عکاسی صنعتی و تبلیغاتی طراحی برندینگ
94 86 284 0912
Email: studiomani91@gmail.com
استودیو مانی
60 18 96 88 - 021
عکاسی از غذاها اگر با ایجاد حس و برانگیختن اشتهای مخاطب انجام شود، موفقیت تبلیغات را به همراه دارد. عکسهای تبلیغاتی غذا باید آنقدر جذاب و اشتهاآور باشند که حس تازگی غذا و عطر و طعم آن را در ذهن و نگاه بیننده تداعی کند. عکاسی از مواد غذایی را با سبک های مختلفی مثل دکوراتیو، چیدمان، فلت لی، خلاقانه و لایف استایل می توان تهیه کرد. با اینکه سبک عکاسی از غذاها بسیار مهم است، اما موارد دیگری مثل ترکیب بندی، چیدمان، فضاسازی و نورپردازی هم برای خلق عکسهای بسیار جذاب غذاها با اهمیت است.
عکاسی از محصولات غذایی برای عکاسان تبلیغاتی و حتی بسیاری از خانم ها جذاب و خوشایند است. اما تهیه عکسهای حرفه ای اصلا کار ساده ای نیست و باید با دانش و تجربه یک عکاس کاربلد و پخته انجام شود. عکاسی از غذاها فرای عکسبرداری از سایر سوژه ها و کالاهای تجاری است و باید به شکلی جذاب و اکثر اوقات اشتهابرانگیز انجام شود. عکسهای مواد غذایی باید حسی را به بیننده منتقل کنند تا باعث اعتماد و تحریک او به استفاده از محصول شود. اینها اهدافی است که اکثر برندهای حوزه صنایع غذایی در عکسها و محتواهای خود دنبال می کنند.
برای تهیه چنین عکسهایی باید نکات مختلفی قبل و حین عکسبرداری و همچنین ادیت عکسها رعایت شود که شامل: