SIGN IN YOUR ACCOUNT TO HAVE ACCESS TO DIFFERENT FEATURES

FORGOT YOUR PASSWORD?

FORGOT YOUR DETAILS?

AAH, WAIT, I REMEMBER NOW!
عکاسی صنعتی و تبلیغات مانی 60 18 96 88 - 021
  • LOGIN

عکاسی صنعتی

عکاسی صنعتی

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی طراحی هویت بصری برند

94 86 284 0912
Email: studiomani91@gmail.com

استودیو مانی
60 18 96 88 - 021

  • صفحه اصلی
  • خدمات ما
    • عکاسی صنعتی و تبلیغاتی
    • تیزرهای تبلیغاتی و صنعتی
    • طراحی هویت بصری برند (Visual identity design)
    • طراحی و چاپ
  • نمونه کارها
  • تعرفه عکاسی
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
94 86 284 - 0912
طراحی لایت باکس تبلیغاتی
علیرضا رستگار
دوشنبه, 05 شهریور 1403 / Published in عکاسی تبلیغاتی

طراحی لایت باکس | نمونه کارها و تعرفه ۱۴۰۴

طراحی لایت باکس یکی از بهترین شیوه های تبلیغات و جذب مخاطب در فروشگاه ها، مراکز خرید و نمایشگاه ها است. طراحی حرفه ای لایت باکس ها می تواند تاثیر زیادی در فروش و برندسازی محصولات داشته باشد.

لایت باکس ها روشی موثر برای در معرض دید قرار گرفتن برندها و محصولات هستند. برای تاثیرگذاری بیشتر تبلیغات از طریق لایت باکس ها باید نکات مهمی را در نظر بگیریم. طراحی حرفه‌ای و جذاب، کلید موفقیت یک لایت‌باکس است. در این مطلب از استودیو مانی، به بررسی نکات کلیدی در طراحی لایت باکس تبلیغاتی می‌پردازیم. با ما همراه باشید تا با اصول طراحی لایت باکس حرفه ای بیشتر آشنا شوید.

 


نمونه لایت باکس های طراحی شده را از اینجـــــــــــــا ملاحظه بفرمایید.

پذیرش سفارشات طراحی لایت باکس  ۸۸۹۶۱۸۶۰ – ۰۹۱۲۲۸۴۸۶۹۴


 

طراحی لایت باکس نمایشگاهی

لایت باکس تبلیغاتی چیست؟

لایت باکس نوعی تابلوی تبلیغاتی است که با استفاده از نور تعبیه شده در آن، پس‌زمینه طرح گرافیکی را به‌صورت جذاب و نورانی نمایش می‌دهد. این نوع تابلوها در موقعیت های کم نور مثل ساعات اولیه یا پایانی روز در فضای باز و یا مکان های سربسته جلوه بیشتری دارند. لایت باکس ها در کنار بیلبوردها بخش زیادی از تبلیغات شهری را به خود اختصاص داده اند. این تابلوها در انواع مختلف دیواری، ایستاده و آویز در معابر پرتردد نصب شده اند و بصورت زمان دار به شرکت ها و برندها اجاره داده می شوند.

 


بیشتر بخوانید: طراحی بیلبورد حرفه ای – نمونه کارها و تعرفه + اصول طراحی


 

لایت‌باکس های‌ دیواری مشخصا بر روی دیوار نصب می‌شوند و برای تبلیغات فضاهای شهری، نمایشگاهی و فروشگاهی مورد استفاده قرار می گیرند. لایتباکس ایستاده هم معمولا بر روی پایه قرار می‌گیرد و در سایزهای مختلف در معابر شهری و مکان های عمومی مراکز خرید نصب شده اند. لایت‌باکس آویز هم بوسیله میله های نگهدارنده یا زنجیر از سقف آویزان می‌شود و بیشتر در فضاهای بسته مورد استفاده قرار می گیرد. نور پشت تابلوی لایت‌باکس باعث می‌شود تا طرح تبلیغاتی آن بسیار چشمگیر و جذاب تر دیده شود. به همین دلیل، لایت‌باکس‌های تبلیغاتی در هر مکانی که باشند، باعث جلب‌توجه می‌شوند و برای تبلیغ محصولات، برندها و خدمات، بسیار مفید هستند.

