تبلیغات پارتیزانی – تاثیرات بازاریابی پارتیزانی بروی فروش و برندسازی
جمعه, 14 بهمن 1401
تبلیغات پارتیزانی یکی از شیوه های تبلیغ برندها بوده که با استفاده از کمپین های هدفمند برنامه ریزی و پیاده سازی می شود. این نوع تبلیغات با تاثیرگذاری بروی احساسات و علایق مخاطبان تاثیرگذار در فروش و برندسازی هستند.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
فتومونتاژ در عکاسی – خلق عکسهای فتومونتاژ
پنجشنبه, 06 بهمن 1401
فتومونتاژ تکنیک یا شیوه ای برای ترکیب عکسهای مختلف با هدف خلق یک تک عکسِ واحد و دارای مفهوم است. عکسهای فتومونتاژ با هدف انتقال یک یا چند مفهوم که با استفاده از تک عکسها قابل اجرا نیست تهیه می شوند.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
تجهیزات ساخت ویدیو – اهمیت و تاثیر تجهیزات در کیفیت ویدیوها
شنبه, 03 دی 1401
تجهیزات ساخت ویدیو یکی از تاثیرگذارترین فاکتور های مهم در تولید ویدیوی با کیفیت است. تولید ویدیوی با کیفیت چه تاثیری در افزایش فروش و جذب مخاطب دارد؟ با چه ابزارهایی می توان ویدیوی های با کیفیت تهیه کرد؟
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
پرسونای مخاطب – چطور مخاطب کسب و کار خود را شناسایی کنیم؟
پنجشنبه, 05 آبان 1401
پرسونای مخاطب مهمترین هدف برای بازاریابی و سرمایه گذاری در تبلیغات کسب و کارها است. امروزه مهمترین عامل توسعه کسب و کار ها و افزایش فروش کالا یا خدمات، بازاریابی اصولی و هوشمند است.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
فلاش عکاسی – راهنمای انتخاب و خرید فلاش های عکاسی
جمعه, 22 مهر 1401
فلاش عکاسی یکی از ابزارهای مهم و ضروری برای عکاسان حرفه ای است. مادامی که از فلاش عکاسی برای عکسبرداری استفاده نکرده باشید، نمیتوانید میزان اثر پذیری آن را بر روی کیفیت عکسها درک کنید.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
تبلیغات فضای مجازی – تبلیغات در اینستاگرام = رشد فروش
یکشنبه, 27 شهریور 1401
تبلیغات فضای مجازی برای رسیدن به فروش بیشتر امری اثبات شده برای اکثر کسب و کارهای آنلاین است. تبلیغات می تواند نقش بسیار عالی در افزایش فروش محصولات و یا خدمات و در دراز مدت زمینه ساز برندسازی موثر باشد.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
عکاسی محصولات برای اینستاگرام مارکتینگ – آموزش نکات مهم
سه شنبه, 28 تیر 1401
عکاسی از محصولات برای اینستاگرام یکی از راه های پر سود فروش در فضای مجازی است. عکسهایی که باعث می شود فروشندگان به فروش بسیار بالاتری نسبت به فروش حضوری دست پیدا کنند.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
تبلیغات هدفمند و نقش آن در افزایش فروش کسب و کارها
دوشنبه, 20 تیر 1401
تبلیغات هدفمند روشی موثر برای افزایش فروش و توسعه برند شناخته شده است. تبلیغات روش های مختلف و متفاوتی دارد که هرکدام به شکلی به معرفی برند، محصول یا خدمات میپردازند.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
عکاسی از ویلا و مهمترین نکات آن – سفارشات عکاسی از ویلا
پنجشنبه, 16 تیر 1401
عکاسی از ویلا به صورت حرفه ای با هدف ارائه اطلاعات دقیق به علاقمندان خرید و اجاره ویلا از طریق سایت و اپلیکیشن های املاک انجام می شود. این عکسها هر چه با کیفیت تر باشند تاثیر بیشتری بروی مخاطب می گذارند.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
طراحی استند تبلیغاتی – انواع استندها و نکات مهم در طراحی
جمعه, 03 تیر 1401
طراحی استند تبلیغاتی که کاربردهای متعددی در تبلیغات و اطلاع رسانی داشته با اهداف مختلفی انجام می شود. امروزه برای انجام تبلیغات و بازاریابی محصولات از روشها و ابزارهای مختلفی استفاده میشود.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
تبلیغات خلاقانه چیست و چه تاثیراتی بروی کسب و کارها دارد؟
شنبه, 21 خرداد 1401
تبلیغات خلاقانه دقیقاً همان چیزی است که هر کسب و کاری برای افزایش فروش و توسعه برند به آن نیاز دارد. موفقیت یک کسب و کار در بهتر و بیشتر دیده شدن آن نهفته است و تبلیغات نقشی مهم در این موفقیت ایفا می کند.
- نوشته شده در : دسته بندی نشده, عکاسی تبلیغاتی
عکاسی فلت لی اوت – عکاسی تبلیغاتی زاویه بالا از محصولات
سه شنبه, 17 خرداد 1401
عکاسی فلت لی اوت یا عکاسی چیدمان تخت یکی از شیوههای بسیار محبوب و پرکاربردی برای تهیه عکس از محصولات است. این سبک عکاسی برای بسیاری از محصولات در دسته بندی های مختلف کاربرد دارد.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی