تصاویر با ارزش تری به کاربر ارائه شود، مدت زمان حضور او در سایت بیشتر می شود. مدت زمان حضور مخاطب در سایت شما یکی از فاکتورهای مهم برای رتبه بندی سایت از نظر گوگل است. همچنین انتخاب متن جایگزین مرتبط و یا عکس نوشته‌ها می‌تواند در انتخاب یک تصویر توسط موتورهای جستجو تاثیرگذار باشند. این توضیحات کوتاه متنی کمک می کنند عکسهای شما در گوگل ایمیج نمایش داده شوند و از این طریق هم ورودی سایت شما افزایش یابد.

 

عکاسی صنعتی پیستون

 

فاکتورهای تاثیرگذاری عکسها در سئو سایت

فاکتورهای مختلفی برای تاثیرگذار بودن عکسها در سئوی سایت وجود دارد که در زیر توضیح خواهم داد:

  • اختصاصی بودن عکسهای منتشر شده در سایت
  • استفاده از عکسهای با کیفیت و مرتبط با موضوع محتوای سایت
  • استفاده از متن جایگزین(ALT) مناسب که توضیح یک تا چند کلمه ای عکس باشد
  • بهینه سازی سایز و رزولوشن عکس متناسب با استانداردهای نمایش در سایت
  • کاهش اصولی سایز عکسها، بدون افت کیفیت برای جلوگیری از سرعت لود سایت

 

عکس‌های محصولات برای وب سایت چه ویژگی‌هایی باید داشته باشند؟

برای تاثیرگذار بودن عکس‌های محصولات در وبسایت بهتر است به ویژگی های آنها هنگام آپلود توجه داشته باشید. این ویژگی‌ها را می‌توان طبق موارد زیر نام برد.

 

از عکس های مرتبط با محتوا استفاده کنید

مهمترین ویژگی یک عکس برای معرفی محصولات هدفمند بودن عکسها و همسویی آن با محتوا است. به این ترتیب باید عکس‌هایی که در یک وب سایت یا شبکه اجتماعی بارگذاری می شوند به صورت هدفمندی تهیه شده باشند.

 

از بهترین‌ محصولات عکاسی کنید

محصولات تولیدی شرکتها معمولا اشکالات کوچکی در ساخت دارند. مواردی مثل خط و خش روی بسته بندی محصول در عکسها به شکلی برجسته دیده می شوند. بهتر است برای عکاسی با کیفیت از محصولات، بهترین آنها را انتخاب کنید تا بی نقص ترین عکسها را برای معرفی برند و محصولات به مشتریان ارائه کنید.

 

عکس‌های با کیفیت را انتخاب کنید

وقتی پای خرید اینترنتی در میان باشد، مشتری آنچه می بیند را باور می کند و می خرد. پس هر چقدر هم برای محصولات خود تبلیغات کنید نهایتا آن عکس محصول است که باید مورد توجه مشتری قرار گیرد. سعی کنید از عکسهای با کیفیت و واقعی که با استفاده از اصول حرفه ای عکاسی تهیه شده اند در وب سایت خود استفاده کنید.

 

در انتخاب تصویر اصلی دقت کنید

معمولا برای نمایش یک محصول تصاویر متعددی از نماهای مختلف آن تهیه می‌شود. یک عکس به عنوان عکس اصلی انتخاب شده و باقی تصاویر به صورت جزئیات در سایت یا فروشگاه اینترنتی بارگذاری می‌شود. باید بهترین و با کیفیت ترین عکس را به عنوان عکس اصلی انتخاب کنید تا در همان نگاه اول مخاطب را به خود جذب کرده و به دنبال دیدن جزئیات بیشتر در عکسهای بعدی باشد.

 

عکاسی لوازم آرایشی

 

استفاده از واترمارک روی عکسهای سایت

عکاسی با کیفیت از محصولات هزینه هایی را برای کسب و کارها بهمراه دارد که البته نوعی سرمایه گذاری است، چرا که بازاریابی اینترنتی بدون استفاده از عکسهای با کیفیت بی نتیجه است. وقتی از عکسهای اختصاصی محصولات خود استفاده می‌کنید بهتر است از واترمارک استفاده کنید تا عکسهای شما توسط کپی کاران به سرقت نرود. می توانید از لوگوی برند خود برای این کار استفاده کنید. البته باید واترمارک به گونه‌ای باشد که خدشه ای به کیفیت و وضوح عکس وارد نکند.

 

از عکس‌های حرفه‌ای استفاده کنید

بهتر است برای پروژه عکاسی از محصولات خود از یک عکاس خبره کمک بگیرید. همانطور که گفتم رعایت اصول عکس برداری برای نمایش بی عیب و نقص محصول به لحاظ سئو اهمیت بسیاری دارد. پس تهیه عکس های حرفه ای می تواند باعث اعتبار بخشی به برند شما و همچنین جلب اعتماد مخاطبان بیشتر باشد.

 

عکس‌ها باید عنوان و ALT داشته باشند

از نظر سئو عکس‌هایی که در سایت قرار می‌گیرند باید دارای عنوان (Title) و  متن جایگزین (ALT) باشند. این متن های کوتاه به موتورهای جستجو کمک می کند موضوع عکس را بهتر تشخیص دهند. این مورد اهمیت زیادی در سئو محتوای سایت ها دارد.

 

به سایز و حجم عکس‌های سایت دقت کنید

عکاسی با کیفیت از محصولات معمولا با سایزهای بسیار بزرگتر از سایز وب سایت انجام می شود. عکس های بزرگ و پر حجم می‌تواند سرعت سایت را کاهش دهد که این مسئله تاثیر منفی بر رتبه بندی سایت شما خواهد داشت. بنابراین قبل از آپلود عکسها باید سایز و حجم عکسها را متناسب با استاندارد های وب تغییر دهید.

 

نرم افزارهای ویرایش عکسها از جمله فتوشاپ می تواند در این زمینه کمک کننده باشد. سایت های مختلفی هم وجود دارد که بصورت آنلاین حجم عکسهای شما را بدون افت کیفیت کاهش می دهد. بهتر است که همه عکسهای سایت شما از نظر حجم و سایز دارای ویژگی‌های یکسانی باشند. این مسئله تاثیرات مثبت زیادی در سئو و بهینه سازی سایت خواهند داشت.

 


بیشتر بخوانید: مزایای عکاسی صنعتی و تبلیغاتی برای کسب و کارها


 

عکاسی از جواهرات و زیورآلات

 

عکس‌های با کیفیت چطور اعتماد مشتریان را جلب می کنند؟

شما می‌توانید کاربران را به روش های مختلفی به فروشگاه آنلاین یا پیج اینستاگرام خود هدایت کنید. اما این که چه تعداد از این کاربران را به مشتری تبدیل کنید بستگی به میزان اعتماد آنها به محصولات شما خواهد داشت.

 

در خرید آنلاین مشتری نمی‌تواند به صورت فیزیکی محصول را مشاهده و آن را لمس کند. تنها ابزاری که کمک می کند مخاطب محصول شما را مشاهده کند ارائه عکسهایی کامل از آن است. بنابراین انتخاب عکسها و نمایش آنها نقش بسیار مهمی در جلب اعتماد کاربر و تبدیل او به مشتری خواهد داشت.

 


بیشتر بخوانید: محتوا‌ی حرفه‌ای و تأثیر آن در فروش چندبرابری کسب و کارها


 

جزئیات عامل تاثیرگذار در جذب مشتریان اینترنتی

ارائه جزئیات محصولات یکی از نکات مهم بازاریابی توسط عکسها است. عکسی که با هدف معرفی محصول در سایت قرار می‌دهید باید جزئیات کامل را به واقعی ترین شکل ممکن به مخاطب ارائه کند. ارائه جزئیاتی مثل بافت، رنگ، جنس محصول، نحوه کارایی و مصرف اعتماد مخاطب را جلب می کند.

ارائه عکس با رنگهای واقعی یکی از نکات مهم عکاسی با کیفیت از محصولات است. این موضوع برای بعضی از محصولات اهمیت بیشتری دارد. فرض کنید در یک فروشگاه اینترنتی که محصولات لاک ناخن به فروش می رسد عکس هایی با رنگهای ناصحیح از این محصولات قرار داده شود. بی شک اولین خریدار پس از دریافت محصول با رنگ متفاوت آنرا مرجوع خواهد کرد. پس دقت کنید رنگ عکسهای محصولات شما باید دقیقا مطابق اصل کالا باشد.