 

طراحی لایت باکس نمایشگاهی

طراحی لایت باکس های نمایشگاهی با هدف معرفی و تبلیغ محصولات یا خدمات و همچنین زیبایی غرفه شرکت ها انجام می شود. لایت باکس نمایشگاهی به تناسب نوع دیزاین غرفه و رنگ سازمانی برند طراحی می شود تا انسجام در هویت بصری شرکت غرفه دار را به بازدیدکنندگان نشان دهد. طراحی گرافیک لایت باکس نباید شلوغ و بی قاعده انجام شود، چرا که تاثیر منفی بروی زیبایی غرفه می گذارد.

 

طراحی لایت باکس نمایشگاهی

 

نکات مهم در طراحی لایت باکس حرفه ای

طراحی یک لایت‌باکس حرفه‌ای، فراتر از انتخاب یک عکس جذاب است. این فرآیند شامل مجموعه‌ای از عوامل است که بر روی تاثیرگذاری و ماندگاری پیام تبلیغاتی شما موثر است. به برخی از مهم‌ترین نکات در طراحی یک لایت‌باکس حرفه‌ای که باید به آن‌ها توجه داشت در بخش‌های پیشین محتوا اشاره شد. به‌عنوان یک جمع‌بندی، باید گفت که در خدمات طراحی لایت باکس حرفه‌ای باید به نکات مهم زیر توجه داشت:

  • سادگی و وضوح طرح برای انتقال سریع پیام تبلیغاتی
  • انتخاب فضای رنگی CMYK برای طراحی گرافیک لایت باکس
  • انتخاب رنگ مناسب طرح برای جلوه بیشتر
  • کیفیت و وضوح بالای عکسهای تبلیغاتی
  • ترکیب بندی مناسب طرح گرافیکی
  • توجه به سایز لوگو و محل قرار گیری آن در طرح
  • انتخاب فونت مناسب برای درج شعار یا اطلاعات متنی
  • استفاده از اِلمان‌های بصری جذاب
  • تهیه خروجی با رزولوشن منطبق بر استانداردهای چاپخانه
  • پرینت تست طرح قبل از چاپ اصلی
  • چاپ با کیفیت طرح لایت باکس

 


بیشتر بخوانید: طراحی استند تبلیغاتی – انواع استندها و نکات مهم در طراحی


 

استفاده از عکسهای با کیفیت و شارپ، رنگ بندی مرتبط با هویت بصری، ترکیب بندی اصولی، انتخاب مناسب فونت ها و اختصاص محل مناسب به لوگوی برند از جمله مواردی است که در یک طرح لایت باکس باید رعایت شود. اما نکته مهم در مورد لایت باکس های نمایشگاهی استفاده از خلاقیت در طراحی است. طرح های خلاقانه تاثیر مستقیم بروی جذابیت غرفه ها می گذارند. برای این منظور شاید گاهی لازم باشد عکسهای اختصاصی و متفاوتی برای طرح های لایت باکس یک غرفه تهیه کنید. عکسهایی که به خودی خود یک لایت باکس را تماشایی و جالب توجه می کنند.

 

به‌طورکلی یک لایت‌باکس حرفه‌ای باید ترکیبی از زیبایی، سادگی و اثربخشی باشد. با رعایت این نکات، می‌توانید یک لایت‌باکس حرفه‌ای طراحی کنید که توجه مخاطبان را جلب کرده و اثربخشی تبلیغات شما را افزایش دهد.

 

لایت باکس های عکس محور

طرح لایت باکس های تبلیغاتی یا کاملا عکس محور هستند و یا ترکیبی از طرح های گرافیکی، عکس و اطلاعات متنی هستند.  اگر توجه کرده باشید، طرح لایت باکس های فروشگاه ها و مراکز خرید اکثر عکس محور هستند و تنها با استفاده از لوگوی برند و نهایت یک شعار تکمیل می شوند. این نوع لایت باکس ها که کل محتوای دیداری آن شامل یک عکس جذاب تبلیغاتی است بیشتر در حوزه صنعت مد مثل تبلیغ جواهرات، ساعت، عینک، پوشاک و از این دست محصولات مورد استفاده قرار می گیرند.

