FORGOT YOUR DETAILS?

عکاسی از غذا

عکاسی از غذا باید آنقدر جذاب باشد تا حس خوشمزگی و لذت خوردن را در بیننده تداعی کند. عکسهای غذا باید با نورپردازی ویژه تهیه شوند تا تازگی، طعم دلچسب و حس مصرف غذا را القا کنند. فضاسازی، چیدمان و نورپردازی خلاقانه کمک به تولید عکسهایی تاثیرگذار بروی مخاطب می کند. عکسهای تبلیغاتی غذا برای بخش زیادی از مردم جامعه که به غذا و خوراکی ها علاقه دارند همیشه جذاب است و بازخوردهای لازم در فروش این محصولات را به همراه دارد.

 

عکاسی تبلیغاتی مواد غذایی به لحاظ نوع محصولات و ایده ها و چیدمان با سبک های مختلفی انجام می شود. نکته مهم که موفقیت و تاثیرگذاری یک عکس تبلیغاتی را تضمین می کند خلاقیت در ایده پردازی و اجراء حرفه ای عکس است. یک عکس تبلیغاتی جذاب و خلاقانه می تواند چنان تاثیری بر بازار هدف داشته باشه که برای مدتها  برند در ذهن ها ماندگار شود. خوشبختانه استودیو مانی تجربه موفقی از همکاری با شرکت های مختلف صنایع غذایی داشته که بخشی از نمونه عکسهای تبلیغاتی را مشاهده خواهید کرد.

مشاوره خدمات و استعلام قیمت

60 18 96 88 - 021

ارتباط مستقیم واتساپ:
  94 86 284 - 0912 ارتباط از طریق واتساپ

عکاسی از بسته بندی مواد غذایی

عکاسی حرفه ای از غذا

عکاسی از غذاها اگر با ایجاد حس و برانگیختن اشتهای مخاطب انجام شود، موفقیت تبلیغات را به همراه دارد. عکسهای تبلیغاتی غذا باید آنقدر جذاب و اشتهاآور باشند که حس تازگی غذا و عطر و طعم آن را در ذهن و نگاه بیننده تداعی کند. عکاسی از مواد غذایی با سبک های مختلفی مثل دکوراتیو، چیدمان، خلاقانه، لایف استایل و فلت لی انجام می شود. با اینکه شیوه و سبک عکاسی از غذاها بسیار مهم است، اما موارد دیگری مثل ترکیب بندی، چیدمان، فضاسازی و نورپردازی هم برای خلق عکسهای بسیار جذاب با اهمیت است.

سبک های عکاسی از غذاها

عکاسی تبلیغاتی عسل شاه بلوط

عکاسی فلت لی از غذاها

عکاسی پوستری غذاها

عکاسی و تصویرسازی غذا

عکاسی محصولات غذایی شالیتون

عکاسی مینیمال از غذا

عکاسی خلاقانه محصولات

عکاسی خلاقانه از غذا

عکاسی تبلیغاتی برای بیلبورد

عکاسی دکوراتیو از غذا

چرا به عکاسی صنعتی و تبلیغاتی نیاز دارید؟

عکاسی از غذا

عکاسی از محصولات غذایی برای عکاسان تبلیغاتی و حتی بسیاری از خانم ها جذاب و خوشایند است. اما تهیه عکسهای حرفه ای اصلا کار ساده ای نیست و باید با دانش و تجربه یک عکاس کاربلد و پخته انجام شود. عکاسی از غذاها فرای عکسبرداری از سایر سوژه ها و کالاهای تجاری است و باید به شکلی جذاب و اکثر اوقات اشتهابرانگیز انجام شود. عکسهای مواد غذایی باید حسی را به بیننده منتقل کنند تا باعث اعتماد و تحریک او به استفاده از محصول شود. اینها اهدافی است که اکثر برندهای حوزه صنایع غذایی در عکسها و محتواهای خود دنبال می کنند.

 

برای تهیه چنین عکسهایی باید نکات مختلفی قبل و حین عکسبرداری و همچنین ادیت عکسها رعایت شود که شامل:

  • ایده پردازی عکسها و تهیه یک استوری برد حرفه ای برای عکسها
  • صحنه پردازی عکسها با توجه به ایده های تهیه شده
  • استفاده از اکسسوری های متناسب با ایده و فضای عکس
  • چیدمان مناسب عناصر عکس و در نظر گرفتن بهترین نقطه برای سوژه
  • نورپردازی حرفه ای با هدف افزایش کیفیت عکس و ایجاد حس خاص در عکس
  • ترکیب بندی مناسب عکس با هدف تمرکز بر سوژه عکس
  • ویرایش عکسها با هدف افزایش کیفیت رنگ، نور و جزئیات و القاء یک حس

 

شیوه های عکاسی از غذا

عکاسی غذا کاربردهای متعددی در تبلیغات و فروش این محصولات دارد. عکسهای صنعتی و تبلیغاتی، بسته به نوع مواد غذایی و اهداف استفاده از عکسها با سبک و شیوه های مختلفی تهیه می شوند. گاهی عکاسی از بسته بندی محصولات بصورت زمینه سفید برای قرار گیری در فروشگاه های آنلاین و طراحی های بروشور و کاتالوگ انجام می شود. گاهی عکسها برای تهیه منوی یک رستوران و بسیاری مواقع عکسهای تبلیغاتی مواد غذایی برای طراحی پوستر، بیلبورد، تابلوهای نمایشگاهی و محتوای وب سایت و فضای مجازی تهیه می شوند.

شیوه ی عکاسی از مواد غذایی باید متناسب با اهداف استفاده از آن باشد. مثلا اگر قصد دارید عکسهایی پوستری از مواد غذایی طبیعی تهیه کنید، بهتر است ایده پردازی و فضاسازی عکس حول محور طبیعت و فضای سنتی باشد.

سبک های عکاسی از غذا

  • عکاسی زمینه سفید از بسته بندی مواد غذایی
  • عکاسی چیدمان مینیمال از غذا
  • عکاسی دکوراتیو و فضاسازی شده
  • عکاسی خلاقانه و پوستری
  • عکاسی لایف استایل مواد غذایی

 

عکاسی دکوراسیون

عکاسی مبلمان

عکاسی آرایشی

عکاسی کارخانجات

عکاسی محصولات

عکاسی غذا

عکاسی شوینده ها

عکاسی 360

عکاسی محصولات

عکاسی غذا

TOP