برندسازی چیست؟ مزایای برندسازی و تفاوت آن با برندینگ
جمعه, 30 اردیبهشت 1401
برندسازی مجموعه اقداماتی برای ایجاد ذهنیت محبوب و ماندگار از محصولات یا خدمات در ذهن مخاطب است. راهبرد برندسازی کمک می کند ارتباطی قوی و احساسی بین کسب و کارها و جامعه بوجود آمده تا خریدارانی وفادار داشته باشند.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
عکاسی از بستهبندی محصولات – نکات مهم در عکاسی حرفه ای
جمعه, 16 اردیبهشت 1401
عکاسی از بستهبندی محصولات امروزه یکی از ابزارهای مهم برای بازاریابی و فروش آنلاین شناخته شده است. اکثر اوقات طراحی بسته بندی ها و همچنین نحوه نمایش آنها در عکسها تعیین کننده میزان فروش کسب و کارها خواهد بود.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
لوگو موشن چیست؟ کاربردهای متحرک سازی لوگو
شنبه, 10 اردیبهشت 1401
لوگو موشن روشی برای متحرک سازی لوگوی شرکت ها و برندهاست که باعث جذابیت ماندگاری در ذهن مخاطب می شود. فناوریهای کامپیوتری مانند طراحی های دیجیتال بطور مستمر شاهد پیشرفت و نوآوری است.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
عکاسی کالا – نکات حرفه ای برای عکاسی با کیفیت کالاها
جمعه, 02 اردیبهشت 1401
عکاسی از کالا و یا محصولات در بازاریابی و فرآیند تبلیغات تصویری، اهمیت بسیار بالایی دارد. بازاریابی دیجیتال و فروش آنلاین کسب و کارهای اینترنتی از طریق عکس های صنعتی کالاها اتفاق می افتد.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
طراحی بیلبورد تبلیغاتی – اصول مهم برای تاثیرگذاری بر مخاطب
سه شنبه, 30 فروردین 1401
طراحی بیلبورد تبلیغاتی یا تبلیغات محیطی یکی از روشهای موفق بازاریابی و برندینگ برای کسب و کارها بزرگ شناخته شده است. بیلبوردهای تبلیغاتی ابزاری تاثیرگذار در فروش و اطمینان بخش به مخاطب هستند.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
تدوین ویدیو و اهمیت آن در بازاریابی ویدیویی کسب و کارها
سه شنبه, 23 فروردین 1401
تدوین ویدیو یکی از بخشهای مهم و تاثیرگذار در جذابیت و تکمیل تیزرهای تبلیغاتی است. تدوین و ادیت حرفه ای کمک می کند فیلمی ساده از یک محصول تبدیل به تیزری جذاب و تاثیرگذار شود.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
طراحی بروشور تبلیغاتی – نکات حرفهای برای طراحی بروشورها
جمعه, 19 فروردین 1401
طراحی بروشور و استفاده از آن در بازاریابی و تبلیغات همچنان یکی از روشهای تاثیرگذار برای ارائه اطلاعات و آگاهی به مخاطبان است. بروشورها ابزارهایی آفلاین برای معرفی و بازاریابی کسب و کارها، خدمات یا محصولات هستند.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
عکاسی سرعت بالا و کاربرد آن در عکسهای تبلیغاتی
شنبه, 13 فروردین 1401
عکاسی سرعت بالا یکی از تکنیک های کاربردی برای تهیه عکسهای جذاب و خلاقانه در ژانرهای مختلف عکاسی است. عکاسی با سرعت بالا سوژه در حال حرکت را به شکل ثابت و فریز شده در لحظه ای نشان می دهد.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
تفاوتهای عکاسی تبلیغاتی و صنعتی – کاربردها و مزایا
دوشنبه, 08 فروردین 1401
عکاسی تبلیغاتی و صنعتی دو حوزه به ظاهر مشابه اما از جهات مختلف متفاوت هستند. عکاسی صنعتی و تبلیغاتی از شاخه های خدماتی مرتبط با تجارت و کسب و کار محسوب میشوند که وجه اشتراک و تمایز بسیاری با هم دارند.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
عکاسی ابزارآلات صنعتی – نکات مهم در انجام سفارشات
شنبه, 28 اسفند 1400
عکاسی ابزارآلات صنعتی یکی از پیش نیازهای معرفی و تبلیغات این محصولات است. عکاسی از این محصولات با هدف تبلیغات و معرفی ویژگی ها و مزایای آنها نسبت به سایر ابزارهای صنعتی موجود انجام می شود.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
عکاسی از فرش – نکات مهم برای عکاسی از گلیم و فرش
جمعه, 20 اسفند 1400
عکاسی از فرش بعنوان محصولی شاخص در تجارت به لحاظ داشتن رنگها و جزئیات زیاد بسیار مهم است. عکاسی تبلیغاتی فرش موثرترین شیوه برای بازدهی بالای در تبلیغات این کالا شناخته می شود.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی
طراحی لیبل محصولات + نمونه کارها – نکات مهم در طراحی حرفه ای
جمعه, 13 اسفند 1400
طراحی لیبل محصولات یکی از استراتژی های مهم و تاثیرگذار برای جذب مشتریان بیشتر و افزایش فروش است. لیبل یا برچسب بخشی از بستهبندی یک محصول است که برای اثرگذاری بیشتر در فروش باید به شکلی حرفه ای و جذاب طراحی شود.
- نوشته شده در : عکاسی تبلیغاتی