FORGOT YOUR DETAILS?

عکاسی مبلمان

عکاسی حرفه ای از مبلمان یکی از راهکارهای بسیار مهم برای معرفی دقیق این محصولات به مخاطبان و رسیدن به فروش بالاتر است. ارائه عکسهای حرفه ای مبلمان از طریق وب سایت، فضای مجازی یا کاتالوگ ها، امکان بررسی ویژگی های این محصولات و مقایسه برندهای مختلف را قبل از خرید حضوری ممکن می کند.

در سالهای اخیر مهمترین ابزار بازاریابی که باعث رشد فروش محصولات مبلمان شده، ارائه محتوای ارزشمند و حرفه ای، با بهره بردن از عکس و ویدئوهای جذاب بوده است. عکاسی صنعتی از مبلمان با اهداف تبلیغاتی مختلفی مثل تبلیغات آفلاین و چاپی، تبلیغات فضای مجازی، تولید محتوای کمپین های تبلیغاتی، استفاده در وب سایت و فروشگاه های آنلاین انجام می شود.

مشاوره خدمات و استعلام قیمت

ارتباط برای دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت

60 18 96 88 - 021

ارتباط مستقیم واتساپ:
  94 86 284 - 0912 ارتباط از طریق واتساپ

عکسهای حرفه ای مبلمان چه ویژگی هایی دارند؟

عکاسی حرفه ای از محصولات مبلمان به لحاظ تنوع در تولیدات این صنعت و رنگ، فرم، ابعاد و متریال های بسیار متنوع باید توسط عکاسان با تجربه انجام شود. شاخص های مختلفی مثل نورپردازی، فضاسازی، انتخاب زاویه، ترکیب بندی عکس، ثبت دقیق جزئیات، ویرایش و درج واقعی رنگها بسیار مهم است. این معیارها باید برای تمام عکسهای تک محصول و همچنین چیدمان ست کامل مبلمان، اعم از مبلمان خانگی، مبلمان اداری و مبل های فضای باز (ویلایی) رعایت شود.

اهمیت عکسهای صنعتی مبلمان در فروش

عکاسی حرفه ای مبلمان

محصولات مبلمان از آن دسته کالاهایی هستند که مشتریان بیشتر رغبت به خرید حضوری این محصولات دارند، چرا که اکثر اوقات کالایی لوکس و گرانقیمت بوده و نیاز به بررسی تمام جوانب برای خریدی مطمئن خواهند داشت. اگر چه از طریق عکسها می توان جزئیات محصولات را به خوبی نشان داد. اما از طریق عکسها نمی توان کیفیت تولید و متریال بکار برده شده را نمی توان بطور ملموس نشان داد.

اما با تمام این توضیحات همچنان صنایع مبلمان برای فروش بالاتر به عکسهای حرفه ای نیاز دارند. خیلی از خریداران این کالاها ابتدا تحقیقات خود را از طریق سایت و فضای مجازی تولید کنندگان انجام می دهند و پس از انتخاب نوع محصول بصورت حضوری به فروشگاه ها می روند.

عکسهای محصولات مبلمان برای ارائه به خریداران در رسانه های مختلف همچون سایت، صفحات سوشال مدیا و همچنین کاتالوگ و بروشورها مورد استفاده قرار می گیرند. با این عکسها مشتریان به انتخاب اولیه می رسند و سپس بصورت حضوری اقدام به خرید می کنند. هر چه عکسهای تهیه شده از کیفیت و جزئیات بالاتری برخوردار باشد، شانس ترغیب به خرید مشتریان را افزایش خواهد داد.

عکاسی دکوراسیون

عکاسی مبلمان

عکاسی آرایشی

عکاسی کارخانجات

عکاسی محصولات

عکاسی شیرآلات

عکاسی شوینده ها

عکاسی 360

عکاسی پانوراما

عکاسی غذا

TOP