 

نتایج مثبت وقتی است که خریدار محصولی را مطابق عکسهای ارائه شده دریافت می کند. استفاده از بخش کامنت نظرات مثبت تاثیر مثبتی در اعتماد سازی مشتریان دارد. بهتر است این بخش در صفحات محصولات فعال باشد تا بتوانید تعامل خوبی با مخاطبان برقرار کنید.

 


بیشتر بخوانید: تبلیغات محصولات با استفاده از عکاسی لایف استایل (سبک زندگی)


 

عکاسی دستگاه های صوتی

 

عکس‌های واقعی منتشر کنید

یکی از مهمترین نارضایتی مشتریان آنلاین عدم تطابق تصاویر با واقعیت محصول است. شما به عنوان یک فروشنده برای مشتری که امکان لمس و تست محصول را ندارد می توانید با ارائه عکسهای واقعی به انتخاب بهتر کمک کنید. عکسهای با کیفیت و واقعی نقش تاثیرگذاری در انتخاب مشتریان خواهند داشت. به طور مثال با قرار دادن یک کالای  شناخته شده در کنار تصویری از یک اکسسوری (به طور مثال آویز گردنبند) می‌توانید ابعاد آن را برای مشتری تصویرسازی کنید.

 

انتخاب رنگ پس زمینه مناسب و نورپردازی حرفه ای نقش مهمی در عکاسی با کیفیت از محصولات خواهد داشت. در مورد لوازم آرایشی بهداشتی نیز می‌توانید با استفاده از بک گراندهای مناسب و نورپردازی صحیح رنگ واقعی و جزئیاتی مثل میزان پوشش دهی یا براق و مات بودن محصول را به خوبی به تصویر کشید.

 

در مورد پوشاک نیز عکس برداری از جزئیات تاثیر گذار در انتخاب مخاطب خواهد بود. عکاسی از اکسسوری‌هایی مثل زیپ، کیفیت دوخت، بافت پارچه و … امکان یک انتخاب آگاهانه را برای کاربر فراهم می‌سازید. این مثال ها می تواند به عکس برداری از سایر محصولات نیز تعمیم یافته و در هر زمینه‌ای با ترفندهای زیرکانه و کاربردی به مشتری کمک کند تا انتخاب آگاهانه تری داشته باشد.

 

ویژگی عکسهای با کیفیت و تاثیرگذار در فروش آنلاین

حتما تا اینجا به اهمیت کیفیت عکسها در بازاریابی غیرحضوری پی برده اید و می دانید چقدر در رشد فروش محصولات تاثیر گذار است. در ادامه به ویژگی های عکسهای با کیفیت و حرفه ای اشاره می کنیم

عکس های حرفه ای محصولات با استفاده از تجهیزات سطح حرفه ای عکاسی تهیه می شوند و این موضوع باعث افزایش کیفیت عکسها می شود.

عکس با کیفیت محصولات به شکلی حرفه ای نورپردازی شده تا جزئیات و ویژگی های کالا به خوبی نمایان باشد.

عکسهای های با جزئیات بالا با استفاده از لنزهای با کیفیت عکسبرداری می شوند که خروجی این عکسها بسیار شارپ و با وضوح بالا است.

تصاویر حرفه ای بصورت اصولی مورد ویرایش قرار می گیرند تا نقایص احتمالی ظاهر محصولات و رنگ و نور عکس اصلاح شود.

عکسهای با کیفیت محصولات به شکلی اصولی برای وب سایت ریسایز می شوند تا با افت کیفیت و از دست دادن جزئیات مواجه نشود.

 


بیشتر بخوانید: عکاسی محصولات برای اینستاگرام مارکتینگ – آموزش نکات مهم


 

چرا نباید از عکس های اینترنتی در فروش آنلاین استفاده کنیم؟

تصاویر آماده اینترنتی ممکن است هزینه های شما را کاهش دهند اما تاثیری در فروش ندارند. وقتی مشتری هیچ تصویر واقعی از یک محصول نداشته باشد نمی‌تواند به خوبی در مورد آن تصمیم‌گیری کند.