 

طراحی لایت باکس نمایشگاهی

 

عکسهای تبلیغاتی این لایت باکس ها، عکسهای ویژه از محصولات برندها است که به شکل چشم گیری تابلوهای بک لایت را جذاب می کند. آماده سازی طرح این لایت باکس ها بسیار ساده تر از لایت باکس های نمایشگاهی است و مهمترین موضوع در طرح این تابلوها توجه به کیفیت عکسها و ترکیب بندی مناسب عکس، لوگوی برند و احتمالا شعار می باشد.

 

لایت باکسهای گرافیک محور

اما طرح لایت باکسهای گرافیکی که بیشتر در نمایشگاه های داخلی و بین المللی شاهد آن بوده اید شرایط آماده سازی متفاوتی دارند. همانطور که گفتیم این نوع لایت باکس ها شامل طرح های گرافیکی، عکس، متن، نشان تجاری و گاهی اطلاعات تماس هستند. نکات مهم و متعددی برای طراحی این نوع لایت باکسهای نمایشگاهی وجود دارد. توجه به رنگ برند و آماده سازی یک طرح که یکپارچگی هویت بصری در آن حفظ شده باشد بسیار مهم است. نکات مهم دیگر شامل ترکیب بندی اصولی عناصر طرح، استفاده از رنگهای با کنتراست لازم، انتخاب فونت با سایز و خوانش مناسب و در نهایت یک گرافیک جذاب است.

 

مزایای استفاده از لایت باکس در تبلیغات

استفاده از لایت‌باکس‌ها در تبلیغات دارای مزایای بسیاری است. ازجمله این مزایا، جذب بالای توجه مخاطب است. نور پس‌زمینه لایت باکس تبلیغاتی، باعث می‌شود که تصاویر و طرح های گرافیکی آن به‌صورت درخشان و چشم‌گیر به نمایش درآید. این موضوع باعث می شوند یک لایت باکس خیلی بیشتر از یک تابلوی معمولی جلب توجه کرده و باعث بیشتر دیده شدن تبلیغات شود.

 

ارتقای هویت بصری برند نیز از دیگر مزایای استفاده از لایت باکس تبلیغاتی است. طراحی زیبا و خلاقانه لایت‌باکس‌ها، می‌تواند به ایجاد یک تصویر ذهنی مثبت و ماندگار از برند در ذهن مخاطب کمک کند. به‌علاوه، با استفاده از رنگ‌های چشم گیر، فونت‌ها و اِلمان‌های بصری برند در لایت‌باکس‌ها، می‌توان هویت بصری برند را تقویت کرد.

 


بیشتر بخوانید: روانشناسی رنگها در تبلیغات و بازاریابی کسب و کارها


 

مزیت‌های دیگری هم مرتبط با ماهیت فیزیکی لایت‌باکس‌ها وجود دارند؛ ازجمله تنوع در طرح و ابعاد. لایت‌باکس‌ها را می‌توان در ابعاد، شکل‌ها و طرح‌های مختلف طراحی کرد تا با هر نوع دکوراسیونی هماهنگ شوند؛ طراحی حرفه ای و خلاقانه برای تبلیغات لایت باکس هم بسیار مهم است. استفاده از عکسهای با کیفیت و خلاقانه باعث بیشتر دیده شدن تبلیغ و بازخورد بهتر می شود. دوام و ماندگاری بالا و مقاومت در برابر شرایط محیطی نیز از دیگر مزیت‌های لایت‌باکس‌ها هستند. طرح لایت باکس معمولا بروی متریال بک لایت چاپ می شود که از مقاومت بالایی در برابر نور شدید برخوردار است و تا مدتها کیفیت رنگهای طرح را حفظ می کند. این مزیت بزرگی نسبت به سایر تابلوهای تبلیغاتی است که معمولا از جنس بنر استفاده می کنند.

