عکاسی صنعتی و تبلیغاتی طراحی برندینگ
94 86 284 0912
ایمیل studiomani91@gmail.com
استودیو مانی
60 18 96 88 - 021
تعرفه هزینه عکاسی صنعتی در سفارشات مختلف متفاوت است. تعیین تعرفه عکاسی صنعتی و تبلیغاتی با در نظر گرفتن موارد مختلفی است. سفارشات عکاسی صنعتی محصولات و خدمات بسیار گسترده و متنوع است. هر سفارشی شرایط خاصی داشته که خصوصیات محصول و نیازمندیها تعیین کننده تعرفه عکاسی صنعتی آن می شود.
عکاسی صنعتی و تبلیغاتی مهمترین ابزار تبلیغات است که تاثیر مستقیم و بسزایی در صنعت و تجارت دارد. عکسهایی که عکاسان صنعتی از تولیدات و خدمات شرکتها تهیه می کنند ارزش و اهمیت بسیاری در توسعه برند و افزایش فروش دارد.
عکاسی صنعتی و تبلیغاتی پس از تولید برای مدتها در رسانه های مختلف بارها و بارها استفاده می شوند که تاثیر مستقیم در برندسازی و رشد فروش دارند. هزینه های عکاسی در مقابل بازخورد عالی این رسانه اعدادی ناچیز هستند که با تاثیر بر فروش در کمترین زمان بازگشت سرمایه می شوند.
تعرفه های اعلام شده در این صفحه صرفا تعرفه ای عمومی خدمات است، لطفا برای اطلاع از هزینه سفارش اختصاصی خود از طریق واتساپ یا تماس تلفنی اقدام نمایید.
برای تعیین هزینه دقیق تماس بگیرید
برای تعیین هزینه دقیق تماس بگیرید
برای تعیین هزینه دقیق تماس بگیرید
برای تعیین هزینه دقیق تماس بگیرید
برای تعیین هزینه دقیق تماس بگیرید
تماس بگیرید
از 1/200/000
تماس بگیرید.
⦁ جنس و متریال محصول:
محصولات مورد سفارش عکاسی صنعتی جنس های مختلفی دارند.
بعضی محصولات جنس و متریال مات دارند که نورپردازی و عکاسی آنها ساده تر است. اما سفارشاتی مثل عکاسی از شیرآلات، آینه و ظروف شیشه ای نورپردازی و ادیت ویژه ای می طلبند که هزینه عکاسی را بالا می برد.
⦁ سایز محصول:
سایز محصولات هم به لحاظ نوع لنز، نیاز به استفاده از نورهای استودیویی بیشتر و همچنین عکاسی در محل کارفرما در اعلام هزینه عکسها موثر است.
هزینه عکاسی از دستگاه و ماشین آلات بزرگ که نیاز به تجهیزات بیشتر و با کیفت تر است بیشتر خواهد بود.
⦁ وزن محصول:
وزن محصولات هم عامل دیگری است که در تعرفه عکاسی صنعتی تاثیرگذار است.
جابجایی و انتقال بعضی محصولات به استودیو عکس به دلیل وزن بالا ممکن نیست. در این شرایط عکسها در محل نگهداری محصول (انبار یا محل تولید) عکاسی شود که هزینه عکاسی را کمی بیشتر از حالت معمول می کند.
عکاسی صنعتی محصولات با هدف های مختلفی انجام می شود.
گاهی این عکسها صرفا با هدف استفاده در فروشگاه های آنلاین و شبکه های اجتماعی تهیه می شوند که نیازی به دوربین های خیلی گران قیمت ندارد. اما گاهی این عکسها برای استفاده در کاتالوگ های چاپی، پوستر و یا حتی بیلبورد های عظیم تهیه می شوند که در این صورت نیاز به دوربین های گرانقیمت با رزولوشن بالا خواهد بود.
کیفیت تجهیزات عکاسی یکی از عوامل تعیین تعرفه قیمت عکسهای صنعتی است.
⦁ سطح ادیت و روتوش:
نوع ادیت در سفارشات مختلف هم متفاوت است.
بعضی محصولات ساختار و متریال تمیزتری برای ادیت دارند. اما بعضی محصولات به دلیل ماهیت و جنس ظاهر نیاز به ادیت ویژه و اصلاح نواقص و روتوش و گاهی ایجاد جلوه های نرم افزاری دارند که باعث می شود هزینه عکاسی صنعتی کمی بالاتر اعلام شود.
⦁ تعداد سفارش:
تعداد سفارشات هم یکی از فاکتورهای تعرفه هزینه عکاسی صنعتی است.
اعلام هزینه های عکاسی معمولا بر مبنای تعداد فریم مشخصی عکس است. اما بعضی سفارشات عکاسی از تعداد زیادی محصول برای قراردادن در فروشگاه های آنلاین است. در این شرایط قیمت پایه هر فریم بر مبنای تعداد تعدیل می شود.
عکاسی صنعتی و تبلیغاتی بر مبنای بالاترین سایز و کیفیت عکس محاسبه می شود. عکسهای فضای مجازی و یا عکسهای محصولات برای فروشگاه های اینترنتی که سایز کوچکتری از ابعاد عکس دوربین دارند مبنای محاسبه قیمت عکاسی نیستند.