 

به طور مثال ممکن است عکس مشابه یک محصول آرایشی بسیار زیبا و اغوا کننده به نظر برسد. اما عکس واقعی محصول و جزئیات دقیق آن می‌تواند به یک کاربر کمک کند تا در مورد خرید آن تصمیم گیری کند.

 

از طرفی ممکن است استفاده از یک عکس در چندین فروشگاه آنلاین برای مشتری چندان خوشایند به نظر نرسد. خریدار ترجیح می دهد مستقیم از تولید کننده یا سایت فروش مرکزی خرید کند تا از اصل بودن محصول و یا برخورداری از خدمات گارانتی مطمئن شود.

 

اکثر مشتریان به دنبال ایمیج های جذاب، با کیفیت، واضح از محصولات هستند.عکسهایی که واقعیات محصول را به نمایش گذاشته باشد. این تصاویر ناخودآگاه حس اعتماد و ترغیب به خرید را در بیننده ایجاد می‌کند.

 

سخن پایانی

عکاسی با کیفیت از محصولات روشی اصولی برای فروش محصولات از طریق بازاریابی اینترنتی است. یک عکس حرفه ای از محصول بیش از آنچه تصور می‌کنید در سرنوشت وبسایت فروشگاهی شما تاثیرگذار است. عکسهای حرفه ای پتانسیل افزایش مشتری، فروش بیشتر و در نتیجه سود مالی بالاتر را دارند.

از طرفی استفاده از عکس‌های اختصاصی و با کیفیت که به ویژگی های آن را در این مقاله اشاره کردم تاثیر مستقیم بروی سئو سایت خواهد داشت. استفاده از عکسهای با کیفیت و رعایت استانداردها برای نمایش این عکس‌ها باعث بهبود رتبه سایت در نتایج گوگل می شود.


 

What you can read next

محتوای با کیفیت
محتوای باکیفیت چه تاثیری در بازاریابی و فروش دارد؟
عکاسی محصولات برای اینستاگرام
عکاسی محصولات برای اینستاگرام – تهیه عکسهای حرفه ای
عکاسی خلاقانه همبرگر مام
عکاسی تبلیغاتی خلاقانه ابزار تاثیرگذار در تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین نوشته ها

  • عکاسی صنعتی هوایی - تصویربرداری هوایی

    عکاسی صنعتی هوایی از کارخانه ها و پروژه ها – تصویربرداری هوایی

    عکاسی صنعتی هوایی یکی از روش های جذاب برای به ت...
  • طراحی لایت باکس تبلیغاتی

    طراحی لایت باکس تبلیغاتی | نمونه کارها | ویژگی های مهم

    طراحی لایت باکس تبلیغاتی برای فروشگاه ها، مراکز...
  • عکاسی تبلیغاتی بیلبورد

    عکاسی تبلیغاتی بیلبورد – عکاسی حرفه ای برای طراحی بیلبورد

    عکاسی تبلیغاتی بیلبورد باید بصورت اختصاصی و حرف...
  • عکاسی از پوشاک - استویدیو مانی

    عکاسی از پوشاک – عکاسی حرفه ای از لباس

    عکاسی از پوشاک و لباس ها باید به شکلی حرفه ای و...
  • عکاسی صنعتی تجهیزات پزشکی

    عکاسی صنعتی تجهیزات پزشکی – نکات حرفه ای

     عکاسی صنعتی تجهیزات پزشکی یکی از روش های موثر ...

فهرست ها :

  • خدمات
  • عکاسی صنعتی
  • وبلاگ
  • ویدئو و تیزر
  • درباره ما
  • طراحی و چاپ
  • تماس با ما
  • روال کار
  • مشتریان
  • عکاسی صنعتی و تبلیغاتی
  • طراحی هویت بصری برند (Visual identity design)
  • تعرفه عکاسی

ثبت نام در خبرنامه :

جهت اطلاع از مقالات جدید ایمیل خود را ثبت کنید

ارتباط با ما :

94 86 284 - 0912
60 18 96 88 - 021
ایمیل: studiomani91@gmail.com

آدرس :
تهران - بالاتر از پارک ساعی

social sharing
  • GET SOCIAL
استودیو مانی

Copyright © Studio mani 2008-2019
Powered By Studiomani.ir

TOP