 

طراحی لایت باکس تبلیغاتی

 

ویژگی های لایت باکس خوب چیست؟

باید توجه داشت که طراحی لایت باکس حرفه ای، ترکیبی از هنر و تجربه تبلیغات است. این تابلوها نه‌تنها باید جذاب باشند، بلکه باید در مکان مناسبی نصب شده باشند تا پیام موردنظر را به‌طور موثر به مخاطب هدف منتقل کنند. در ادامه، به برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های طراحی یک لایت‌باکس خوب اشاره می‌کنیم.

 

سادگی طرح و وضوح پیام

یک لایت‌باکس خوب، باید پیامی کوتاه، واضح و قابل‌درک داشته باشد. طراحی گرافیک لایت باکس باید جذاب و متناسب با موضوع تبلیغ باشد. یکی از مهمترین موضوعات در طراحی لایت باکس، ترکیب بندی ماهرانه طرح است. محل قرار گیری لوگو باید بهترین نقطه طرح انتخاب شود تا خیلی سریع در معرض دید بیننده باشد. استفاده از عکسهای با کیفیت و جذاب و همچنین انتخاب فونت مناسب برای متن نیز بسیار مهم است. فونت باید خوانا و متناسب با سبک طراحی لایت باکس باشد. استفاده از رنگ‌های متضاد برای متن و پس‌زمینه باعث می‌شود که پیام به‌راحتی دیده شود.

 

طراحی خلاقانه و جذاب لایت باکس

اگر طراحی لایت باکس حرفه ای و خلاقانه باشد، باعث جلب‌توجه افراد بیشتری می‌شود. طرح لایت‌باکس باید با هویت بصری برند هماهنگ باشد. استفاده از تصاویر، آیکون‌ها و اِلمان‌های بصری جذاب نیز می‌تواند به بهتر دیده‌شدن لایت‌باکس کمک کند.

 

چاپ با کیفیت طرح

یکی از نکات مهم برای استفاده از لایت باکس ها در تبلیغات، مسئله ی چاپ با کیفیت بالا است. چاپ لایت باکس با پرینترهای عریض دیجیتال انجام می شود و کیفیت دستگاه و جوهرهای استفاده شده تاثیر زیادی بروی رنگها و کیفیت خروجی چاپ دارد. بهترین طرح های گرافیکی، با چاپ ضعیف کمترین اثرگذاری را بروی بیننده دارند.

 

محل نصب مناسب و تناسب با مخاطبین هدف

برای اجاره لایت باکس تبلیغاتی باید محل رفت آمد مخاطب هدف برند را در نظر گرفت. برای مثال لایت باکس های موجود در ایستگاه های مترو مناسب تبلیغ یک محصول گران قیمت و لوکس نیست. یا در مراکز خرید شیک و لوکس نباید محصولات ارزان قیمت با کیفیت متوسط را تبلیغ کرد. از طرفی اندازه لایت باکس باید متناسب با محیط و دکوراسیونی باشد که در آن قرار می‌گیرد؛ همچنین، نحوه نصب لایت‌باکس باید به‌گونه‌ای باشد که بیشترین دید را داشته باشد.

 

طراحی لایت باکس تبلیغاتی

 


بیشتر بخوانید: طراحی پوستر + نمونه کارها – نکات مهم برای طراحی حرفه ای


 

اهمیت عکسهای تبلیغاتی در طراحی لایت باکس

عکس‌های تبلیغاتی نقطه اولیه و سوژه ی جذاب لایت‌باکسها هستند. عکسها اگر به شکلی حرفه ای تهیه شوند پیام اصلی را بصورت بصری و خیلی سریع به بیننده منتقل می‌کند. به همین دلیل، کیفیت و انتخاب درست عکس در طراحی گرافیک لایت باکس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. یک عکس تبلیغاتی خلاقانه و با کیفیت می‌تواند به‌سرعت توجه مخاطب را به خود جلب ‌کند.

 

استفاده از عکس‌های جذاب و حرفه ای باعث افزایش اعتبار برند شده و پیام شما را به‌طور دقیق و بدون ابهام به مخاطب منتقل می‌کند؛ همچنین، عکس‌های نوآورانه، ماندگاری بیشتری در ذهن مخاطب دارند که این موضوع نقش مهمی در برندسازی دارد.

