عکاسی صنعتی و تبلیغاتی طراحی برندینگ
94 86 284 0912
Email: studiomani91@gmail.com
استودیو مانی
60 18 96 88 - 021
عکاسی با کیفیت و حرفه ای از محصولات آرایشی و بهداشتی ساده نیست و برای تهیه عکسهای جذاب و بی نقص باید نکات مهمی را رعایت کرد. نکاتی که کمک می کند عکسهایی تاثیرگذار در بازاریابی و تبلیغات این محصولات تهیه کنید.
عکاسی از لوازم آرایشی بسته به کاربرد و اهداف استفاده از عکس به روش های مختلفی انجام می شود. عکسهای محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبتی با اهداف مختلفی تهیه و تولید می شوند. بعضی از عکسها صرفا به منظور طراحی یک پوستر برای کمپین تبلیغاتی تهیه شده و بعضی عکسها با اهداف مختلف مثل طراحی کاتالوگ محصولات، فروشگاه اینترنتی و محتوای اینستاگرام تولید می شوند.
عکسهای محصولات حوزه زیبایی مثل سایر محصولات به دو شکل زمینه سفید (پس زمینه سفید یا رنگی ساده) و یا عکسهای دکوراتیو و تبلیغاتی آماده می شوند. عکسهای زمینه ساده بیشتر با هدف تمرکز بروی معرفی محصول بوده و برای انتشار در وب سایت فروشگاهی و طراحی کاتالوگ و بروشور و همچنین طراحی محتوای سوشال مدیا هستند و عکسهای دکوراتیو به منظور تبلیغ و جذب مشتریان، برای ایجاد جلوه بصری بهتر در طراحی کاتالوگ، پوستر، بیلبورد و محتوای اینستاگرام مورد استفاده قرار می گیرند. اما همین عکسهای تبلیغاتی با سبک های مختلفی تهیه می شوند که بسته به استراتژی هر برند مفاهیم مدنظر تولید کنندگان را به مخاطبان منتقل می کنند.
سبک های عکاسی از لوازم آرایشی شامل:
نورپردازی محصولات آرایشی و بهداشتی برای تهیه عکسهای جذاب و با کیفیت باید کاملا حرفه ای انجام شود. گذشته از بحث نورپردازی، باید با ابزارهایی مثل رفلکتور و دیفیوزر بتوانید سایه ها و بازتاب های مزاحم را کنترل کنید.
کنترل بازتاب های بسته بندی این محصولات که اکثرا زرق و برق دار هستند کار ساده ای نیست و با تجربه به دست می آید. در نورپردازی محصولات آرایشی ضمن روشن کردن فضای عکس و سوژه باید بازتاب های تمیزی بروی سطوح براق و رفلکس پذیر ایجاد کنید.
نورپردازی در عکسهای تبلیغاتی محصولات آرایشی بسیار ویژه تر انجام می شود. نور در عکسهای تبلیغاتی با ایجاد حس همراه است تا بیننده را مجذوب عکس کند.