 

عکسی که در لایت‌باکس مورد استفاده قرار می‌گیرد، باید با پیامی که می‌خواهید منتقل کنید، همخوانی داشته باشد. عکس‌ و طرح های نامفهوم و شلوغ توانایی کمی در انتقال پیام دارند و با افراد جامعه ارتباط بصری مناسب برقرار نمی کنند. به‌طورکلی، انتخاب و استفاده از عکس‌های با کیفیت بالا و متناسب در لایت‌باکس، می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر موفقیت کمپین تبلیغاتی شما داشته باشد.

 

طراحی لایت باکس تبلیغاتی

 

لایت‌باکس‌ها در چه موقعیت‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرند؟

لایت‌باکس‌ها به‌عنوان یک ابزارهای کاربردی در تبلیغات، در موقعیت‌های مختلف پر رفت و آمد مورد استفاده قرار می‌گیرند. این تابلوها با جذابیت بصری خود، توجه مخاطب را به خود جلب کرده و پیام خود، اعم از تبلیغات یا اطلاع‌رسانی به‌صورت موثر انتقال می‌دهند. برخی از مهم‌ترین موقعیت‌هایی را که لایت‌باکس‌ها در آن‌ها کاربرد دارند، در ادامه خواهیم گفت.

 

فضاهای عمومی

لایت‌باکس‌ها در خیابان‌ها، پیاده‌روها، بزرگراه های شهری، ایستگاه‌های حمل‌ونقل عمومی مانند مترو و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.

 

فضاهای داخلی و سرپوشیده

لایت‌باکس‌ها به‌طور گسترده در فضاهای داخلی مراکز خرید و تفریحی مورد استفاده قرار می‌گیرند. فروشگاه های زنجیره ای، مال ها، نمایندگی برندها و بطور کلی مکان های خرید بزرگ از جمله موقعیت های استفاده از لایت باکس تبلیغاتی هستند.

 

نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌ها

نمایشگاه‌های داخلی و بین المللی از دیگر موقعیت‌هایی هستند که لایت‌باکس‌ها در آن‌ها استفاده می‌شوند. لایت باکس نمایشگاهی در غرفه‌های شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرند تا باعث جلب توجه بازدید کنندگان و دریافت بازخورد بهتر از بازدید غرفه شود. از لایت باکس در کنفرانس‌ها و سمینارها نیز برای نمایش پوستر و اطلاعات کنفرانس استفاده می‌شود.

 

سایر موقعیت‌ها

موزه‌ها، گالری‌ها، دانشگاه‌ها، مدارس، بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها، از دیگر موقعیت‌ها و مکان‌هایی هستند که لایت‌باکس‌ در آن‌ها  مورد استفاده قرار می‌گیرد. به‌طور کلی، طراحی لایت باکس حرفه ای برای استفاده در همه مکان‌ها و موقعیت‌هایی که نیاز به تبلیغات و اطلاع‌رسانی موثر و جلب‌توجه مخاطب است، صورت می‌پذیرد.

 

طراحی لایت باکس تبلیغاتی

عوامل تاثیرگذار در هزینه طراحی لایت باکس

عوامل مختلفی در هزینه طراحی گرافیک لایت باکس ها تاثیرگذار هستند که بررسی می کنیم.

ابعاد لایت باکس:

لایت باکس ها در سایزهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، بعضی در سایز یک پوستر ۱۰۰ در ۷۰ سانتی متر و بعضی لایت باکسها تا ۳ متر طول دارند. یکی از معیارهای اعلام هزینه طراحی، سایز فضای طراحی لایت باکس است.

 

سبک طراحی لایت باکس:

نوع طرح لایت باکس هم یکی از عوامل تاثیرگذار در هزینه طراحی است. طراحی گرافیک بعضی لایت باکس ها بسیار مینیمال و خلوت است. این سبک گرافیک ها هزینه کمتری نسبت به طرح های شلوغ و پیچیده دارند.

 

خلاقیت در طراحی لایت باکس:

هزینه طراحی لایت باکسهای خلاقانه که نیاز به ایده پردازی و گاها تصویرسازی های پیچیده دارد، بالاتر از طرح های استاندارد در نظر گرفته می شود.

 

عکاسی برای طراحی لایت باکس:

گاهی اوقات برای طرح لایت باکس نیاز به عکس صنعتی یا تبلیغاتی خاص از محصول دارید. برای این نوع طرح ها، عکاسی اختصاصی و منطبق بر ایده های طراحی تهیه می شود. خدمات عکاسی این سفارشات بصورت اختصاصی در استودیو مانی انجام شده و هزینه بصورت مجزا دریافت می شود.

 

استفاده از هوش مصنوعی در طراحی لایت باکس

گاهی اوقات زمان کافی برای سفارش طراحی لایت باکس را ندارید و باید در کمترین زمان طرح مورد نظر خود را چاپ و نصب کنید. در این شرایط هوش مصنوعی گزینه ای مناسب برای آماده سازی یک طرح نسبتا قابل قبول است. باید اطلاعات لازم برای طراحی را در اختیار هوش مصنوعی قرار داده و با پرامپت های کامل و دقیق، بخواهید طرح مناسبی برای شما آماده کند.

 

حتی می توانید از هوش مصنوعی بخواهید برای طرح لایت باکس شما یک تصویر خلاقانه بسازد. اگر موضوع لایت باکس شما یک محصول باشد، لازم است یک عکس زمینه سفید و با کیفیت از آن در اختیار هوش مصنوعی قرار دهید و با نوشتن توضیحات دقیق و کامل یک تصویرسازی جذاب و خلاقانه داشته باشید که در نهایت به طرح اضافه کنید.


بیشتر بخوانید: طراحی کاتالوگ و تاثیرات آن در بازایابی و رشد فروش


 

لایت باکس های تبلیغاتی را از کجا اجاره کنیم؟

تابلوهای بک لایت فضاهای عمومی در اجاره شرکت های تبلیغاتی، موسسات فرهنگی و گاها نهادهای دولتی هستند. مثلا لایت باکسهای مترو در اختیار یک شرکت زیر مجموعه از شهرداری است. برای اجاره این لایت باکسها بصورت مستقیم یا غیر مستقیم و از طریق زیرمجموعه های تبلیغاتی می توانید اقدام کنید. لایت باکس های نمایشگاهی را می توانید از مجری تبلیغات مجموعه نمایشگاه ها اجاره کنید و تابلوهای بک لایت غرفه های نمایشگاهی منحصرا در اختیار هر غرفه قرار دارند.

 

لایت باکسهای شهری هم در اختیار چند شرکت تبلیغاتی است و با کمی جستجو در اینترنت می توان حدود تعرفه این تابلوها را برآورد کنید. اما تجربه ثابت کرده هیچکدام از این مجموعه ها مجریان خوبی برای طراحی گرافیکی تابلوها نیستند و اکثر این شرکت ها بخش طراحی لایت باکس مشتریان را برون سپاری می کنند. پس بهتر است بخش طراحی لایت باکس خود را به مجموعه یا گرافیست های حرفه ای در این زمینه بسپارید.

 

طراحی لایت باکس تبلیغاتی

 

کیفیت چاپ لایت باکس های تبلیغاتی

تا به اینجا در مورد تابلوهای بک لایت اطلاعات کافی در زمینه های مختلف ارائه شد. حالا به کیفیت چاپ لایت باکسها می پردازیم که در مرحله تولید بسیار مهم است. برای چاپ طرح لایت باکس هم باید با حساسیت برخورد کنید و از چاپهای ارزان قیمت با کیفیت پایین پرهیز کنید. یکی از دلایل تاثیرگذاری و جلب توجه مخاطبان به تبلیغات لایت باکس کیفیت چاپ طرح است. شما هر چقدر برای طراحیِ بسیار جذاب و حرفه ای تابلوی خود هزینه کنید، اما طرح را با کیفیت حتی متوسط چاپ کنید نتیجه ی لازم را از تبلیغات نمی گیرید.

 

لایت باکسها عموما برای اینکه طرح گرافیکی را بصورت درخشنده و روشن نمایش دهند با متریالی بنام بک لایت چاپ می شوند. حتما در انتخاب چاپخانه برای چاپ طرح تابلوی خود دقت کنید و از کیفیت چاپ مطمئن شوید. معمولا چاپخانه ها نمونه با متریال های مختلف در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید قبل از سفارش با دقت بررسی کنید. گذشته از کیفیت چاپ، کوآلیتی بک لایت هم تاثیر زیادی بروی خروجی کار می گذارد.

جمع‌بندی

طراحی لایت باکس تبلیغاتی، نیازمند به توجه به جزییات و رعایت اصول طراحی است. از انتخاب رنگ‌ها و فونت‌های مناسب تا انتخاب محل قرارگیری لایت‌باکس، هر یک از این عوامل در تاثیرگذاری آن در مخاطبین تعیین‌کننده هستند.

 

سوالات متداول طراحی لایت باکس

تاثیرگذاری تبلیغات لایت باکس بیشتر در چه مکان هایی است؟

پاسخ: مراکز تجاری و خرید، نمایشگاه های بین المللی، مترو و نقاط پرتردد شهر

هزینه طراحی لایت باکس تبلیغاتی چقدر است؟

پاسخ: تعرفه بسته به سبک طراحی و پیچیدگی طرح از ۳/۰۰۰/۰۰۰ت تا ۵/۰۰۰/۰۰۰ت متغیر است. هر چه طرح مینیمال و با محتوای نوشتاری کمتری باشد، هزینه کمتر و سفارشات تصویرسازی شده و خلاقانه تعرفه بالاتری دارند.

خدمات طراحی لایت باکس شامل عکاسی هم می شود؟

پاسخ: خیر، در صورت نیاز به عکاسی اختصاصی برای طرح لایت باکس، هزینه عکاسی مجزا محاسبه می شود.

بهترین متریال برای چاپ طرح لایت باکس چیست؟

پاسخ: بک لایت پی وی سی بهترین گزینه برای چاپ لایت باکسها است.

آیا استودیو مانی قاب و فریم لایت باکس هم تولید می کند؟

پاسخ: خیر، صرفا طراحی گرافیک و در صورت نیاز چاپ لایت باکس انجام می شود.

What you can read next

عکاسی از ساعت
عکاسی از ساعت – نکات ویژه برای تهیه عکسهای حرفه ای
مزایای عکاسی صنعتی
مزایای عکاسی صنعتی و تبلیغاتی برای کسب و کارها
اشتباهات در عکاسی محصولات
اشتباهات در عکاسی محصولات + راه حل ها

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی

  • آموزش های تخصصی عکاسی
  • دسته بندی نشده
  • عکاسی تبلیغاتی
  • عکاسی صنعتی

فهرست ها :

  • تیزر صنعتی و تبلیغاتی
  • عکاسی صنعتی
  • طراحی هویت بصری برند (Visual identity design)
  • طراحی لوگو
  • طراحی و چاپ
  • عکاسی صنعتی و تبلیغاتی
  • طراحی کاتالوگ
  • تعرفه عکاسی صنعتی
  • درباره ما
  • خدمات استودیو مانی
  • تماس با ما
  • وبلاگ
  • روال کار

با خلاقیت متمایز دیده شوید …

استودیو مانی با پشتـوانه دو دهـه فعـالیت در حوزه تولیـد محتوای حرفه ای و تبلیغات بصری شامل: عکاسی صنعتی و تبلیغاتی، تیـزر تبلیغاتی، طراحی هویت بصـری و گرافیـک توانسته خدمات ازشمنـد و با کیفیتی را به کسب و کارهای کوچک تا بزرگ ارائه کند.

ارتباط با ما :

94 86 284 - 0912
60 18 96 88 - 021
ایمیل: studiomani91@gmail.com

آدرس :
تهران - یوسف آباد

social sharing
  • GET SOCIAL
عکاسی صنعتی

Copyright © Studio mani 2008-2025
Powered By Studiomani.ir

TOP